Miksi jotkut vievät vihaisen koiran koirapuistoon? ov
Sainpahan taas todistaa ihmisten vähäjärkisyyttä. Olin koiran kanssa puistossa ja sinne tupsahti vielä yksi koira (puistossa oli siis useampi koira meidän lisäksi), joka välittömästi kävi meidän koiran kimppuun sekä parin muunkin koiran kimppuun.
Omistajan mielestä hänen koiransa vaan uhosi ja on ihan kiltti. Niin varmaan joo onkin. Meidän koira pelkää toisia koiria, kaksi hyökkäystä takana. Viime kesän hyökkäyksen jälkeen, koira pääsi jo pelostaan, kunnes sitten taas pari viikkoa vapaana ollut koira kävi kurkkuun kiinni, kun oltiin lenkillä ja koira oli hihnassa. Ja koira oli jo melkein päässyt taas pelostaan eroon, kunnes sitten tänään taas tapahtui sama juttu. Puistossa oli tuttuja koiria, joten sen takia mentiin sinne.
Olen nähnyt tuon koiran lenkkillä ja koira tempoo ja haukkuu todella agressiivisesti hihnassa.
Sama tätikaksikko parkkeeraa aina pienten koirien puolelle. Mikäs siinä, mutta heillä itsellä on kolme suurta koiraa, jotka siis ovat samaa laumaa. Ei ihan kamalasti huvita päästää omaa 5 kiloista piskiä kolmen noin 40 kiloisen koiran sekaan ja katsoa miten käy.. Varsin usein kun se ainoa lauman ulkopuolinen saa koko poppoon niskaansa.
Olen pariin kertaan yrittänyt kysyä, että mikseivät he mene sinne isojen puolelle, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Ainoastaan tämä klassinen, ei nämä mitään tee. Juupa juu. Mutta kun ne aitaukset on eroteltu ihan syystä.