Aikoinaan väittelin isäni kanssa siitä, etten halunnut tarjottavan alkumaljaa lakkiaisissani
Sain pidettyä pääni ja maljaa ei tarjottu. Itse en käyttänyt alkoholia ja olin juuri vasta tullut täysi-ikäiseksi. Olisi tuntunut tosi kiusalliselta tarjota alkoholia muille. Alkoholittomaan siideriinkään en suostunut, koska se oli symbolisesti alkoholin korvike.
Kommentit (40)
Kuka ne juhlat maksoi?
siksi siitä väiteltiinkin. Minä olin juhlinnan kohde, ei isä.
ap
nuttura ollut kireällä nuoresta pitäen
ap
joka maksaa viulut.
Yleensä. Teillä sinä selvästikin olet ohjaksissa.
Kuka ne juhlat maksoi?
Pappa betalade, tietenkin. siksi siitä väiteltiinkin. Minä olin juhlinnan kohde, ei isä. ap
No sinuapa hyvinkin, mutta sen tansseja tanssit joka maksaa viulut.
Yleensä. Teillä sinä selvästikin olet ohjaksissa.
Kuka ne juhlat maksoi?
Pappa betalade, tietenkin. siksi siitä väiteltiinkin. Minä olin juhlinnan kohde, ei isä. ap
Mun mielestä juhlien pitää olla juhlittavan näköiset, ei esim. juhlittavan isän. Monestihan vanhemmat maksavat myös lastensa häitä, pitääkö sinusta sielläkin tehdä kuten vanhemmat haluavat, eikä niin kuin hääpäri?
Viestiketju
nuttura ollut kireällä nuoresta pitäen
itse, jos raittius aiheuttaisi noin paljon tuskaa.
Onko olo jäykkä ilman maljaa, etkö pysty olemaan rento ilman kemikaaleja.
joka maksaa viulut. Yleensä. Teillä sinä selvästikin olet ohjaksissa.
voitaisiin suoda edes jokin oikeus vaikuttaa omiin juhliinsa liittyviin asioihin. Mielestäni täysi-ikäisen lapsen ei tarvitse enää olla uhmaikäisen lapsen asemassa... siis sellainen, jonka oma tahto nujerretaan joka tapauksessa.
pysty olemaan kovinkaan rento ilman kemikaaleja. Vesikin on kemikaali.
Viestiketju
nuttura ollut kireällä nuoresta pitäenitse, jos raittius aiheuttaisi noin paljon tuskaa.
Onko olo jäykkä ilman maljaa, etkö pysty olemaan rento ilman kemikaaleja.
niin tarjoilut olisi tehty vain häntä ajatellen, vieraista viis? Outo ajattelutapa, mutta eipä yllätä av:llä ollenkaan.
Eli jos ap olisi ollut vegaani, kasvissyöjä tms niin tarjoilut olisi tehty vain häntä ajatellen, vieraista viis? Outo ajattelutapa, mutta eipä yllätä av:llä ollenkaan.
tuskaa syödä kasvisruokaa? Jos mä pidän joskus jotain juhlia, niin en todellakaan aio siellä mitään liharuokia tarjoilla.
Terv. kasvissyöjä
Eli jos ap olisi ollut vegaani, kasvissyöjä tms niin tarjoilut olisi tehty vain häntä ajatellen, vieraista viis? Outo ajattelutapa, mutta eipä yllätä av:llä ollenkaan.
tuskaa syödä kasvisruokaa? Jos mä pidän joskus jotain juhlia, niin en todellakaan aio siellä mitään liharuokia tarjoilla.
Terv. kasvissyöjä
joka paikassa?
Terv. kasvissyöjä
Niinpä, miksi kasvissyöjille pitää sitten olla kasvisvaihtoehto joka paikassa?
että lihaa, kasvissyöjät pelkkiä kasviksia. Näin ollen sekasyöjät voivat syödä myös kasvisruokaa. Onko tämä todella niin suuren loogisen ponnistuksen takana, ettet itse kykene tätä ymmärtämään?
että ei oo muuten rahan puuttesta jääny skumpat ostamatta.. =0) Monelle vieraalle on saattanut tulla mieleen, ettei teillä oo ollu varaa juomiin, koska se vaan on niin totuttu tapa, että ylioppillallekin kohotetaan malja.
Terv. kasvissyöjä
että lihaa, kasvissyöjät pelkkiä kasviksia. Näin ollen sekasyöjät voivat syödä myös kasvisruokaa. Onko tämä todella niin suuren loogisen ponnistuksen takana, ettet itse kykene tätä ymmärtämään?
juhlissa niin miksi kasvissyöjiä pitäisi? Jos ei kelpaa normaali ruoka niin olkoon ilman.
Terv. kasvissyöjä
Ei vaan periaate. Jos lihasyöjiä ei voi huomioida että lihaa, kasvissyöjät pelkkiä kasviksia. Näin ollen sekasyöjät voivat syödä myös kasvisruokaa. Onko tämä todella niin suuren loogisen ponnistuksen takana, ettet itse kykene tätä ymmärtämään?
juhlissa niin miksi kasvissyöjiä pitäisi? Jos ei kelpaa normaali ruoka niin olkoon ilman.
Kasvisruoka on myös sekasyöjille sopivaa ruokaa, joten molemmat on huomioitu.
sun juhlissasi sitten karppaajille oma vaihtoehtonsa?
Terv. kasvissyöjä
mutta eipä tullut mieleen tarjota vieraille sen vuoksi vettä
Terv. kasvissyöjä
Ei vaan periaate. Jos lihasyöjiä ei voi huomioida että lihaa, kasvissyöjät pelkkiä kasviksia. Näin ollen sekasyöjät voivat syödä myös kasvisruokaa. Onko tämä todella niin suuren loogisen ponnistuksen takana, ettet itse kykene tätä ymmärtämään?
Kasvisruoka on myös sekasyöjille sopivaa ruokaa, joten molemmat on huomioitu.
Meidän suvussa skoolataan kaikissa kekkereissä. Kuuluu asiaan.
Vanhemmat ovat absolutisteja... Enkä itsekään alkoholista välitä. Ylioppilaaksi kun kirjoitin, niin en ollut edes alkoholia maistanut.
Kuka ne juhlat maksoi?