Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Loukkaavin/ kamalin joululahja

Vierailija
26.12.2004 |

Ja kuka on antanut?

Itse vähän närkäsyin saatuani kattilan mieheltä pari vuotta sitten mutta ihan käytännölliseksi se on osoittautunut.. Viime vuona en saanut mitään, vedoten siihen että en ollut edes joulua viettämässä heidän kanssaan. Olin laitoksella puskemassa toista lasta maailmaan... Tänä vuonna hän valitsi Prismasta pari kynttilää kärryihin ja minä maksoin ne... :))))

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ikinä voi antaa naiselle!

Vierailija
2/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaverini sai avopuolisoltaan vaa' an ja tennismailan...

Tämä oli mielestäni aika loukkaavaa, koska kaverini ei ole niitä hoikimpia ja tuo tenniskään ei hirveästi häntä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka muistaa joka kerta tavatessamme kysyä, onko meille taas vauva tulossa :p

Vierailija
4/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merry Christmas joulukuusen juurella, joululaulujen soidessa taustalla ja sitten vedät jonkun jättidildon esiin paketista...

Vierailija
5/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kuka on antanut?

Itse vähän närkäsyin saatuani kattilan mieheltä pari vuotta sitten mutta ihan käytännölliseksi se on osoittautunut.. Viime vuona en saanut mitään, vedoten siihen että en ollut edes joulua viettämässä heidän kanssaan. Olin laitoksella puskemassa toista lasta maailmaan... Tänä vuonna hän valitsi Prismasta pari kynttilää kärryihin ja minä maksoin ne... :))))

Vierailija
6/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen oikein kunnon kattila, johon saisi vielä sen haudutuskattilankin. Meinaa aina palaa riisipuuro pohjaan.

Itse asiassa olen kattilaa toivonutkin, mutta eipä tänäkään vuonna sellaista tullut.

Vierailija
7/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, mummuni ostamat, mutta silti...olen kokoa 38-40...

Vierailija
8/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko esitys jos elää vakituisessa parisuhteessa eikä saa puolisolleen kerrottua lahja toiveitaan.Olethan itse osannut ostaa miehellesi mieleisen lahjan??

Vierailija
9/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla epäkiitollinen, mutta sain tosi ärsyttävän laatikon täytnnä rojua ja roskaa. Siis ihan oikeasti! Tuttava mummeli oli penkonut kaapin pohjat ja antoi jos jonkin moista roskaa lapsilleni ja minulle lahjaksi. Siellä oli kiviä, särkyneitä koriste esineitä, epämääräinen kipsityö (rikkonainen) ym ym. Nostin laatikon niine hyvineen varaston hyllylle.Säilyttelen pari vuotta ja heitän roskiin kaikki tavarat siitä. Harmittaa ja nolottaa tunnustaa, mutta ärsyttää tollainen roska. Mielummin vaikka joku Tiimarin halpis kippo tai posliinikissa kuin tuommoista roskaa.

Vierailija
10/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin tarpeeton poppari-kone meillekin sitten tuli, huokaus. Täysin epäkäytännöllinen, kun mikropopparitkin on keksitty, nopeeta, ei tiskiä.

Vierailija
11/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ei mulla se lahja loukkaa, mut jos mulle ostetaan jotain henk.koht, niin eikös siinä pitäisi lukea vain mun nimi? Nimittäin mieheni sukulaiset osoittavat ne mulle ja miehelleni... Hei, mitä miehet tekevät kaiken maailman naisellisilla koriste-esineillä...? Sitten ihmetellään kun ei kiitetä...

Vierailija
12/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

- musta vibra

- lateksipuku

- sähkövatkain

- sauvasekoitin

- henkilövaaka

-pölynimuri

- paksu kultakoru, joka paremmin sopisi rappäri-miehelle tai diilerille

- kattilasarja

Vierailija
13/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni rikkaalta tädiltä.

