Ei varmasti tule mulla pitämään pokka siskon esikoisen ristiäisssä sunnuntaina
Poika saa kuulemma nimekseen Rauno Oiva Uolevi xD
Oli se sisko niin tosissaan että oikein mulle loukkaantui kun repesin nauramaan kun kuulin nimen ensi kertaa
Kommentit (14)
Joel-Elias Nico-Luca Veeti-Kaspian?
Mun tytön nimi on Jessica Janiela niin miten kehtaan kulkea siskoni kanssa jos kutsuu lastaan nimellä??
T:AP
ainakin siskosi ja muut sukulaiset sinut täältä tunnistaa kaiken jakamasi tiedon jälkeen. En usko, että päätä silitellään. Aika loukkaavaa ja omasta siskosta kuitenkin puhutaan.
Koulussakin saavat kiusata huutaen: " Jes! Sika!" :DD Että se siitä nimen hienoudesta ja varsinkin, kun toka nimikin pojasta väkisin väännetty!! Salli mun nauraa!! :DD
TYKKÄÄN!!!
makusteleppa vähän aikaa noita kaikkia nimiä...totut niihin kyllä.
ja kukaan, jonka nimi on Rauno Oiva Uolevi ei voi olla muuta kuin suloinen!
Mun tytön nimi on Jessica Janiela niin miten kehtaan kulkea siskoni kanssa jos kutsuu lastaan nimellä??
T:AP
Omalla lapsellani on ihan perinteinen nimi, mutta tuo siskoni innostus näihin "vanhoihin" /vanhojen setien nimiin on jotenkin niin koomista..kaikki nuo nimet oli PAKKO käydä bongailemassa HAUTAKIVISTÄ ja niistä hän sitten tuon yhdistelmän keksi.
-se oikea ap
tämä maa vilisee pieniä Raunoja! Siskosi on aikaa edellä. Vanhojen setien nimet on tosi jees!
T:APOmalla lapsellani on ihan perinteinen nimi, mutta tuo siskoni innostus näihin "vanhoihin" /vanhojen setien nimiin on jotenkin niin koomista..kaikki nuo nimet oli PAKKO käydä bongailemassa HAUTAKIVISTÄ ja niistä hän sitten tuon yhdistelmän keksi.
-se oikea ap
Mielestäni nimi on tosi suloinen, enkä kyllä välitä tippaakaan, vaikka nimet ois bongattu mistä.
Siskollasi oli täysi oikeus loukkaantua sinuun. Toivottavasti et ole lapsen kummi.
Mut sulla ei oo käytöstapoja, ap. Mitä, jos siskosi lukee tämän täältä? Tai joku muu yhteinen tuttunne? Ihan varmasti tää kantautuu siskosi korviin ja tämä viesti ei ainakaan tee hyvää teidän sisarussuhteelle. Oot aika moukka ja harvinaisen typerä ihminen.
aika tylsää paljastaa täällä jonkun uusi nimi.
Minua ainakin harmittaisi jos joku sitten blokkaa täältä ihan saman nimen.(vaikka se tässä tapauksessa ehkä ei käykään)
ikävä sisko olet.
Söpö nimi toi Rauno, tunnen monta mukavaa Raunoa.
Jessica ruma nimi, kuulostaa ihan mustalaiselta.