Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++ NELIAPILOIDEN KESÄKUU ++++

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea parittomallesukalle plussasta! Mansikkaiselle79 pidän peukkuja alkioiden suhteen, onnen tuulia puhaltelen...

Nana ( tai nani), todella huono nimi muisti minulla,anteeksi! Ihanaa kuulla että poikatrioon jatkoksi on tulossa tyttö, mahtavaa! Meillä on myös 3 poikaa ja tyttö olisi ihanaa saada mutta eipä tuolla sukupuolella ole väliä kunhan olisi terve ja raskaus sujuisi ongelmitta.Minulla on kaikissa ollut ennenaikaisia supistuksia viikoista 20 lähtien,mutta ovat syntyneet silti viikon 40 jälkeen terveinä =)

Ja sain kuin sainkin kierukan poistolle ajan ens keskiviikoksi..siitä se yritys sitten lähtee =D

Ja lisäisin vielä tietoihini, että päijät-hämeen alueella asustellaan ja olen siis 31v. pojat:02,04 ja 06

Vierailija
22/26 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt varovasti yrittäisin hiipiä tonne odotuspuolelle... Vieläkin on kovin epäuskoinen olo että tästä jotain voisi tulla, mutta pitää varmaan edes yrittää iloita niin kauan kun on aihetta.

Täällä käyn varmasti kurkkimassa jatkossakin, mutta itse en tänne enää palaa. Niin on päätetty, että jos nyt kolmas km tulee putkeen niin sitten saa olla.

Ihanaa kuumeilua ja pikaisia plussia kaikille niitä toivoville! Mansikkaiselle erityinen tsemppihali!

Paritonsukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hiukan pyörällä päästäni suunnistin taas tänne vanhalle tutulle Vauva-lehden keskustelupalstalle. Meillehän ei siis vauvaa ollut lainkaan enää suunnitelmissa, meille vaan kävi pieni vahinko viime vkl ja seuraavana aamuna vasta tajusin, että jessus sentään, olikin tärppipäivät käsillä! Pienen hysterisoinnin jälkeen alkoi kuitenkin kutkuttaa ajatus neljännestä lapsesta, vaikka elämäntilanne ei siihen ihan hirveän hyvä olisikaan, mutta, mutta... Onhan se raskaana olo ja vauvat niin ihania! Meillä pojat -95, -00 ja -07. Tietysti heti iski toive siitä prinsessasta joukon kruunuksi. Nyt sitten jännään miten kävi! Niin ja pitänee vielä mainita, että mies ei tiedä asiasta vielä mitään, koska hänelle neljäs lapsi olisi ihan maailmanloppu, joten säästelen kertomista siihen jos jotain kertomista edes tulee.. :/ Itse olen ihan intona tästä yllättävästä mahdollisuudesta, kun olin jo alistunut ajatukseen, että tämä perhe on nyt tässä ja enempää ei tule. Olen jo toiveikkaana kehittänyt itselleni lupaavia oireitakin :) Tai oikeasti kohdun seudulla tuntuu outoa kihelmöintiä tai "jomotusta", ihan kuin siellä jotain olisi tekeillä! Farkutkin muka puristaa alavatsalta. Rinnatkin tuntuu oudoilta, niinkuin niihin olis puhallettu ilmaa sisälle Ja muka kuvotusta on ollut jo kolmatta päivää! :D Eikä tosiaan päiviä ole MAHDOLLISESTA hedelmöittymisestä kulunut vielä kuin viisi...Olen kyllä ihan pöhkö. Eilen menin jo tohkeissani tilaamaan raskaustestejäkin ja aion yhden liuskan testata heti lauantaiaamuna, vaikka melko aikaista vielä onkin :) Välillä sitä jopa toivoo ettei mitään vauvaa oliskaan tulossa ja elämä jatkuisi entistä, helppoa rataansa. No, päivä kerrallaan tässä nyt mennään ja odotellaan mitä tulee tapahtumaan.

TyttöToukokuun

Vierailija
24/26 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi 3.9. pieni suuri mies, komeilla mitoilla 4760g. Synnytys oli nopea, hyvä jos äiti ja isä mukaan ehti. 3.9. kontrollikäynti Kysiin klo 9. Edellisenä iltana alkoisupistella mutta ihan tietämätön olin synnytyksen käynnistymisestä, olivat niin onnettoman mietoja, säännöllisiä kyllä, mutta en pitänyt sitä minään. Klo 9 mentiin kontrollikäynnille ja kätilö totesi paikat 8cm auki...Oltiin ihan että ööö, miten meille näin kävi, mullahan on aina käynnistetty joka synnytys ;D sitten seuraava ajatus että munhan pitää alkaa synnyttää ihan just, ja niinhän se menikin, tasan 2h niin mies oli maailmassa. Jos tuota kontrollikäyntiä ei ois ollut, olisi mies toiminut kätilönä moottoritiellä, se ois ollu varmaa.

Nyt ollaan siis harjoiteltu 6 henkisen perheen elämää, aika on aikas vähissä mihinkään, mutta jospa se tilanne korjaantuu kun pikku mies kasvaa.

Suuren suuria plussatuulia teille kaikille!!

RvaRuusu

25/26 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny kyttäämässä tuota syyskuisten pinoa ja oottanut noita RuusuRouvan vauvauutisia ja nythän niitä sitten saiki lukea :)

Elikkä oikein paljon onnea teille koko perheelle potrasta pojasta! Teillä olikin sitte "hassu" päivä :) no eipähän tarttenu sitte kauheesti jännitellä etukäteen =D Nyt vaan sitte naattimaan koko rahan eestä!

Tervetuloa kaikki uudet mukaan! Teitä olikin tullut ihan kivasti, nyt vaan sitte peukut pystyyn että pääsette tuonne o-puolelle mahdollisimman pian!

TyttöToukokuun kanssa meillä onkin melkein samanmoinen satsi jo kasassa :) meidän pojat on 95, 99, 07 ja nyt sitte se tyttö taitaa joukon jatkoksi olla tulossa, näin ainaki lekurin mukaan, mutta varmaahan se on vasta sitte ku toinen on maailmassa.

nani ja Junnu rv30+3

Vierailija
26/26 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kuitenkaan olla kesä tulossa ;)

Nani76: ollaan näköjään vieläpä saman ikäisetkin, meitsi on kanssa -76 syntynyt.

Huomasin, että täällä on tuttujakin, ainakin ollut, adalat nimittäin, kirjoiteltiin tuonne Kotiloihin kolmosiamme odotellessa, mulla oli silloin nikkinä Luna76. Muistaakseni neillä oli LA:tkin silloin ihan lähekkäin. Ja AIHAkin oli siellä, hällä onkin jo iso perhe :).

Eilen tosiaan sain ne tilaamani testit ja menin sitten innoissani heti yhden kokeilemaan, vaikka tiesinkin ettei siinä mitään voisi vielä näkyä. Eikä näkynytkään, negahan tuo oli. Mutta kiertopäiväkin oli vasta 20 joten enpä tuosta hötkähtänyt mitenkään. Noh, niin pöhkö olin kuitenkin, että tänä aamuna piti taas kokeilla toinen testi :D Ei mitään edelleenkään :) Nyt aion odotella ensi viikon lopulle ennen seuraavaa testausta! Kroppa on kyllä sitä mieltä, että jotain on selvästi tekeillä. Kohdun seudulla ja nivusissa viiltelee ajoittain ja rintoja särkee pienesti.

Tutulta tuntuu tämä olotila ja oireet, mutta ootellaan nyt edelleen.