Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KappAhl:n Magic-farkut, IHANAT!

Vierailija
01.06.2010 |

Ekat strech-farkut, joissa tämäkin pullero kehtaa mennä julkiselle paikalle. Enpä olis uskonu tätä päivää näkeväni ikinä!

Kukaan muu tykästynyt?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyin aivan mielettömästi,seuraavat on varmasti ´high waist´ Pyllykkä näyttää nätiltä!

Vierailija
2/25 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat selvästi pienemmät ja kireämmät kuin vastaava koko muita farkkuja. Mulla on ylimääräistä lähinnä alavatsassa, joten onpa ihanaa pitää niitä farkkuja, kun vyötärökaistale pullauttaa aina sen makkaran ulkopuolelle :D Järkyn ahdistavat muutenkin jalassa. Mun pitää varmaan alkaa käyttää äitiysfarkkuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitää olla numeroa suuremmat, eikä pienemmät. Eli itse olen normaalisti 38, niin koko 40 on sopiva. Mulla on sen verran pallopyllyä muutenkin, ettei litistä, liian pienet voisi sen varmaan tehdä, mutta oikean kokoiset ovat hyvät. Käytän highwaist, koska ongelmakohtani on lähinnä vatsa, eivät reidet tai peppu. Pidän niistä.

Vierailija
4/25 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niitä farkkuja, mut eihän siellä näkyny perseitä.

Vierailija
5/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Littaa mahaa ja persusta, reisiäkin vähän. Solakampi olo tulee niissä. En tosin tiedä, miltä tuntuvat, jos pitkään pitää päällä. Saattavat alkaa ahistaa.

Vierailija
7/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni perse ihan älyttömän näköiseksi lataksi.

Vierailija
8/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se oli, kun jollekin maksetaan palkkaa, kun tälläisessä, mikä tämä on? Mainostaa jotain ja me muut tollot uskotaan että joku punkero on löytänyt ihmeitä tekevät farmaripöksyt?

Vierailija
9/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hyvästä voisin kehua vaikka mitä. Nuo housut nyt satuin vaan löytämään. Ja just siks iloitsen, että nämäkin laardit näytti niissä huomattavasti paremmalta.

Mutta ei kannata uskoa, jos siltä tuntuu. Jokainen saa mun puolesta kulkea ihan missä housuissa haluaa.

Vierailija
10/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni perse ihan älyttömän näköiseksi lataksi.

Vierailija
11/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan silti. Mä nimittäin kokeilin niitä, enkä tykännyt. Hoikistivat kyllä nätisti reisiä, mutta takapuoli oli kamala. Ei ollenkaan sellainen luonnollinen muka-kiinteän-näköinen, vaan litteä ja aivan kuin YHDESTÄ PALASTA TEHTY! Siis niitä pepunposkia ei piirtynyt lainkaan, vaan oli vain sellainen litteä levy. :/ Ja mä se edes ole kovin isokokoinen, vaan vain viitisen kiloa olin ylipainoinen (sittemmin ne 5 kiloa laihduttanut).

Vierailija
12/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

latan saanut

Vierailija
13/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin halua mitään littanaa peppua. Mutta katotaan mitä pepulle tapahtuu kun mulla on melkein Jennifer Lopez takamus.

Vierailija
14/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin halua mitään littanaa peppua. Mutta katotaan mitä pepulle tapahtuu kun mulla on melkein Jennifer Lopez takamus.

Pysty ja pyöree peppu. Lantion leveys sen sijaan on paljon vähemmän kuin hartioiden, eli ihan ihanteellinen.

T.11 joka kirjoitti pidemmin farkkujen aiheuttamasta pepun ulkonäöstä...

Vierailija
15/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan silti. Mä nimittäin kokeilin niitä, enkä tykännyt. Hoikistivat kyllä nätisti reisiä, mutta takapuoli oli kamala. Ei ollenkaan sellainen luonnollinen muka-kiinteän-näköinen, vaan litteä ja aivan kuin YHDESTÄ PALASTA TEHTY! Siis niitä pepunposkia ei piirtynyt lainkaan, vaan oli vain sellainen litteä levy. :/ Ja mä se edes ole kovin isokokoinen, vaan vain viitisen kiloa olin ylipainoinen (sittemmin ne 5 kiloa laihduttanut).

mua ihan oikeasti huvittaa..ajattelin ihan oikeassti, että onko mulla huono perse siellä pukukopissa, mutta onneks muillekin on tullut latta. (niin en minäkään kovin läski ole)

se eka latta

Vierailija
16/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera mukaan ;) ? ja kuva tänne?

Vierailija
17/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera mukaan ;) ? ja kuva tänne?

Vierailija
18/25 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että strechit näyttää tosi pahalta mun päällä. Auttaako toi myös siihen vaivaan? Tosin mulla on sekin ongelma, etten kovin tiukkoja housuja voi pitää, kun menee jalkaterät siniseksi. Heikohko verenkierto siis. En ainakaan näillä tiedoilla noita jalkaani laittaisi.

Vierailija
19/25 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli ihan järkyttävän kireät. kokeilin sitä omaa kokoani. toki ne kutistaa kun vetää liian pienet housut jalkaansa... ei siinä mitään magicia ole..

Vierailija
20/25 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota korkeavyötäröinen malli, niin ei pullauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi