Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Loukkaavin/ kamalin joululahja

Vierailija
26.12.2004 |

Ja kuka on antanut?

Itse vähän närkäsyin saatuani kattilan mieheltä pari vuotta sitten mutta ihan käytännölliseksi se on osoittautunut.. Viime vuona en saanut mitään, vedoten siihen että en ollut edes joulua viettämässä heidän kanssaan. Olin laitoksella puskemassa toista lasta maailmaan... Tänä vuonna hän valitsi Prismasta pari kynttilää kärryihin ja minä maksoin ne... :))))

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vanha tapa lähettää kortteja perheelle; vain miehen nimi. Meille tulee Appiukolta tuolla tyylillä kirjoitetut kortit. Eivät tarkoita loukata....eivät ole oppineet uusia tapoja.

Vierailija
22/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy aina kyllä koon, mutta ostaa sitten pari numeroa pienemmän. Varmaan vihje siitä, että meikäläisen pitäisi laihduttaa... Ja nyt tuli joululahjaksi myös Painonvartijat-lehti vuodeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia anoppeja sitä maa päällään kantaa.

Vierailija
24/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle ei mitään... No, jos lahja olisi ollut samaa tasoa kuin muun perheen lahjat (halpahallitavaraa etelänmatkalta), niin ehkä parempi näin!

Vierailija
25/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikää tavallinen tai parfyymi deodorantti vaan apteekin ongelmanhikoilijalle tarkoitettu. Meinasi itku päästä vaikka mies kuinka vannotti, että äitinsä ei varmaan huomannut millaista dödöä oli enkä haise pahalle

Vierailija
26/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppisi ei ole muuten paskamainen ihminen, niin ehkä ongelma on hänellä. Ts. on saanut avun dödöstä ja on siihen niin ihastunut, että jakaa ilosanomaa kaikille mahdollisille ihmisille, oli hikoiluongelmaa tai ei.

Vierailija
27/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

istaakseni clearasilia, saippuaa ja vamppu... mutta se kattila tuli tana jouluna ihka ekaa kertaa kayttoon kun muistin sen olemassa olon ja keittelin porukalle riisipuuroa, ekaa kertaa elaessani! Onnistui mainiosti eika palanut pohjaan.

joten kiitos vaan kamalasti herra t.k. ' mauttomasta' lahjasta!

Vierailija
28/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

se symbolisioi jotenkin raskauttani, koru oli aika kallis ja mieheni ei sitä raaskinut ostaa vaan joululahjaksi sain muutaman kympin saman aiheisen korun... kyllä ketutti...

Vierailija
29/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä hieman potutti mut osaan pitää naamani kurissa ja sanoin oikein yli-ihastuneesti et " voi KIIIIIIIITOS J U S T täälasen olin aatellut ostaakkin mut nyt ei sit tarvikkaan!!!" näin anoppi ei tiedä vittuilinko vai olinko tosissani ja häntä vasta harmittaakin koska hänen oli ihan sata varmana tarkoitus saada mut pettyneeksi :) aina kun anoppi käy nostan vielä ton viltin ja perit ed.vuoden lahjat " kunniapaikoille" niin et tajuaa :) kummasti tänä jouluna sainkin tosi kivan lakanasetin?? :D

Vierailija
30/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokoa L, jotenkin olisin voinut vielä xl:n ymmärtää, kun pyjama on mukava jos on väljä, mutta että xxl.... ei oikein huumorintaju enää siihen riittänyt... säkki mikä säkki.

Vierailija
31/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelut on aina et " pitäähän olla liikkuma varaa" jne ei tarkoita pahaa " pula-ajan" ihmiset vaan aattelee noin!!

Vierailija
32/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaan kertoo mitä hänen lapset haluavat. ja me olimme ostaneet tuhannen markan edestä lahjoja ja tuolloin tulomme ei olleet kovinkaan kummoiset vaan olin säästänyt todella pitkään lahjoihin:(

Vierailija
33/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki mieli kysyä, missä välissä hän kuvitteli minun ehtivän tehdä sen ja missä, asuimme silloin tosi ahtaasti, eikä tilaa olisi ollut palapelin kokoamista varten. En kuitenkaan sitten raaskinut kysyä...

Vierailija
34/50 |
27.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaveri oli ostanut toiselle lapselle lahjan, vaan toiselle ei mitään. Musta se on vähän kummallista..??

Vierailija
35/50 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/50 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/50 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku " tyylitietoinen" täti ostaa sellaisia tai sitten marimekon harmaa-mustaa ankeutta. Myös saamamme Aalto-maljakko lähti jatkoon tutuille... Meidän kodin tyyli on enemmänkin rustiikkia ja antiikkisempaa, ei mitään modernia tylsyyttä.

Vierailija
38/50 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana yhteisenä jouluna mies ei ollut hankkinut mitään. Sitten hätäpäissään antoi rahaa. Nyt annan aina selvän lahjatoiveen ja mies sitten ostaa yleensä toivomani jutun, ellei se ole turhan kallis tai hänen mielestään aivan turhanpäiväinen. Koruja hän ei osta.

Anoppi taas antaa toistuvasti lahjaksi suklaata, vaikka en voi sitä syödä ja olen sanonut sen monta kertaa. Mies syö kaikki suklaat ja lihoo entisestään. Minä nuolen näppejäni.

Vierailija
39/50 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkituotteita ovat, en viitsi heti heittää pois. Kaappi vaan alkaa olla täynnä (7 yhteistä vuotta takana)....

Vierailija
40/50 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa oli riitaa. Halusi kai jotenkin " kostaa" äidilleni. Pahoitti tosi pahasti mielen.