Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oonko vähän outo, kun en tuolla kaduilla/päiväkodeissa katsele katsooko joku mua, flirttaile jne?

Vierailija
03.06.2010 |

Kun melkein kaikki tuntuvat katselevan ja tiirailevan ja kaikkia katsellaan ja tiiraillaan. Ja kaikki flirttailee keskenään (sori yleistykset, mutta niin ainakin tältä palstalta saa käsityksen!). Olenko siis outo, kun en moista harrasta. Moikkaan kyllä normaalisti niin äitejä kuin isejäkin tarhalla, mutta en erikseen jaa hymyjä ja ala keimailemaan (hymyillä saatan heidän ihanien ja hellyytävien lastensa takia).

Meinasin sanoa, että en kyllä tuolla tarhalla tuollaista käyttäytymimistä ole nähnyt, mutta enpä voi tietää kun en ole katsellut ;) , muita samanlauisia

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1178427/katsotko_kos…

"keimaillaan, flirttaillaan, katsellaan, pidetään viatonta teerenpeliä" miten vain. ap

Vierailija
2/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näihin aiheisiin vastaavat ovat kiinnostuneita niistä keimailuista, flirttailuista ja teerenpeleistä, ja vastaavasti ne, jotka eivät harrasta vastaavaa eivät vastaile tuollaiseen tai ylipäätään avaa aihetta. Tai ole niin säälittäviä, että lukisivat tätä palstaa ;)

Kyllä minusta olisi äärimmäisen noloa olla joka paikassa tyrkyttämässä itseään jokaiselle miehelle "siinä mielessä". Kyllä miehetkin huomaavat sentyyppiset naiset ja jopa naureskelevat heille, nimittäin jos tosiaan flirttiä ja muuta viritystä pitää tunkea joka tilanteeseen lasten riennoista lähtien. Miehissä kyseisestä ihmistyypistä käytetään kaiketi esim. nimitystä naistennaurattaja tai pukki. Eli jos ihminen pelaa kaikilla inkkareilla, ei silloin ole koko ajan mielessä oman viehätysvoiman testaus ja vastakkainen sukupuoli! Tai sitten on kotona asiat todella huonosti - niin omassa päässä kuin puolisonkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap ainoa,mua ei kans kiinnosta flirttailla muiden miesten kanssa enkä koe siihen tarvetta,tiedän olevani hyvännäköinen ilman keimailuja, silmäpeliä yms...

En muutenkaan seuraile mitä muut ihmiset tekee ja missä,ei vaan oikeen kiinnosta..sitten vasta viisarit värähtää jos joku tulee lasteni lähelle :)

Vierailija
4/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei mua kukaan katsele. Kait sen nyt huomaisi. Ne on eri naisia ne joita katsellaan ja joille flirttaillaan.

Vierailija
5/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus ei ole pinnalla elämässäsi.

Vierailija
6/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en koe mitenkään flirttailevani, enkä ole muidenkaan huomannut, mutta minulle yksi äiti päiväkodissa sanoi, että olenko huomannut yhden toisen äidin aina lirkuttelevan kaikille isille. En ollut tullut edes ajatelleeksi hänen lirkuttelevan, mutta kyllähän hän puhuu paljon ja hymyilee yms. Eli toinen laski sen sitten flirttailuksi.

Vierailija
7/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hymyilen ja juttelen. Tasapuolisesti isien ja äitien kanssa. Flirttaile en.

Vierailija
8/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuorempana moni tyttö suuttui minulle, kun ajatteli minun flirttailevan hänen poikaystävälleen. Tosiasiassa olin vain avoin, puhelias ja iloinen oma itseni. Koska olen kasvanut veljessarjan ainoana tyttönä ja lähimmät serkutkin olivat poikia, tunnen oloni rennommaksi miesseurassa. Monet naiset pitävät sitä outona.

Osaanhan minä flirttaillakin, mutta kunnioituksesta miestäni kohtaan en sitä tee. Toisaalta lepuutan silmiäni oikein komeassa miehessä mielelläni. :)