Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kummalliset yhteensattumat?

Vierailija
02.06.2010 |

Tuli mieleen tuosta Daniel ja Victoria -ketjusta (Daniel syntynyt samana päivänä kun Kalle Kustaasta tuli kuningas ja Victorian kätilönä joku Westling)....onko teillä jotain vastaavia yhteensattumia jonkun kanssa tai peräti enteitä?

Itselläni tällainen kummallinen "sattuma": Mieheni äidin sosiaaliturvatunnuksen loppuosa on minun syntymäpäiväni ja viimeinen kirjan on tyttönimeni = sukunimeni ensimmäinen kirjain.

Kun taas minun äitini sos.turvatunnuksen loppuosa on mieheni syntymäpäivä ja myöskin äidilläni se loppuu kirjaimeen, joka on taas mieheni sukunimen ensimmäinen kirjain.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isän nimipäivä on äitini syntymäpäivänä

Vierailija
2/28 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini synttärit ovat samana päivänä kuin appiukkonsa ja veljeni synttärit ovat samana päivänä kuin mummonsa (eli äitini anopin). Myös äitini isän isällä oli samana päivänä kuin veljelläni.

Minä otin uuden kännykkänumeron tietämättä anoppini kännykkänumeroa.

Ne olivat tyyliin 040-5912228 ja 0400-592228.

Sotuni viimeinen merkki on tyttönimeni sekä nykyisen nimeni eka kirjain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rupesin seurustelemaan mieheni kanssa, niin selvisi, että olemme olleet samaan aikaan samalla ylä-asteella ja samaan aikaan samassa ammatti-koulussa. Emme kuitenkaan ole mitenkään noteeranneet toisiamme emmekä muista toisiamme ollenkaan.

Kun olimme seurustelleet melkein vuoden, selvisi, että hyvä ystäväni seurustelee mieheni veljen kanssa. Olivat seurustelleet jo 3 vai 4 vuotta. Mieheni ja veljensä eivät ole tekemisissä keskenään, joten ihan sattuman kautta tuli tämä selville :D

Vierailija
4/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on syntympäivä 2.4 mulla 3.4 ja tyttärellämme 4.4 :) mun siskon kolme lasta on syntynyt kaikki samaan aikaan 04.32(tietty eripäivinä ja eri vuosina mutta kummiski)

Vierailija
5/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli äidin ja äidin siskon ikäero on 14v, minun ja isän puolen tädin ikäero on 14v, minun ja serkkuni ikäero on 14v, serkkuni ja lapseni ikäero on 14v.

Vierailija
6/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupungissamme on auto, joka on samaa merkkiä, mallia ja väriä kuin meidän automme. Myös rekkarin kirjaimet ovat samat ja numeroissa pieni ero.

Olin huomannut auton jo aikaisemmin ja nähnyt sen silloin tällöin, mutta eräänä päivänä kiinnitin huomiota takaikkunaan ilmestyneeseen Kiroileva siili -tarraan, jossa luki "Ei tartte päälle ajaa saatana!".

Samana iltana, kun bongasin tarran, mies tuli kotiin ja kertoi, että kotimatkalla joku oli ajanut liikennevaloissa automme perään.

Vierailija
7/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme toiselta puolta suomea vanhan kaupan kodiksemme.Sieltä löysimme vanhan kyynärkepin,kangas mitan. jossa oli tarkastus leimoja ,mutta päälimäisenä oli 1949 1965 minun ja vaimoni syntymä ajat. sitten menimme puhelin laitokselle ottamaan uuden lanka numeron saimme 64477 ja tulimme kotiin saunakamaria siivotessa löyty melkein uusi sähkö kahvipannu,oli ilmeisesti jäänyt myymättä siinä kyläkaupassa, pohjaan oli tansattu sama sarjanumero kuin meidän uusi puh:numero.Silloin nousi ihokrvat pystyyn kun katselimme löytöämme.

Vierailija
8/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mummot

Vierailija
9/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme toiselta puolta suomea vanhan kaupan kodiksemme.Sieltä löysimme vanhan kyynärkepin,kangas mitan. jossa oli tarkastus leimoja ,mutta päälimäisenä oli 1949 1965 minun ja vaimoni syntymä ajat. sitten menimme puhelin laitokselle ottamaan uuden lanka numeron saimme 64477 ja tulimme kotiin saunakamaria siivotessa löyty melkein uusi sähkö kahvipannu,oli ilmeisesti jäänyt myymättä siinä kyläkaupassa, pohjaan oli tansattu sama sarjanumero kuin meidän uusi puh:numero.Silloin nousi ihokrvat pystyyn kun katselimme löytöämme.

