Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 3000e palkasta kun

Vierailija
01.06.2010 |

työaika 8-16 välinen aika, jonkin verran vastuuta ja ajoittain voi olla kiirettä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jo muutama vuosi sitten helpdeskissä saman, kun aloitin. Nyt työtehtävät on muuttuneet ja palkka tuplaantunut.

Vierailija
22/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jo muutama vuosi sitten helpdeskissä saman, kun aloitin. Nyt työtehtävät on muuttuneet ja palkka tuplaantunut.

vastuullisissa hommissa ja meillä palkat alkaa kakkosella. Eli kyllä firmojen maksamissa liksoissa voi olla isoja eroja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, se joka maksaa. Ja Suomessa ovat palkkaerot kasvussa. Kaikki pomotkaan eivät esim. kuntasektorilla ansaitse 3000 €/kk. eli työn vaativuuskaan ja vastuu eivät aina ole suhteessa palkkaan. Mutta yksityisellä tilanne on tietysti toisenlainen. Tosin musta isotuloinen on yli 5000 €/kk ansaitseva ja onhan niitäkin, jotka käärii yli kymppitonnin ja enemmänkin... siinä on hyvä antaa useammallekin duunarille kenkää, että saadaan johtajan palkka kokoon.

Mutta tietysti kun itse on sellainen, niin on vaikea ymmärtää että joillakin ihmisillä ihan oikeasti on isot tulot ja paljon rahaa. Suomessakin sitä jengiä on aina vaan enemmän eikä se edelleenkään ole sun uskomuksista kiinni. :=)

Vierailija
24/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen ollut It-alalla monta vuotta

vastuullisissa hommissa ja meillä palkat alkaa kakkosella. Eli kyllä firmojen maksamissa liksoissa voi olla isoja eroja...

en usko että meidän firmassa helpparityöstä saa 3:lla alkavaa palkkaa

Vierailija
25/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla päivätyö, aina kiire ja paljon vastuuta..ja palkka 2000e/kk. Sairaanhoitaja olen...mutta rakastan työtäni.

Vierailija
26/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla päivätyö, aina kiire ja paljon vastuuta..ja palkka 2000e/kk. Sairaanhoitaja olen...mutta rakastan työtäni.

Vierailija
27/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tiedoilla voi hyvin olla ihan ok. Riippuu niin monesta asiasta. IT-alalla on hyvin monenlaisia toimijoita. Myös oma koulutus ja työkokemus (määrä ja laatu) sekä asikaskontaktit yms. painaa paljon.

Omaa työtäni voisi ehkä kuvailla samoilla samoin. Palkka muutaman satasen enemmän, mutta olen toisaalta talossa pari vuotta jo ollut. Alkupalkka oli selkeästi pienempi. Meillä ylitunnit tosin maksetaan yleensä rahana.

Vierailija
28/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ette kukaan tuota millään mittarilla palkkanne vertaista hyvää.

2) Maassa on työhaluista väkeä kilometritehtaalla vaikka kuinka.

Niinpä:

Te voisitte tinkiä palkoistanne esimerkiksi sillä ehdolla, että säästyvät varat käytettäisiin kelpo väen työllistämiseen. Vastineeksi saisitte joko enemmän vapaata tai rauhallisemman työtahdin. Lisäksi verotuksenne kevenisi. Ostovoimanne saattaisi hiukan pudota, mutta toisaalta, miksi teidän EI pitäisi kärsiä tästä taannoisesta taantumasta ja nykyisestä epävarmuudesta?

Vierailija
29/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hoitsuilla vastuuta ole, lääkärillä se vstuu on

koskaan ei kannata sokeasti tehdä mitä lääkäri määrää...sattaa välillä olla esim lääkeannostukset hieman vaarallisia...

Vierailija
30/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä se vastuu on sairaanhoitajalla, kuvitteletko että joku pääsee lääkärille ilman että hoitaja ensin toteaa että lääkäriä tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi