Pistetäänkö virallinen --ESITTELY--pino?
1.IKÄ?
2. PERHE?
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT?
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?
5. UNELMASI?
Kommentit (169)
1. IKÄ? - Itse olen 17 v., mieheni 19v.
2. PERHE? - Me kaksi, 7 kk koiranpentu + masuasukki (la 26.12.2004)
3. TÖISSÄ, OPISKELEE, KOTONA? - Mieheni opiskelee ja viikonloppuisin käy töissä. Itse nyt äitiyslomalla (rv 38+3), ammattikoulua (kolmas ja viimeinen vuosi) jatkan äitiysloman jälkeen.
4. MISSÄ PÄIN VAIKUTAT? - Turussa
5. UNELMASI? - Saada terve vauva. Myöhemmin sitten haluaisin koko perheen voimin matkustaa jonnekin lämpimään lomamatkalle.
1.IKÄ? 18
2. PERHE? minä ja tyttö 10/04
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? mammalomalla ja yritän samalla käydä lukiota loppuun..
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? lahti
5. UNELMASI? saada lapselle jonkinmoinen isukki, oikeeta ei oikeen kiinnosta..
1.IKÄ? 23
2. PERHE? 2 poikaa 2v10kk, mies ja kissoja
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? TÖISSÄ
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? ITÄ-SUOMI
5. UNELMASI?
[/quote]
ONNELLINEN ELÄMÄ ;)
1.Olen juuri täyttänyt 19 vuotta.
2.Perheeseeni kuuluu aviomieheni 21v, tyttäremme 2,5kk ja pikkukoira
3.Tällä hetkellä olen äitiyslomalla ja loman jälkeen on edessä ylioppilaskirjoitukset.
4.Pori
5.Unelmani on jo toteutunut: Olen nuorena saanut lapsen, mennyt naimisiin, olemme ostaneet oman talon, oma koira... Lapsia saisi tulla vielä lisää...
KirPPuli:
1.IKÄ? 20V
2. PERHE? Muksu mahassa, La 14.1.05
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Rakennuksella töissä, nyt äippälomalla jo.
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Tampereella
5. UNELMASI?
Työn jatkuminen mahd pian ja terve poika vauva
1.IKÄ? 20
2. PERHE? Avomies 21, poika synt.28.9.04, 2 (kohta 3) kissaa, 2 kilpikonnaa, preeriakoira
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Kotona vielä ä-lomalla, jatkan hoitovapaalle. Kun alkaa kotona olo kyllästyttää ja poika tarpeeksi vanha menen oppisopimukselle.
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Turussa
5. UNELMASI? Naimisiin, omakotitalo, lisää lapsia ja pari koiraa, hyvät tulot ja terveet lapset.
1.IKÄ? 20v
2. PERHE? Tytöt -03, poika -01 sekä mies/isä 20v.
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Kotiäitinä ja iltatyössä. Koulutus on ja jossain vaiheessa lisää opiskelemaan.
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Pirkanmaalla
5. UNELMASI? Elämänrikkautta ja -rakkautta. =)
1.IKÄ?
21
2. PERHE?
Aviomies 22 ja tytär kohta 2.
Kotona, mutta opiskelen avoimessa yliopistossa.
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?
Porissa
5. UNELMASI?
Suuri unelma täyttynyt perheen myötä, mutta unelmiahan pitää aina olla... Mm. terveet lapset ja onnellinen loppuelämä.
1.IKÄ?
22v
2. PERHE?
mies 25v ja kaksoset,tyttö ja poika 7,5kk
kotona vielä,toukokuussa takas töihin,syksyllä ehkä kouluun
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?
helsingissä
5. UNELMASI?
oma yritys ja vielä kolmas lapsi joskus:)
1.IKÄ? 21v
2. PERHE? mies 21v, armeijassa parhaillaan, sen jälkeen jatkaa opiskeluja sekä tyttö 09/04
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Tällä hetkellä kotona, syksyllä aloitan amk:ssa tradenomiksi opiskelun
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Turussa
5. UNELMASI? Vakituinen työpaikka sekä mulle että miehelle, isompi asunto sitten joskus sekä lisää lapsia. Tärkeintä kuitenkin että pysyttäis terveinä kaikki
1.Olen itse 19-vuotias
2. Tyttäreni on puolivuotias(syntyi 19.7.04) ja mies on 22-v. Perheeseen kuuluu myös Täplä koira ja Veikko kissa.
3. Kotiäitinä olen. Keväällä valmistuin kuva-artesaaniksi.
4.Asumme Valkealassa, vielä hetken. Helmikuussa muutamme omaan taloon, Kuusankoskelle.
5. Unelmana olisi saada vielä ainakin pari lasta ja muutama koira.
Jos joku haluaa mailailla tai meseillä ni ossa on: hilu1985@hotmail.com
Hei, mäkin pääsen nyt mukaan ku palattiin Etelä-Amerikasta kotiin:)
1.IKÄ?21 vuotta
2. PERHE?poikaystävä 23 v. joka tosin opiskelee eri kaupungissa
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT?Opiskelen ja teen osa-aika töitä
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?Helsingissä
5. UNELMASI? Tällä hetkellä se että päästäisiin yhteiseen kotiin poikaystäväni kanssa ja myöhemmin sitten naimisiin. Vauva saisi tulla sitten kun asutaan yhdessä.
