G: Onko kaikilla lapsillasi samanväriset hiukset ja silmät?
3 lapsellani on siniharmaat silmät, mutta 2 lapsellani on vaaleat ja yhdellä tummanruskeat hiukset.
Kommentit (33)
parilla on siniset silmät ja parilla ruskeat ja kaikki ovat täyssisaruksia
Sanoisin että tytöllä on vähän enemmän minun silmäni ja miehen hiukset, pojalla toisin päin.
Ei ole omena pudonnut kauas puusta.
nuorin on 16kk ja on vielä ihan blondi/ruskeasilmäinen, niinkuin isoveli, 6-v., ja -siskokin, 8-v., ovat olleet pienenä. Sittemmin hiukset ovat hieman tummentuneet, maantienvärisiksi...
tai siis molemmat ovat vaaleita mutta tytön hiukset ovat ihan suorat ja vaaleat(niinkuin isällä lapsena) mutta pojalla luonnonkiharat ja vähän punertavat (niinkuin minulla oli lapsena)
tytön silmät on harmaanvihreät ja pojalla siniharmaat.
esikoisella ihan tummanruskea tukka ja vihreät silmät.
Keskimmäisellä keskiruskea tukka ja kirkkaan siniset silmät.
Kuopuksella täysblondi tukka ja siniset silmät.
Sekä mulla ja miehelläni tummat hiukset, mulla vihreät silmät ja miehelläni siniset silmät.
Lapsista kasvonpiirteiltään esikoinen ja kuopus muistuttavat enempi mua, ja keskimmäinen enempi isäänsä.
Mustat käkkärät hiukset ja ruskeat silmät kaikilla.
Vanhimmalla on vaaleat hiukset ja vaaleanruskeat silmät, keskimmäisellä on vaaleanruskeat hiukset ja tummanruskeat silmät ja nuorimmalla on punertavat hiukset ja sinivihreät silmät.
... silmät ja hiukset.
1. Vaalea, vihreät silmät
2. Tummatukkainen, ruskeat silmät,
3. Maantienväriset hiukset, harmaat silmät.
Kaikilla sama isä.
toisella siniset silmät ja toisella vihreät (minulla on ruskeat, miehellä vihreät). Molemmat ovat vaaleatukkaisia (me miehen kanssa tummia), mutta toisen tukka on kupariin taittuva ja toisen taas valkoistakin valkoisempi.
Yhdellä siniharmaat silmät, yhdellä vihertävät silmät ja yhdellä ruskeat silmät. Hiuksien väri on kaikilla aika sama.
Ja sama äiti ja isä kaikilla :).
Molemmilla on kullanruskeat hiukset, mutta toisella siniharmaat ja toisella sinivihreät silmät.
1. Ruskeat silmät ja tummanruskeat hiukset
2. Ruskeat silmät ja tummanruskea tukka
3. Siniharmaat silmät ja keskiruskea tukka
4. Ruskeat silmät ja vaaleahko tukka
5. Ruskeat silmät ja vaaleahko tukka
Tosin luultavasti nuorempienkin hiukset tummuvat vanhetessaan kuten vanhempienkin sisarusten.