G: kummalliset yhteensattumat?
Tuli mieleen tuosta Daniel ja Victoria -ketjusta (Daniel syntynyt samana päivänä kun Kalle Kustaasta tuli kuningas ja Victorian kätilönä joku Westling)....onko teillä jotain vastaavia yhteensattumia jonkun kanssa tai peräti enteitä?
Itselläni tällainen kummallinen "sattuma": Mieheni äidin sosiaaliturvatunnuksen loppuosa on minun syntymäpäiväni ja viimeinen kirjan on tyttönimeni = sukunimeni ensimmäinen kirjain.
Kun taas minun äitini sos.turvatunnuksen loppuosa on mieheni syntymäpäivä ja myöskin äidilläni se loppuu kirjaimeen, joka on taas mieheni sukunimen ensimmäinen kirjain.
Kommentit (28)
, nuorin lapseni syntynyt samana päivänä, vuosi on kyllä eri.
niin keksittiin vain yksi hyvä nimivaihtoehto pojalle. En kuitenkaan ollut ihan varma, onko tämä nimi nyt varmasti se, jonka haluan antaa lapselleni. No, synnytyssalissa sitten supistusten välissä vieläkin pähkäilin nimeä ja toivoin mielessäni, että saisin jonkinlaisen varmuuden asiasta. No, juuri ennenkuin poika tuli maailmaan, niin radiosta pärähti soimaan biisi "My name is Luca".
Meidän Luca on nyt 2-vuotias. :)
heräsi vuosia sitten keskellä yötä puhelin soittoon. aivan unenpöpperössä vastasi puhelimeen mumminsa tyttönimellä. Puhelu oli sairaalasta, äitini mummi oli kuollut. Pikkusiskoni on syntynyt tämän samaisen mummin nimipäivänä.
-kun synnyin niin kätilönä toimi tismalleen saman niminen ihminen kuin se kätilö joka auttoi tyttäreni maailmaan.
- Siskoni nimi on Mikeala ja hänen mihensä nimi Mikael ei muuten mitään mutta kun heillä on viel' sama sukunimikin(siis sikoni tyttönimi).
-sotuni loppuosa se kellon aika jolloin olen syntynyt.
Kaikkien kolmen lapseni synnyttyä päädyin (pyytämättä)osastolla huoneeseen numero 9 ja petipaikkakin oli sama,numero 1! Keskimmäisestä tosin olin eri osastolla, mutta esikoiseen ja kuopukseen sain tutustua samassa huoneessa, jotenkin hassu tunne oli...
- mulla ja miehellä on lähes sama sotun loppu. tyyliin 1234 ja 1244.
- lapsillamme on myös todella samankaltaiset sotun loppuosat. tyyliä 1223 ja 132T.
- esikoisen synnytyksessä oli salissa nro 4, sitten huoneessa nro 4 paikalla 4.
- mummoni sairastui vakavasti 6.11.79. pappani kuoli 6.11.89 ja kuopukseni syntyi 6.11.09
- äidilläni ja hänen siskollaan on sama syntymäpäivä. 3 vuotta välissä, mutta muuten lähes minuutilleen samaan aikaan syntyneet.
nykyisen mieheni kanssa, tuli heti alkuun selväksi, että meillä on jotain yhteistä, koska hänen pankkikortin tunnusluku oli tismalleen sama kuin mun kännykkänumeron alku.
Minulla näitä mieleen tulevia:
- isäni osti auton vuonna 1998, sen rekisterinumero on sama kuin 2002 syntyneen tyttäreni syntymäpäivä
- siskoni, joka on minua kolme vuotta vanhempi, sosiaalitutrvatunnuksen loppuosa on minun syntymäpäiväni ja etunimeni eka kirjain
- ostimme lähes 100 v vanhan talon. Kun aloimme remontoida ullakkoa, löytyi yhteen palkkiin kirjoitettuna tyttäremme lempinimi, joka on todella erikoinen, ei siis mikään Lissu tms.
- olin antiikkimarkkinoilla Pariisissa ja pysähdyin yhden myyntipöydän eteen. Myyjä katsahti minua ja sanoi syntymäpäiväni. Oli itsekin ihan ihmeissään, sanoi vaan että se päivämäärä tuli hyvin vahvasti hänene mieleensä kun katsoi minua.
- esikoisemme on syntynyt tasan 110 vuotta ukkini syntymästä