1.IKÄ? 24vee, pian 25.
2. PERHE? Mies 29, tyttö 3v7kk ja poika 10kk.
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Kotona hoidan lapsia.
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Jyväskylän lähellä.
5. UNELMASI?
[/quote]
Kolmas lapsi mahdollisimman pian! Lottovoitto olisi myös kiva:) Se, että oltaisiin onnellisia ja mahdollisimman terveitä.
1.IKÄ?
2. PERHE?
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT?
5. UNELMASI?
[/quote]
1.oon 18v.
2.Avopuoliso,koira ja kissa,esikoinen kasvaa masussa la 27.3.05.
3.Oon ollu kotona elokuusta lähtien,tarkotus ois opiskelut alottaa viim.07 ellen oota jo toista silloin:D.
4.Asun Hollolassa,mutta Lahti nii lähellä että sielläkin liikuksin paljon:D
5.Oikeestaan tässä on kaikki unelmat toteutumassa,omakotitalo on jo katottuna,vauva tulossa,häät 22.7.05 jne.Kaikkien odottajien unelma on tietty että lapsi on terve,se mullakin on hartain toive.
minä:
1.IKÄ? 21
2. PERHE? pojat 3kk ja kohta 1v8kk ja tietty mies 28v
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? kotiäitinä olen
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? itä-suomessa
5. UNELMASI? terveyttä ja rakkautta perheelleni, riittävä toimeentulo, hyvä koulutus(vielä jonain päivänä), kolmannen lapsen vielä haluaisin joskus(olisi ihana saada tyttö, kun noita poikia on jo kaksi, mutta poika on ihan yhtä tervetullut)...siinäpä unelmia loppuelämäksi :)
1.IKÄ? 21 vuotta
2. PERHE? aviomies 23v, lapset poika pian 3v ja tyttö vajaa 7kk
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Kotosalla, valmistuin lähihoitajaksi keväällä ' 04
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Pyhäselkä (Pohjois-Karjala)
5. UNELMASI? Pikkukolmonen ois kiva. Ja koira! Ja täytyy kai sitä joskus töihinkin (tai jatko-opiskeluihin) mennä. Yksi unelma toteutuu pian: talon rakennus alkaa tänä keväänä.
1.IKÄ? olen vm -85
2. PERHE? tyttö -02 ja isi -84
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? opiskelen sekä olen kouluavustajana sekä sijaisopettajana
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? pääkaupunkiseudulla, helsingissä
5. UNELMASI? varmaankin saada opinnot loppuun ja juuri nyt ollaan muuttamassa rivariin, joten asuntotilanne on jo parantumassa. ja toista lasta yritetään kovasti... nyt jo virallisesti 3 päivää!! se taitaa olla se tämänhetkisen elämämme suurin haave, vaikka tyttö ilmoitti jo ettei halua äidille ja isille omaa vauvaa, vaan voimme lainata hänen baby born-nukkea...
1. olen vm-85
2. perheeseen kuuluu tyttö -02 ja isi -84
3. opiskelen tällä hetkellä sekä olen kouluavustajana sekä sijaisopettajana
4. pääkaupunkiseudulla, helsingissä
5. unelmani on varmaankin saada opinnot loppuun. asuntotilanteemme on juuri parantumassa... muutamme ihanaan kaksikerroksiseen rivariin, jossa oma piha. toista lasta olemme yrittäneet jo virallisesti 3 päivää, joten se on varmasti tämän hetkisistä haaveista suurin, vaikkakin tyttö ilmoitti jo ettei halua äidille ja isille vauvaa, vaan voimme kuulemma lainata hänen baby born-nukkea!
1.IKÄ? olen vm -85
2. PERHE? tyttö -02 ja isi -84
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? opiskelen tällä hetkellä sekä olen koulustavana sekä sijaisopettajana
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? pääkaupunkiseudulla, helsingissä
5. UNELMASI? tällä hetkellä saattaa opinnot loppuun. asuntotilanteemme paranee juuri. muutamme kohta ihanaan kaksikerroksiseen rivariin, jossa on myös oma piha! toista lasta olemme nyt myös yrittäneet virallisesti 3 päivää... se on varmasti tämän hetkisistä haaveistaa suurin, vaikkakin tyttö ilmoitti jo ettei halua äidille ja isille omaa vauvaa, vaan voimme lainata hänen baby born nukkea kuulemma!
1.IKÄ? 22-vuotta
2. PERHE? avomies 26 vuotta, pari koiraa ja kissa
3. TÖISSÄ/ OPISKELEE/ KOTONA/ VAI MITÄ PUUHAAT? Käyn töissä ja opiskelen siinä ohessa
4.MISSÄPÄIN VAIKUTAT? Satakunta, Rauma
5. UNELMASI? Uusi, ikioma koti, tulla raskaaksi, opintojen suoritus loppuun, vakituinen työ...