Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei varmasti tule mulla pitämään pokka siskon esikoisen ristiäisssä sunnuntaina

Vierailija
01.06.2010 |

Poika saa kuulemma nimekseen Rauno Oiva Uolevi xD

Oli se sisko niin tosissaan että oikein mulle loukkaantui kun repesin nauramaan kun kuulin nimen ensi kertaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika saa kuulemma nimekseen Rauno Oiva Uolevi xD

Oli se sisko niin tosissaan että oikein mulle loukkaantui kun repesin nauramaan kun kuulin nimen ensi kertaa

Vierailija
2/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel-Elias Nico-Luca Veeti-Kaspian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön nimi on Jessica Janiela niin miten kehtaan kulkea siskoni kanssa jos kutsuu lastaan nimellä??

T:AP

Vierailija
4/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siskosi ja muut sukulaiset sinut täältä tunnistaa kaiken jakamasi tiedon jälkeen. En usko, että päätä silitellään. Aika loukkaavaa ja omasta siskosta kuitenkin puhutaan.

Vierailija
5/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sun lapsi raukkaa...

Vierailija
6/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussakin saavat kiusata huutaen: " Jes! Sika!" :DD Että se siitä nimen hienoudesta ja varsinkin, kun toka nimikin pojasta väkisin väännetty!! Salli mun nauraa!! :DD

Vierailija
7/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYKKÄÄN!!!

makusteleppa vähän aikaa noita kaikkia nimiä...totut niihin kyllä.

ja kukaan, jonka nimi on Rauno Oiva Uolevi ei voi olla muuta kuin suloinen!

Vierailija
8/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön nimi on Jessica Janiela niin miten kehtaan kulkea siskoni kanssa jos kutsuu lastaan nimellä??

Omalla lapsellani on ihan perinteinen nimi, mutta tuo siskoni innostus näihin "vanhoihin" /vanhojen setien nimiin on jotenkin niin koomista..kaikki nuo nimet oli PAKKO käydä bongailemassa HAUTAKIVISTÄ ja niistä hän sitten tuon yhdistelmän keksi.

-se oikea ap

Vierailija
9/14 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä maa vilisee pieniä Raunoja! Siskosi on aikaa edellä. Vanhojen setien nimet on tosi jees!

Omalla lapsellani on ihan perinteinen nimi, mutta tuo siskoni innostus näihin "vanhoihin" /vanhojen setien nimiin on jotenkin niin koomista..kaikki nuo nimet oli PAKKO käydä bongailemassa HAUTAKIVISTÄ ja niistä hän sitten tuon yhdistelmän keksi.

-se oikea ap

Vierailija
10/14 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nimi on tosi suloinen, enkä kyllä välitä tippaakaan, vaikka nimet ois bongattu mistä.

Siskollasi oli täysi oikeus loukkaantua sinuun. Toivottavasti et ole lapsen kummi.

Vierailija
11/14 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sulla ei oo käytöstapoja, ap. Mitä, jos siskosi lukee tämän täältä? Tai joku muu yhteinen tuttunne? Ihan varmasti tää kantautuu siskosi korviin ja tämä viesti ei ainakaan tee hyvää teidän sisarussuhteelle. Oot aika moukka ja harvinaisen typerä ihminen.

Vierailija
12/14 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tylsää paljastaa täällä jonkun uusi nimi.

Minua ainakin harmittaisi jos joku sitten blokkaa täältä ihan saman nimen.(vaikka se tässä tapauksessa ehkä ei käykään)

ikävä sisko olet.

Vierailija
13/14 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö nimi toi Rauno, tunnen monta mukavaa Raunoa.

Vierailija
14/14 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica ruma nimi, kuulostaa ihan mustalaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme