Mies pois koko viikonlopun, minä yksin kotona vauvan kanssa, ideoita!
Mies lähtee reissuihinsa, minä jään vauvan kanssa kotiin. Ohjelmaa kyllä keksitään, mutta lähinnä kaipaisin ideoita omista syömisistäni. Teen mielelläni ruokaa, kun mies on kotona, mutta jos pitäisi itselleni tehdä jotain, se kyllä jää helposti tekemättä, ja sitten joko kiukuttelen itselleni, kun on nälkä, tai sitten vaan kärvistelen nälässä. Illalla sitten, kun olen ollut koko päivän syömättä, haen sipsejä ja limua, tms. Eli, nyt nopeita ja hyviä ruokia itselleni perjantain illaksi, lauantaipäiväksi ja illaksi ja sunnuntaipäiväksi! Hyvä olisi, jos olisi suht vähähiilarista. Plussaa hyvästä mausta ;)
Kommentit (4)
tee iso jauheliha- tai kalakeitto mihin laitat keittojuureksia vain ilman perunaa.
T:2
mies oli poissa viime viikonlopun. Kasvisruokaa tein, koska hän ei syö sitä ja itse pidän. Mutta sitten kyllä ihan ronskisti kävin ulkona syömässä vauvan kanssa kun oltiin kaupungilla ja tilasin kotiin intialaista. En jaksanut laittaa ruokaa siis. hemmottelin itseäni.
Ma kayn ostamassa itselleni joskus ihanaa sushia ruuaksi jos mies ei ole kotona. Mies ei niin sushista valita, mina sitakin enemman :-)
Onko sulla mitaan erityisherkkuruokaa jota voisit ostaa valmiin annoksen?
salaattia. Mukaan tonnikalaa,katkarapuja,kanaa tai vaikka lohta. Myös salaattia ja siihen lisäksi paistat jonkun pihvin :)