Istuin kerran silloisen kodin yläkerrassa, mies oli siinä vieressä kerrosta alempana tietokoneella, ei ollut näköyhteyttä kummallakaan mutta kuului hyvin. Luin jotain kirjaa.

Yhtäkkiä mulle tuli mieleen sanoa ääneen "Me, myself and I". Se oli yhden biisin nimi, jonkinlainen pieni hitti vuosia aikaisemmin, ei siis mitenkään ajankohtainen silloin. Mies kysyi alakerrasta hämmästyneenä että MITÄ sanoit? Kun kerroin, mies sanoi että luen nuo samat sanat tästä tietokoneen ruudulta. Se oli surffatessaan ihan sattumalta saanut tuon biisin nimen eteensä. Miestä ei voisi musa vähempää kiinnostaa, joten hän ei surffaillut musiikkisivustoilla tai mitään. Mulla ei taas ole tapana lukiessa yhtäkkiä möläytellä jotain biisin nimiä. Kyllä se aika hassulta tuntui :).

Vierailija
10/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti tuntuu hassulta sattumalta että kaikkien perheenjäsenieni eli minun ja kahden lapseni syntymäpäivä on 3.päivä :) itse olen syntynyt 3.heinäkuuta, esikoiseni 3.tammikuuta ja kuopus 3.joulukuuta.

Vierailija
11/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin kerran silloisen kodin yläkerrassa, mies oli siinä vieressä kerrosta alempana tietokoneella, ei ollut näköyhteyttä kummallakaan mutta kuului hyvin. Luin jotain kirjaa. Yhtäkkiä mulle tuli mieleen sanoa ääneen "Me, myself and I". Se oli yhden biisin nimi, jonkinlainen pieni hitti vuosia aikaisemmin, ei siis mitenkään ajankohtainen silloin. Mies kysyi alakerrasta hämmästyneenä että MITÄ sanoit? Kun kerroin, mies sanoi että luen nuo samat sanat tästä tietokoneen ruudulta. Se oli surffatessaan ihan sattumalta saanut tuon biisin nimen eteensä. Miestä ei voisi musa vähempää kiinnostaa, joten hän ei surffaillut musiikkisivustoilla tai mitään. Mulla ei taas ole tapana lukiessa yhtäkkiä möläytellä jotain biisin nimiä. Kyllä se aika hassulta tuntui :).

käy miehen kanssa usein niin että "luetaan" toistemme ajatukset. Esim. kun katsottiin yhdessä ensimmäistä Sinkkuelämää-leffaa ja kun siinä alkoi lopputekstit niin mielessäni ajattelin että tässä elokuvassa New York on niin ihanan oloinen paikka mutta todellisuudessa en saanut siitä mitään irti, se oli jopa vähän tylsä paikka. No, mies sitten sanoo ääneen heti perään että eikö tuo New York ole oikeasti ihan tylsä paikka? Ja tosiaan olen ollut sielä teininä eli kauan aikaa sitten enkä mitenkään julista sitä että en viihtynyt siellä, ennemmin puhun siitä kuinka kivaa olisi päästä sinne uudelleen! Vastaavia juttuja sattuu tosi usein.

Muita sattumia:

- anopilla ja appiukolla on samana päivänä synttärit, tosin vuosi eroa.

- miehelläni ja pojallamme on sama syntymäpäivä

- lukioaikoina sanoin että haluan miehekseni kiharatukkaisen vasurin, jolla on harvinainen sukunimi -> mieheni on kiharatukkainen vasuri ja sukunimeä löytyy vain reilu 20 kpl!

- pappani on aikoinaan ollut appiukkoni pomo

- pappani luona oli kello pysähtynyt samoihin aikoihin kun pappa kuoli

Vierailija
12/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin hartaasti että joutuisin hirvikolariin. Usein ajaessani katselin ojanpenkkoja että kumpa tuolta tulisi hirvi ja päättäisi kaiken tämän surkeuden. Mulla oli yksi suosikkikohtakin joka toi asian aina mieleen, sellainen kapea metsäkaistale. Näin tuona kesänä kolme kertaa hirviä, kerran niitä tuli tielle kolme kappaletta yhtä aikaa. Yksi hirvistä tuli pari sataa metriä ennen meidän autoa siitä metsäkaistaleesta. Olen asunut tällä seudulla parikymmentä vuotta ja nähnyt sinä aikana neljä kertaa ajaessani hirven/hirviä. Kolme tapauksista sattui tuona kesänä. Siitä on jo vuosia eikä sen jälkeen ole näkynyt hirven hirveä.

Vierailija
13/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ex-vaimon kanssa, toinen minun kanssani.

Molempien lasten laskettu aika on ollut sama kuin mieheni syntymäpäivä. Toinen lapsista tosin syntyi kaksi päivää ennen ko.päivää ja toinen kaksi päivää sen jälkeen. Tätä ei siis mitenkään ole yritetty.

