Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(

Vierailija
08.10.2004 |

.

Kommentit (448)

Vierailija
1/448 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että teillä on viimein se vauva sylissä!

Meillä on sitten suunnilleen saman ikäiset lapset. =)

Vierailija
2/448 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näemme tuon ketjun aloitusvuosiluvun, joten kinastelut siitä jäänee historiaan. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/448 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ysi! (:

Vierailija
4/448 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tänään kp 34/28 ja kaksi puhdasta negatiivista testiä takana. Pillereiden lopetuksesta ei ole aikaa kuin noin puoli vuotta, joten päälimmäisenä mielessä hormonit, että niistä johtuisi, niin ainakin pelkään. En kuitenkaan ole syönyt pillereitä montaa vuotta, joten toivon etteivät ne vaikuta.

Aina ollut kierto 28 päivää, viime kierto 34, joka luultavasti johtui siitä että stressasin koska toivoin vauvaa ja luin oireista ym. vauva-asioista aivan liikaa. Tällöin minulla oli kaikki oireet pahoinvoinnista harvinaisempaan suonenvetoon :D Nyt en mielestäni ole stressanut hirveästi, mutten uskalla testiäkään vielä tehdä. Negatiivinen tulos melko karvas pettymys.

Rintojen arkuutta kestänyt n.2 viikkoa, muita raskauteen viittaavia oireita ei ole ollut. Yleensä en kärsi rintojen arkuudesta. Heti kun tunnen pienintäkin mahakipua, pelkään kuukautisten alkavan. Ovulaation olen laskenut, mutta emme ole puolisoni kanssa yrittäneet ajoittaa seksin harrastamista. Olemme sopineet että lapsi tulee jos on tullakseen ja jos Luoja näin suo, mutta toiveet ovat korkealla.

Rankkaa on tämä tietämättömyys, mutta tästä ketjusta on ollut suuri apu. Paljon onnea Ysille ja Ap:lle sekä muille jotka ovat onnistuneet! Hyvää syksyn jatkoa kaikille!

-K-

Vierailija
5/448 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi juuri noin kun tulin ensi kerran raskaaksi

Vierailija
6/448 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat myöhässä ja valkovuotoa, sama oire kuin edellisissä raskauksissakin.

Näin ei pitänyt käydä suunnitelmissamme- edelliset olivat riskiraskauksia ja päätimme, että terveyden ja hyvinvoinnin nimissä lapsiluku on täynnä. Ikääkin on jo 40+.

Rankkaa tämä tietämättömyys täälläkin, en tiedä kunpi tulos olisi mieleisempi.

Toisaalta toivoisimme kovasti vielä yhtä lasta, mutta toisaalta riskit ovat suuret.

Vierailija
7/448 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv.ap

Vierailija
8/448 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan IHANA ketju :) Monen murheen jälkeen onnellinen loppu niin ap:llä kuin ysilläkin :) Kyyneleet oli silmänurkassani muutamaan kertaan tätä piiiiiiiiitkää viestiketjua lukiessani, loppu kuitenkin oli kuin sadussa. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Kaikkea hyvää ap:lle ja ysille :)

Vierailija
9/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa eivättuliskaan, yritystä takana jo 10kk. Mutta miksi vatsassa polttelee...Oisko kellään mitään (mielellään optimistisia ;-) arvailuja?

En viitsi kirjoitella vauvakuumepuolelle, kun ei kolahda ihan yksiin kirjoitustyyli ja ajatusmaailma, siksi tänne.

Vierailija
10/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta en tiedä, 3 päivää on lyhyt aika. Tee testi, sillä selviää.

Vierailija
11/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä turhan aikaista testata, en halua pettyä sillä tavoin. Odotan ihan rauhassa varmaankin viikon.

ap

Vierailija
12/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa (-> 1 lapsi).

Vierailija
13/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä on pitkään askarruttanut.

Vierailija
14/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen tilanne kuin sulla!

Yritystä on takana useampi kuukausi ja nyt on menkat myöhässä 1-5 päivää. Jokusen päivän kierto voi heittää niin siksi en ole vielä testiä viitsinyt ostaa. Tuntuu että menkat alkais millon vaan. Että lorahtelee housuihin jotain ja säntään vessaan ja eihän siel mitään punasta olekkaan... Mulla poltteli kans eilen vatsaa ihan oudosti. Ajattelin odotella vielä päivän taikka kaksi ennen testin tekemistä.

Minäkään en viitsi mennä tuonne kuumeilijoittan sekaan kun en tunne oloani kovinkaan mukavaksi siellä...

Toivotaan parasta että saatais kummatkin ens kesänä vauvat!!!

Vierailija
15/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi kivut ovat " kiinnityskipuja" . Kohtu reagoi uuteen tilanteeseen, kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohtuun.

Vierailija
16/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille molemmille (ja muillekin)!

JA 9, toivotaan tosiaan, että tämä meillä molemmilla olisi Sitä Itteesä. Vauvakuume-palstalla tulen lähinnä vihaiseksi. Vaikka siellä vessassa ravailen itsekin koko ajan, mutta kutsun sitä sentään oikealla nimellä ;-) Kuten horisontissa pelottavia kuukautisiakin. Onnea matkaan 9. Ja 10, toivon, että olet oikeassa.

ap

Vierailija
17/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 27/28 ja oireet vaihtelee... välillä tuntuu että menkat on just alkamassa. Sitten taas alkaa kuvottaa kamalasti ja pissittää jatkuvasti, selkää särkee ja kamalan runsas valkovuoto, rintoja aristaa (voi olla oire raskaudesta tai sitten vaan pms:ää)

Päätin että testaan aikasintaan maanantaina, jos sinne saakka päästään.

Vierailija
18/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä todella mitään kerro, mutta se asia on toisin kuin minulla normaalisti tällä kertaa. Kuukautisten viivästyksen lisäksi. Toisaalta muistaakseni esim. edellisessä (keskenmenneessä) raskaudessa oli pientä tuhrua alussa.

ap

Vierailija
19/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tosiaan odotella niitä kuukautisia vielä aika nöyränä ja hötkyämättä. Pettymykset pelottaa (niitä on ollut...). Ajattelin testailla joskus ens viikolla. Nyt about 30-31/28.

ap

Vierailija
20/448 |
08.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi kannattaisi tehdä vasta kun on viikon myöhässä. Ja silloinkin pitäisi ottaa huomioon kierron pituus. Jos joskus on ollut pidempi kierto niin laskea sen mukaan.

Tuli tässä mieleen että täällä pitäisi olla 2 eri palstaa kuumeilijoille!

Mustakin olisi kiva jakaa tuntemuksiani ja kysellä sitä ja tätä mutta ihan ns. kiihkottomasti ja käyttää sanoja jotka ei kuulosta ihan " naurattavilta" ... Sori jos nyt loukkaan jonkun kuumeilijan tunteita.

9