Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaalikeittodieettiläinen raportoi

Vierailija
03.06.2010 |

Aloitin tänään kaalikeittidieetin. Olen kokeillut monesti sitä, se on viime hetkien pelastus kun pitää pudottaa nopeasti noin 3 kg ja saada mahapömppö pienemmäksi. Kun olen ollut dieetillä max viikon aloitan vähähiilihydraattisen ja vähärasvaisen version, jolla jatkan elämäntapojen muutostani.

Kysyttävää? :)

klo 9.22 ja jo palelee niin vimmatusti kun ei ole haluttanut syödä aamupalaksi kaalikeittoa, vain omenaa järsin ja kahvia - eka päivänä saa siis syödä hedelmiä (mutta ei banaania) kaalikeiton lisäksi ja kahvia ja teetä saa myös juoda

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä monta kertaa vuodessa? Itse en ymmärrä noita dieettejä yhtään.

Vierailija
2/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtörutistuksena pidemmän tähtäimen painonhallintaan.

Ap, ei ole kysyttävää, mutta tsemppiä!

t. nutraaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin se toimi oivana lähtöpotkuna.

Paino hiipi osin takaisin vaan talven mittaan.

Siksi uusi lähtölaukaisu.

AP

Vierailija
4/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus ollut sellasella jolla ei saa ekana päivänä syödä kuin yhden hedelmän illalla ja lisäksi vain keittoa.

Ei kahvia eikä teetä. Vettä vain.

Sen takia se eka päivä oli aivan kauhea:)

Vierailija
5/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin se toimi oivana lähtöpotkuna. Paino hiipi osin takaisin vaan talven mittaan. Siksi uusi lähtölaukaisu. AP

lähtölaukaisuja kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
6/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkumaan; tulos on pysyvämpi ja kroppa on aina kauniimpi kun siinä on lihaksia ja muutenkin hyvä kunto. Itse olen tässä 4kk tällä metodilla liikkunut ja syönyt ja nyt jo muutkin huomaavat selvän eron.

Vierailija
7/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.niksula.cs.hut.fi/~msairane/reseptit/keitot/ihmekeit.htm

Lisäsin siihen oma-aloitteisesti mustan kahvin, kun jossain keskustelupalstoilla luki, että saa juoda kahvia myös. Olen niin kahviin tottunut, että äkillinen lopetus pistäisi päätä särkemään, joten pienempi paha juoda se pari kuppia ja vettä siitäkin edestä sitten kaveriksi.

Vierailija
8/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikuntaohjeita ylös ja kokeilisi niitä. Itse olen samantyylisillä (kehonrakentajan tekemillä) opeilla saanut aikanaan pudotettua reilu 14kg ja takaisin eivät ole tulleet, kun syöminen on hanskassa ja liikunta osa elämää.

Vierailija
9/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä käynyt salilla ahkerasti 2-3 krt viikossa, lihakset kyl on suht kunnossa, ja käyn juoksulenkillä 3 krt viikossa lisäksi ja harrastan tanssia 2 krt viikossa ja jumppaan kotona nilkkapainoilla ja käsipainoilla. Ei vaan ole kiloja lähtenyt 2kk aikana kuin 1kg, senttejä on kuulemma lähtenyt sen edestä ja vaatteet myös näyttää siltä, mutta mutta kun se painokin pitäisi saada alas.

Mitat on 168/68kg, joten ei puhuta mistään

merkittävästä ylipainosta.

AP

Vierailija
10/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä käynyt salilla ahkerasti 2-3 krt viikossa, lihakset kyl on suht kunnossa, ja käyn juoksulenkillä 3 krt viikossa lisäksi ja harrastan tanssia 2 krt viikossa ja jumppaan

kotona nilkkapainoilla ja käsipainoilla. Ei vaan ole kiloja lähtenyt 2kk aikana kuin 1kg, senttejä on kuulemma lähtenyt sen edestä ja vaatteet myös näyttää siltä, mutta mutta kun se painokin pitäisi saada alas.

Mitat on 168/68kg, joten ei puhuta mistään

merkittävästä ylipainosta.

AP

Suosittelen sulle kyllä tuota Jutan ruokavalioon tutustumista. Älä lähde noille ihmedieeteille, joissa kärvistellään nälässä ja menetetään se vähäinenkin lihasmassa ja laihdutus käy aina vaan hankalammaksi. Ja tiedän mistä puhun, olen ollut itse 72kg ja pituutta 169cm ja tällä hetkellä kivassa kuosissa treenin ja kunnon ruokavalion ansiosta; 58kg ja nälässä ei tarvi olla!

Vierailija
11/11 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sunnuntaina aloittaa.

ens lauantaina on juhlat(siis viikon päästä) joten ei haittaa vaikka muutaman kilon saa turvotusta pois.

En muutenkaan ole ylipainoinen(63kg/170cm)