Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
siitä porukasta,joka terrorisoi kylää.Kyllä se uusiutuu jatkuvasti,ne on syntyneet 80-luvulla,jotka nyt näkyvästi esillä ovat.Eikä ole pelkoa siitä että kuolisivat sukupuuttoon,kun katselee teiniäitejä,jotka hilluu kapakoissa joka viikonloppu...
vorssan tori on kyllä viihtyisä. Ja niinkuin kaikki kaupungit, etenkin kesällä.. Vorssalaiset päättäjät menevät kyllä pahasti metsään yhtiökadun jatkeen kanssa. Miksi puhutaan yhtiönkadun jatkeesta? Jatkehan viittaa ainakin minun mielestäni jo olemassa olevaan, jonkin asian lisään. Liekö se jo oikeasti päätetty? Linja-autoasemakin on ihan kohdallaan ja hyvän näköiseksi pikku " meikkauksella" saatavissa. Forssa sais lopettaa jatkuvan, urheilutapahtumiin liittyvien, tapahtumien ja samoin urheiluseurojen tukemisen. Etenkin siltä osin kuin se tukee aikuisten tasolla tapahtuvaa toimintaa. Mitä joku FPS:kin nyt on sitten? Vuodesta toiseen mestiksen heittopussijoukkue, joka ei tajua että oikea taso olisi sarjaa alempana.
Ootko ihan Moonshinen ja Kumpparin kantiksia vai nuorempi?
Sieltä oli lapsuudenystäväni vanhemmat kotoisin.
Onks täällä ketään muuta joka olis aikoinaan bilettänyt Moonshinessa tai Cumuluksessa?
mikä disco siellä Rosson alakerrassa oli joskus 90-luvun alussa?
Entä muistaako joku Pressi-baarin?
legendaarisia kesäehtoita,kun käytiin raflan jälkeen yöuinnilla.Muistan kun joku hyppäs baarijakkaran kans 3.sta veteen.
on kauppakadulla, naapuritalo vaan sytty liekkeihin.
Bongasin muuten just H-P:n Murronkatua ylittämässä joskus klo 5 tienoilla.
muistaakos joku ketä sano aina torilla pyöriessään että haluut sä nähdä mun lepakon?
smitin alakerrassa oli hyvät pippalot aina ennen vanhaan silloin hyvinä aikoina=(
Outoa että aina puhutaan että täällä narkkareita, mustalaisia yms. roskaväkeä. Rauhallinen kaupunki mun mielestä. Toki jos hillutte ulkona yöllä niin varmaan näätte kaikkea. Mutta niinhän se on joka kaupungissa.
mitäpä tänne...tietääx kukaan ku koskenniskas o se baarimikko, onko se perttu? joku sano ett se on siellä töissä, ite en käy siellä joten en tiä.mitäpä vappuna forssassa...????
olin syksyllä tämän kyseisen henkilön kanssa..oikein mukava ja kiva tyyppi mutta meidän maailmamme vaan niin erilaiset, että katsoin parhaaksi koettaa unohtaa hänet....
Vorssastaaaa, Vorssastaaa... ja sekin oli Vorssasta! :D Jää soimaan päähän!
minäkin tulen vokeen baariin, kannattaa varmaan lähtee hyvissä ajoin liikenteeseen..mitäs ikäluokkaa olet.meinaan jos nuorempi niin havanna varmaan sellainen paikka. ja nykyisin koskenniskakin on tosi suosittu menomesta...
Hirveästi en ole tuon oluen ystävä, joten enpä osaa kommentoida.