Oho! Kävin pitkästä aikaa Lidlissä ja olin pudottaa silmät päästäni!!
Sinne oli laitettu kunnon kassat. Siis pakkaustilaa tyyliin cittari.
Onko tämä pikkukaupungissa vai onko koko ketju vaivihkaa vaihtanut järjestelmää??
Kommentit (11)
oon kuullu, että jossain on ollu ne kassapöydät jo siis aikaa päivää sitten ja meidän Lidliin tuli vasta jokunen viikko sitten. Samoin kun puljasivat hyllyjärjestyksen uusiksi, niin että kauppalappu ei pitänyt kutiaan enää (siis kun listasin siihen järjestykseen kun ne tulee kaupassa vastaan)
on ostoskorit?
Niitäkään ei alunperin ollut.
Niin se vaan on, että suomalainen ei saksalaista pureksimatta niele.
ostoskorit, kassat, pullonpalautus...
on ostoskorit? Niitäkään ei alunperin ollut. Niin se vaan on, että suomalainen ei saksalaista pureksimatta niele. ostoskorit, kassat, pullonpalautus...
huippukätevät saksalaiset kassapöydät. Yksi niistä syistä miksi en käy lidlissä kuin poikkeustapauksissa.
oon kuullu, että jossain on ollu ne kassapöydät jo siis aikaa päivää sitten ja meidän Lidliin tuli vasta jokunen viikko sitten. Samoin kun puljasivat hyllyjärjestyksen uusiksi, niin että kauppalappu ei pitänyt kutiaan enää (siis kun listasin siihen järjestykseen kun ne tulee kaupassa vastaan)
siis Lidl'n ikä... ei ole katsottu pikkukaupunki tai iso... vaan ikä :)
Itä-Pasilassa on vaihdosta jo pidempi aika. Hyvä että tajusivat vaihtaa ne vanhat oli ihan älyttömät.
Kun alunperin Lillistä ei saanut panttia kuin Lillin omista puteleista.
Nykyään saa ihan tavallisesta jaffapullostakin.
t: se saksalaisenpurija
kun tuli vissiin valituksia niistä edellisistä ja pyyntöjä että tulis normaalinkokoiset kassat.