Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lahja jota et toivo lapsesi (hänen toiveistaan huolimatta) saavan jouluna?

Vierailija
20.12.2004 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

setänsä mukana hirvimetsällä oma ase mukana...

Vierailija
2/24 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

setänsä mukana hirvimetsällä oma ase mukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön juttu.

Vierailija
4/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kyllä saakaan

Vierailija
5/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa sarjaa kun toi hattarakone..

Vierailija
6/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kippaavani jo osan roskikseen tai vieväni pelastusarmeijalle tai jonnekin. Kukahan huolisi?

Vierailija
7/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan jo kauhunväristyksiä ajatuksesta...

Vierailija
8/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön tilaa vievä laitos. Kun kattilassa tai mikrossa popcorneja saa ihan ilman ylimääräöisiä härveleitä.

Vierailija
9/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Harkitsen kippaavani jo osan roskikseen tai vieväni pelastusarmeijalle tai jonnekin. Kukahan huolisi?"

Vierailija
10/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on jo ennestään ja Ken ja joku halpa jäljitelmänukke. Saavat luvan riittää.

Vierailija
11/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin niitä itsekin jo lapsena.

Vierailija
12/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen olevani ihan kamala kun en itse suostu ostamaan ja salaa toivon, ettei kukaan muukaan osta. En vain haluaisi poikani kuuntelevan sitä rasisti-vaimonhakkaajaa. Kylläpä sitä on tullut vanhaksi, aikoinaan omat vanhemmat nyrpisti nenään mun guns and roses fanitukselle, tosin olin silloin jo 16 v.

Jotankin musta 10 vuotiaan pojan ei tarvitsisi kuunnella sellaista musiikkia.

Vierailija
13/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä meillekään ole tulossa, ei ole toivottukaan, mutta eikö se ole ihan harmiton peli? Mulla on joskus ollut se Krokotiilipeli, joka oli samalla periaatteella; kun nyppäsi irti sen kipeän hampaan, krokotiili " hyökkäsi" eteenpäin.

Ei tule meillekään miekkoja eikä pyssyjä, tosin niitä ei ole toivottukaan eikä varmaan toivota, tyttöjä kun vain on.

Vierailija
14/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi toivoo jotakin, ja me vanhemmat ei sitä osteta, eihän se sitä sitten saa. Ei meillä kukaan muu niitä lahjoja lapsille osta.

Vierailija
15/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos lapsi toivoo jotakin, ja me vanhemmat ei sitä osteta, eihän se sitä sitten saa. Ei meillä kukaan muu niitä lahjoja lapsille osta.

Itse asiassa ihan hyvä gallup. Itsekin juuri mietin joululahjaa ystäväperheen lapselle. Hyvä tietää, että esim. pehmolelut eivät ole monessa perheessä toivottuja.

Vierailija
16/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään karvaturpaista pehmoa ei kaivata täällä enään!! niitä on jo saatu kymmeniä muuten vaan lahjaksi! koira on hoitanut kyllä ne aika hyvin pois päiviltä.. sit olen sanonut, " hitto mikä riiviö, taas se varasti yhden pehmon"

MÄ OON KAUHEE, tiedän!!!

meillä tuo poika ei ole yllätten toivonut mitään... äiti toivoi pojan puolesta palikka laatikkoa ja sen hän saa mummiltaan

Vierailija
17/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani on 3v eikä ole eläessään nähnyt mitään asetta.

Vierailija
18/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eíkä myöskään halpahallimuovirihkamaa, joka menee rikki, kun päin hengittää.

Mielestäni on hämmästyttävää, että meidän lapset (3) ei saa esim. kirjoja keneltäkään (pari poikkeusta), ja niitä kyllä saa ihan edullisestikin...

Ja lahjoja ostavat meidän lisäksi isovanhemmat, tädit ja eno sekä kummit.

Vierailija
19/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei isovanhemmat osta koskaan lahjoja lapsille, ei synttäreinä eikä jouluna, vaikka ovat molempien puolelta ainoat lapsenlapset. Kummit eivät myöskään ole lahjoja ostaneet, jos nyt ei lahjaksi lasketa jotakin karkkipussia, jonka joku saattaa koko perheelle tuoda harvoin käydessään. Ystäväperheiden kesken ei ole ollut tapana ostaa lahjoja lapsille, johtuen varmaan jo siitäkin, että meillä on viisi lasta ja useimmilla ystävillämme saman verran.

Vierailija
20/24 |
20.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yksi on jo ennestään ja Ken ja joku halpa jäljitelmänukke. Saavat luvan riittää.

Meidän tytöillä on yhteensä yli kolmekymmentä Barbia varmaan...ja lisää tulee =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän