Tieto hoitopaikasta tuli tänään (pph) milloin otan yhteyttä hoitajaan?
Lapsi aloittaa elokuussa pph:lla, tänään tuli tieto hoitopaikasta, yhteystiedot yms.
kuitenkin tässä on vielä yli pari kuukautta aikaa hoidon aloitukseen. Soitanko hoitajalle jo nyt vai vasta esim. heinäkuussa?
Kommentit (5)
ja käydä jo nyt ennen hoitajan kesälomia parikin kertaa tutustumassa hoitajaan ja paikkaan lapsen kanssa. Sitten syksyllä hoidon aloittaminen voi olla vähän helpompaa.
tutustumaan ei varmaan mennä kun vasta elokuussa. Lapsi on hoidon alkaessa kuitenkin vasta 1v2kk, joten jos nyt mennään tutustumaan niin eihän tuo lapsi hoitajaa enää syksyllä muista:)
muutenkin tutustumiseen on aikaa silloin elokuussa hyvin, koska miehellä kesälomaa vielä kun minä menen töihin.
Mutta SOita ihmeessä vaikka heti :)
Hoitajalla on monesti pitkä loma jos ollut kauna töissä. Itse lopetan lomani kun uudet lapset aloittava hoidon, eli tutustuminen pitää järjestää ennen minun lomaani. Täälä on paikat käytävä kattomassa ennen 10.6 johon mennessä on ilmoitettava pphtoimistoon, ottaako paikan vai ei.
Mutta ehkäpä voisit soittaa nyt alkukesästä, koska pph saattaa hyvin lomailla heinäkuussa. Saisitte sovittua tutustumiset ym. kuntoon ennen hoidon aloitusta.