Tarkka kaveri :-)

Vierailija
14/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi oli kaksi, tutustuin yliopistossa naiseen, joka puolestaan tutustui aivan heti sen jälkeen johonkuhun Veltsuun, jota en koskaan nähnyt, kuulin vain usein puhuttavan hänestä. Kun he olivat seurustelleet pari vuotta, ilmeni että tämä Vesku ja Veltsu olivatkin sama asia, ja oli hauska huomata että tämä kaverini olikin kummipoikani toisen kummin avopuoliso :).

(Ja tämä sama mies oli vielä kaveri myös entiselle poikaystävälleni)

Vierailija
15/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen syntyi 7.lokakuuta, veljeni esikoinen 7. joulukuuta ja sisareni toinen poika 7. helmikuuta. Naurettiin että mummun helppo muistaa et aina seitsemäs päivä on jotain... Kun aloin odottaa toista lasta sanoin äidille vaan puhelimes et varmaan 7.marraskuuta... äiti arvas heti et siis vauva tulossa... mut meni 10 päivää yli ja syntyi 11. marraskuuta, niin kuin isänsä 11.joulukuuta. Nyt kolmas tulos juhannuksen aikoihin, katsotaan mikä päivä tämä päättää nähdä päivän valon.

Vierailija
16/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on syntynyt 3. joulukuuta -83

miehen vanhemmat asuu talossa nro 3

minun vanhemilla on talon nro 3xx

minun sisko asuu talossa nro 3

minun veli asuu talossa nro 3

Me asumme yhdessä talossa nro 3.

Vierailija
17/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesällä ajettiin pohjoisesta etelään, kun yhdessä mutkaisessa alamäessä mies yhtäkkiä hiljeni vauhtia, vaikka muita autoja/mitään muutakaan ei ollut näkyvissä. En ehtinyt kysyä syytä jarruttamiselle, kun samassa ajettiin mutkan taakse ja siellä tien päälle asteli juuri kolme hirveä. Mies totesi, että hänelle oli yhtäkkiä tullut mieleen sana "hirvikolari" ja oli vaistomaisesti hiljentänyt vauhtia. Onneksi!

Vierailija
18/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. kaverin kanssa pitkän hiljaisuuden jälkeen aloitimme molemmat puhumaan täysin yhtä aikaa - toinen sanoi "se muuten oli..." ja toinen sanoi "se muuten ei ollut..." Ja ihan eri aiheista siis.

Noita biisi-yhtymiä mulla on myös ollut pilvin pimein. Yleensä niin, että laulan jotain laulua, niin puolen minuutin päästä se soi radiossa. Kerran jopa elokuvissa alkoi yksi biisi soimaan päässä ja tästä meni noin 3min, niin se biisi soi siinä leffassa.

Ja jostain syystä radiosta tulee aina sama biisi samassa kohtaa matkasta, kun ajan kaupungista kotiin (matka kestää noin 30min ja tämä laulu pärähtää soimaan melkeinpä aina kilometrin tarkkuudella tietyssä kohtaa).

Vierailija
19/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui tällainen uskomaton yhteensattuma: Olin stocmannin parkkitalon automaattikassalla, kun mies kysyi olisiko minulla vaihtaa rahaa (kolikoiksi). Rahaa ei ollut vaihdettavaksi, mutta löysin taskusta yhden euron, jonka verran häneltä parkkimaksustaan puuttui. Löin euron kaverille kouraan ja huikkasin leikkisästi että "maksat sitten joskus takaisin". No, olin sitten muutaman viikon päästä New Yorkin metrossa, lippuautomaatilla, ja itseltäni puuttui yksi dollari. Kirosin asiaa ääneen (suomeksi tietenkin) ja samasssa tämä mies paukahtaa käsi ojossa ja kädessä puuttuva dollari. Kiitti lainasta. M28d

Vierailija
20/28 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui tällainen uskomaton yhteensattuma: Olin stocmannin parkkitalon automaattikassalla, kun mies kysyi olisiko minulla vaihtaa rahaa (kolikoiksi). Rahaa ei ollut vaihdettavaksi, mutta löysin taskusta yhden euron, jonka verran häneltä parkkimaksustaan puuttui. Löin euron kaverille kouraan ja huikkasin leikkisästi että "maksat sitten joskus takaisin". No, olin sitten muutaman viikon päästä New Yorkin metrossa, lippuautomaatilla, ja itseltäni puuttui yksi dollari. Kirosin asiaa ääneen (suomeksi tietenkin) ja samasssa tämä mies paukahtaa käsi ojossa ja kädessä puuttuva dollari. Kiitti lainasta. M28d