Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli tarkoitus lähteä laivalle ystävän kanssa,maksaa heidän maksamastaan matkasta puolet,

Vierailija
03.06.2010 |

laiva matkasta siis kyse. Ystäväpariskunta kertoi maksaneensa 90e matkasta,hytti oli 4 hengen hytti joten me olisimme voineet tulla mukaan. Sovimme että maksamme puolet matkasta,eli 45e. Emme päässeetkään lähtemään,matka tuli puheeksi uudestaan ja ystäväni kertoi että hänen vanhempansa olivat kustantaneet matkan..eli eivät itse olleet laittaneet penniäkään. Alkoi huvittaa kun vaativat meitä maksamaan,olisivat kai matkarahaa itselleen siitä ottaneet. Itse en kehtaisi ystäviäni laittaa maksamaan jos en ole itsekkään matkasta maksanut. matka oli siis jo maksettu ja me olisimme vain ystävälleni maksaneet tuon puolikkaan. Minusta vähän törkeää..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei itse ole maksanut hytistä mitään niin maksattaa kuitenkin kavereilla puolet ihan vain tehdäkseen voittoa. Itse en missään nimessä kehtaisi ruveta sellaiseen, enkä myöskään näkisi kavereitani minään siipeilijöinä jos lähtisivät seuraksi matkalle.

Vierailija
22/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaverin vanhemmat olivat hytin maksaneet kaverin ja tämän miehen puolesta. Yrittivät maksaa vanhemmilleen, jotka sanoivat, että voivat pitää matkarahana. Ihan ok. Kyllä vanhemmat saavat lapsiaan sponsata lomalle, vaikka olivatkin jo parikymppisiä. Me olisimme joka tapauksessa joutuneet maksamaan hytistä, vaikka emme heidän hyttiin olisi menneetkään. Nyt vain oli kivaa matkaseuraa.

Se on tietenkin vähän arveluttavaa, jos ihan rahastavat matkan hinnan teiltä mutta eivät aiokaan tilittää rahoja vanhemmille. Mutta ongelma on mielestäni heidän ja vanhempien välinen eikä kuulu teille. Minä varmaan mainitsisin maksaneeni matkan näille vanhemmille, jos heidät joskus tapaisin, jotta ei heille jää kuvaa, että ovat myös meidät maksaneet matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkui siinä kaksi tai neljä ihmistä?

Vierailija
24/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät vanhempiensa maksamille risteilyille.

Vierailija
25/25 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oisin ollut ap niin oisin kyllä ottanut itselleni ja miehelleni oman hytin ja maksanut sen itse. 4 ihmistä / 2 pariskuntaa samassa tavallisessa hytissä (jos nyt ei ollut jostain sviitistä kyse) on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi