Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touko-kesäkuussa plussanneet esikoisen odottajat

03.06.2010 |

Hei!

En vastaavanlaista ketjua löytänyt niin koitetaan josko löytyisi kohtalontovereita. Plussasin toisesta yrityskierrosta viime viikon lopulla hennolla viivalla ja tänä aamuna aivan selkeällä viivalla. Esikoista odotellaan. Miehen kanssa ollaan kaksi vuotta pidetty yhtä, minä 26 ja mies 27. Hirmuisen innoissaan odotellaan miten kesän myötä odotus lähtee etenemään, asuntoakin koitetaan katsella ostettavaksi, niin saataisiin vauva uuteen kotiin :) Laskettu aika menee tähän tietoon helmikuun alkuun.

Mites te muut? :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sellainen tarina, että jätin e-pillerit pois huhtikuussa 2009. Ajateltiin, että lapsi on tervetullut, mutta ei oteta paineita :) Kierto oli pillereiden jälkeen enemmän ja vähemmän sekaisin ja loppuvaiheessa ajattelin jo, että no ehkäpä tässä meneekin pitemmän aikaa kuin vuosi odottelussa ja ajattelin, että annan kropalle aikaa palautua ihan sen omassa tahdissa.

Yllätys olikin suuri, kun vapun jälkeen tein raskaustestin. Mies oikeastaan kehotti tekemään, kun olin kuulemma erikoisen oloinen.. ja minä olin aivan vakuuttunut, että en ole raskaana, koska olo oli aivan normaali. Testi näytti positiivista ja minä totesin ääneen ensimmäisenä, että nyt tää testi on kyllä viallinen..

Mutta ne seuraavat positiiviset testit saivat vihdosta viimein tajuamaan, että totta se on... :)

Luulen, että ovulaatio, josta tärppäsi oli ensimmäinen tai toinen e-pillereiden jälkeen.

Lasketuksi ajaksi neuvolasta tuli 25.12. mutta oma villi veikkaus on, että siirtyy parilla viikolla eteenpäin. Se varmastikin selviää ensi viikon ultrassa :)

Onnea sulle ja miehellesi Viola! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla