Onko muista outoa?
Kaverin mies soitti ja kysyi, lähdetäänkö heidän kanssa huomenna Korkeasaareen. Siis minä ja meidän poika, kaverin mies ja heidän poika. Kaverini on töissä ja mies pojan kanssa kotona. Meidän lapset on kavereita keskenään, mutta oli mielestäni vähän outo ehdotus.
Olen jo aikaisemmin epäillyt, että mies on ihastunut minuun, mutta sitten olen miettinyt, että ehkä vain kuvittelen.
Mä vaan sanoin, että meillä on muuta ohjelmaa. Mitäs te muut olisitte sanoneet?
Kommentit (14)
höpöhöhpö... Senkus menet, mitä ihmeellistä tuossa on, kun on kerran muutenkin tuttu.
kaveriperheen isä ja lapsensa pyytävät sinua ja lastasi korkeasaareen ja sinusta se on vikittelyä? Voi anna mun kaikki kestää!!! Kyllä me retkeillään hyvinkin sekalaisissa kokoonpanoissa kaveriperheiden kanssa... varsinkin yhden koti-isän ja hänen lastensa kanssa. Kun sattumoisin molemmat (siis minä ja se isä) olemme kotona lasten kanssa, niin helppo lähteä. Ja illat sitten perheen kanssa.
...kun ei tiedä, mitä ne muut syyt on, miksi epäilet hänen ihastuneen suhun?
sitä voi aavistaa jos joku on ihastunut itseensä. Ja eikai siinä suoranaisesti oo mitään pahaa lähtä tolleen jonneki mutta itestäni ainaki tuntuis hassulta... Ja keksisin jonkun syyn olla menemättä.
kaverin mies pyysi minua ja lastani heille käymään (saman ikäiset lapset meillä ja minä yh) sillä välin kun tämä kyseinen kaverini oli toisella paikkakunnalla käymässä. Ei sillä kertaa päästy käymään, ja mainitsin asiasta kaverilleni, joka ei edes tiennyt asiasta.
On varmaan ihan ok juttu, mutta jotenkin varmistaisin etukäteen että käykö kaikille osapuolille...
Muita syitä epäilykselle: kehuu ulkonäköäni, vaateitani yms. Tosi vaikea selittää, mutta kehuminen ei mielestäni ole vain sellainen ohimennen sanottu kohteliaisuus vaan katsoo pitkään yms..
On pari kertaa soittanut mulle asiassa, joka koskee miestäni. Kyse yhdestä remppahommasta ja hänellä on kyllä mieheni puhelinnumero.
Muutenkin on ruvennut ärsyttämään, kun hän on lähes aina kaverini mukana, kun tulevat meille, vaikka mun mies olisi töissä.
Ihastuneelta vaikuttaa, mutta toistaiseksi kuitenkin melko harmittomalta. Jos tyyppi on mielestäsi jotenkin epämiellyttävä, niin sitten on ehkä parasta yrittää vältellä häntä jonkin aikaa. Jos taas muutoin pidät hänestä, niin miksi et voisi hänen (ja lasten) kanssa aikaa viettää, kun yrität olla provosoimatta vahingossakaan hänen ihastustaan.
Etkö koe hänen ihastustaan mitenkään imartelevana?
Muita syitä epäilykselle: kehuu ulkonäköäni, vaateitani yms. Tosi vaikea selittää, mutta kehuminen ei mielestäni ole vain sellainen ohimennen sanottu kohteliaisuus vaan katsoo pitkään yms.. On pari kertaa soittanut mulle asiassa, joka koskee miestäni. Kyse yhdestä remppahommasta ja hänellä on kyllä mieheni puhelinnumero. Muutenkin on ruvennut ärsyttämään, kun hän on lähes aina kaverini mukana, kun tulevat meille, vaikka mun mies olisi töissä.
ap ajattelee myös kaveriaan... ei mun mielestä ole lojaalia kaveria kohtaan viettää aikaa tämän miehen kanssa jos se on vielä ihastunut :S Eikä ole lojaalia tuntea olevansa imarreltu...
ihastunut tai sitten ei.
Mutta aika mielenkiintoista: isiä yritetään kannustaa kotona oloon, mutta sitten ei saisi tapailla lasten kanssa ketään?
En olisi suostunut. Niin kamalia kokemuksia on miehistä, jotka vääntyy ystäväksi, mutta on ollut ihan muut aikeet.
Heillä on äiti perheessä. Tuollaiset reissut tehdään perheenä, ei pyydetä toisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
ihastunut tai sitten ei.
Mutta aika mielenkiintoista: isiä yritetään kannustaa kotona oloon, mutta sitten ei saisi tapailla lasten kanssa ketään?
Ei kai naisetkaan tapaile muita miehiä?! Olisi tuokin mies voinut pyytää ap:n miestä mukaan.
mutt en suosittele