Vierailija
14/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvää tarkoittivat, kun meille oli vauva tulossa, mutta ehkä joku ajanmukaisempi teos olisi ollut mieluisampi... On kuitenkin 30 vuodessa vähän lapsenhoito muuttunut. ;)

Kaikki kukkalahjat niin jouluna kuin muinakin vuodenaikoina ovat ei-mieluisia, koska olen astmaatikko ja saan niistä kohtauksen, enkä ole viherpeukalo laisinkaan, vaan saan kasvin kuin kasvin kuolemaan alle viikossa... ;) Siksi kai ihmiset minulle aina kukkia lahjoittavat, kun ajattelevat, että " tuolla raukalla ei ole kodissaan yhtään ainutta viherkasvia, ja pitäähän nyt herrajumala joka kodissa kasveja olla!" ;)

Tänä vuonna sain mieheltäni Wagner-pehmolelun, vaikka mies tietää, että vihaan Viiviä ja Wagneria. Mutta hän oli kuulemma ajatellut, että tuon Wagner-lelun voisi laittaa auton peruutuspeiliin roikkumaan. ;) Että oliko lahja sitten lopulta minulle tarkoitettu? ;)

Konvehtirasioiden saaminen tuntuu joka joulu tosi inhottavalta, koska ensinnäkin niitä tulee niin hirveän paljon, ja kaikki ovat aina niitä Pandan Juhlapöydän konvehteja joita saa tarjouksesta 6 kpl 10 eurolla, ja toisekseen konvehtirasia viestii minusta sitä, että lahjan antaja ei keksi mitään lahjaa minulle, eikä oikeastaan välitä edes miettiä, vaan antaa sen tarjouskonvehtirasian, koska " pakkohan tuollekin on joku lahja antaa" . Tai pahinta on se, jos menee jouluna tai uutena vuotena kylään jollekin, niin siellä sitten isäntäväki käy kaapista kaivamassa joululahjaksi saamansa Juhlapöydän konventirasian, ja antaa sen " kiertoon" meille mukamas joulu- tai uudenvuoden lahjaksi. Hassua, että monellakin näyttää olevan meille varattuna konvehtirasia lahjaksi, vaikka useimmiten tupsahdetaan kylään ihan varoittamatta... ;)

Kaikki koriste-esineet, varsinkin jouluaiheiset sellaiset ovat ihan hirveitä joululahjoja! Ne kuuluvat vähän samaan kategoriaan kuin nuo konvehtit, että " enpäs keksi muuta, tällaisia oli marketissa kassan vieressä tyrkyllä kahdella eurolla" . Tai sitten sellaiset koristekipot, joissa on hirveä määrä kultausta ja ruusuja ja kaikkea ällönällöä. Joidenkin mielestä voivat olla ihania, mutta yök yök, meillä ne kyllä päätyvät varastoon laatikoitten pohjalle...

No joo, eiköhän tässä ollut jo riittävästi kauheita lahjoja... :D

Vierailija
15/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän suklaasta ja ilahdun aina saadessani konvehtirasian. Olen kuvitellut, että muutkin ilahtuvat, ja usein antanut niitä lahjaksi. Taitaa olla parasta keksiä muita lahjoja jatkossa...

Vierailija
16/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseli vielä, että mitä pidin lahjasta. Onnistuin vaihtamaan puheenaihetta. Pyyhe oli valkoinen, jossa pieniä ruusukuvioita, ja todennäköisesti sellainen joka ollut kyseisellä henkilöllä kaapin perukoilla viimeiset 30 vuotta...No, ei siinä mitään, mutta kommentoida lahjaa en osannut!

Vierailija
17/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen, jos olisin saanut uuden vaa´an. Entinen näyttää mitä sattuu.

Vierailija
18/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Laila Hietamiehen kirjoja ja mä oon 22 vuotias! Mun äidistä ne on tylsiä, mutta sentään mamma jaksaa lukea joka vuosi mun lahjakirja eli ei mee hukkaan!

Vierailija
19/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua harmittaa lahjan sijaan eräs joulukortti. se kun oli osoitettu: " mikko meikäläinen perheineen" . siis mieheni nimi ilman että mun nimi mainitaan. kieltämättä kyse miehen puoleisesta sukulaisperheestä. mut minäkin tunnet heidät oikein hyvin, niin jostain syystä harmittaa, ettei mun nimeä ole kortissa.

naurettavaa, mutta totta.

Vierailija
20/50 |
26.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo joulukortti. Se oli sen oloinen, että se oli ilmaiseksi postissa tullut vammaiskortti, josta ei taatusti oltu maksettu mitaan, vaikka olisi pitänyt. Ainakin siina luki, etta kortin on maalannut joku herra x jaloillaan. Ja sitten siina oli mustia sormenjalkia ja ihan kummallisessa paikassa poikittain " hyvää joulua" vanhanaikaisella kirjoituskoneella kirjoitettuna. Mista lyödään vetoa, etta kortti oli joku 20 vuotta korttivalikoimassa roikkunut, johon oli testattu kirjoituskonetta ja jota ei kehtaisi lähettää kenelläkään. Paitsi meille.