Aiotteko juhlia 40 synttäreitä? Onko suuret kemut tiedossa?
Kommentit (41)
juhlittu, mutta olen järkkäämässä ukolleni ensikuulle koko viikonlopun juhlia - ensin 5 parin voimin reissunpäällä ja sunnuntaille vielä lastenkutsut kakun kera:) Lahjan katson sitten jos rahaa jää....
on varattu sellainen sali, ja syömme siellä myös. Paljon ohjelmaa ja sitten tietysti käyskentelyä vapaasti kartanoalueella.
40-vuotispäivää pitää juhlistaa. Tulee kesällä täyteen. Koska olen raskaana, niin vieraille kyllä tarjoan shamppanjaa, mutta itse tyydyn pommaciin : ). Ihan vaan lähipiirille pidän pienet kemut kotosalla.
pidetään varmaan jonkinsortin pippalot kun sitten ei enää meilläkään (toivottavasti) valvota muuten öisin... 30v juhlin tyttöporukalla, pizzaa, siideriä, jutustelua ja sitten baariin!
ikä on ikävästi alkanut painaa ja peilistäkin kurkkailee joku vanha nainen.
Kateltiin vanhoja kotivideoita 80-luvulta, aarggg =) siis niitä naurettiin kippurassa! =) Koko suku ja ystävät oli mukana, vuokrattiin sellainen seuran talo. Kuunneltiin 70-luvun musaa (joista jutuista mä olin autuaan tietämätön...). En mä edes muista kaikkea, hauskaa oli!!
Itselläni niihin on ,onneksi?, aikaa vielä 7 vuotta.
Varaan jonkin tilan mihin kutsumme ystävät juomaan ja syömään. Tuttavan bändi voisi soittaa. Jee, kivaa tulee.
Ei mitään hienoa, vaan rentoa menoa.
Täytän ensi kesänä ja olen suunnitellut vuokraavani, jonkin seurojentalon yms. Koska harrastukseni on tanssi, olen suunnitellut esiintyvää ryhmää paikalle, veljen poikapuolen bändiä soittamaan ja ruoka jollakin teemalla. Kutsun sukulaiset ja kaverit.
- Video- tai power point-kooste sankarin elämänvaiheista, mielellään selostettuna ja hyvillä tarinoilla höystettynä
- Tanssimattokilpailu - todella hauska ohjelmanumero!
- Karaokeyhteislauluna Frederikin " olen neljäkymppinen"
- Tietokilpailu sankarin syntymävuoden polttavista uutisaiheista (hyvä lähdeteos netin lisäksi on kyseisen vuoden MitäMissäMilloin-kirja)
- Sukulaislasten esitykset ovat aina ihania; itse riimitetty runo tai laulunpätkä sankarille on huippujuttu (jos siis lapsiakin mukana juhlimassa)
- Lapsille myös Staraoke on hauska ohjelmanumero
Juhlat voi muuten jakaa kahteen osaan eli alkuun voi kutsua mukaan lapsiperheet (lasten mukaan ottaminen tietysti vapaaehtoista) ja loppuillasta sitten pääpaino on aikuisten juhlimisella.
DJ:n hommaaminen on myös hyvä idea, jos tanssiminen kuuluu ohjelmaan - musiikki soi ja homma hoituu!
En aio järjestää juhlia. En tykkää olla juhlien keskipisteenä. Olen hoitovapaalla vielä puolisen vuotta ja rahat ovat aika tiukilla. Kun palaan töihin ja rahatilanne normalisoituu niin voisihan sitä miehen kanssa tehdä pidennetyn viikonloppureissun jonnekin keski-eurooppaan, vaikka pariisiin :)
Tässä ketjua lukiessa tuli mieleen, että vietettäisiin ensin pienellä sukulaisporukalla iltaa kotona (pienet lapset meillä) ja katsottaisiin sopiva kimara miehen lapsuuden ja nuoruuden diakuvia =)
Baareissa mies käy tosi harvoin, tykkää kotona juoda joskus olusen, joten se olisi erilaista, MUTTA kun se ei taida siellä juuri viihtyä, höö. Ja liian humalassa sitä ei kestä erkkikään :)
Mihin ihmeeseen voisimme kahden mennä - ulos syömään on liian tavallista meille. Kylpylä myös. Haa, keksin, mökillä se tykkäisi olla ihan hulluna, mutta sinne on matkaa 125 km... Ja mun pitäisi melkeinpä saada isovanhemmat tai yksi kaveri yhteistyöhön eli lämmittämään mökki ensin meitä varten, hmm. Ja tietysti isovanhemmat hoitamaan lapsia, joista toinen on vielä vähän hankala nukutettava, mutta oppimaan päin (1 v 4 kk). Mukaan valmiit herkut ja juomat, lämmintä vaatetta. Kuvaan kuuluisi ehkä se, että laittaisin miehen pukeutumaan viimisen päälle, vaikka ollaan menossa mökille. Pakkaisin kaiken tarvittavan salaa mukaan. Mutta tämäpä loistoidea!
terv. myös kolmen koululaisen äiti
Ps. Jos TUURI käy, niin olen MUMMI 40-vuotispäivilläni((((((((((0=
Tyttöni on silloin 22 vuotias ja pojat 19 ja 20. Eli kaikki aikuisia, silloin aletaan mieheni 31v. kanssa MATKUSTELEMAAN ihan vaan kaksistaan.
Vuokrattiin paikallisen urheiluseuran mökki, jossa oli saunat yms. tykötarpeet.
mut luultavasti kun 13 vuotta menee ja nelkyt lähestyy ni pippalo pidän:)