Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Työpaikalla, mitä asiakkaat eivät näe?

Vierailija
25.09.2004 |

.

Kommentit (395)

Vierailija
1/395 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä terveyskeskusavustajana. Varmasti kaikille puhelinpalvelussa toimiville on tuttua, että laittaa asiakkaan "odottamaan" linjalle, siis niin että asiakas ei kuule asiakaspalvelijaa, mutta asiakaspalvelijapa kuuleekin asiakkaan puheen! Voi, ollaan niin niin monta kertaa työkavereiden kanssa naurettu, kun asiakas luullut, ettei me kuulla ja puhunut vaikka ja mitä esim. vaimonsa kanssa...

Vierailija
2/395 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan Meslewissä töissä, asiakaspalvelu on siellä todella ala-arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/395 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eraalla P-alkuisella jaatelobrandilla kun on tehdas saarella, joka on parin pysakin paassa Sorkasta.

Markkinoille tuli ulos uusi, tosi iso persikkatuutti - jonka keskella oli iso kontti persikkahilloa. Oli todella herkullinen ja me syotiin sita joka paiva ennenkuin kyllastyttiin. Linjoilla oli vaikea bonustavoite - siihen ei paasty, jos oli pakko sulkea linja kaksikin kertaa paivassa. Liimakone, jolla tehtiin laatikkoja tuuteille, meni usein rikki ja linjat seisoi 3-5 kertaa paivassa.

No yksi paiva ehdittiin sitten iltapaivaan ilman seisokkeja. Puolalainen nainen oli siina kohtaa linjaa, jossa metallihakkyra tarraa kerrallaan kuuteen tuuttiin ja nostaa ne hihnalta laatikkoon. Yksi tuuteista oli vinossa ja olisi ehka saanut koneen jumiin.

Nainen yritti napata vinossa olleen tuutin linjalta - metallihakkyra iski sen kaden selkaan. Veri roiskui joka paikkaan. No se persikkahillovati oli tietysti metrin paassa. Pomo tuli kysymaan, etta meniko verta vatiin. Itse en nahnyt tapausta - mutta kaksi tytto linjalla katso toisiaan otsat kurtussa ja huuli vapisten. Ei sanoneet mitaan - linjaa ei pysaytetty, vatia ei vaihdettu.

Soin vain suklaatuutteja loppukesan.

Vierailija
4/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat sellaisia asioita ettei näistä saa puhua mutta nimettömänä kait tunnustuksia uskaltaa tehdä. Minä olen ravintolassa töissä ja kun olen keittiöden ja kokkejen kuntoja nähnyt sekä raaka-aineiden käyn todella harvoin syömässä ulkona ja sellaisissa ravintoloissa jotka ovat tuttuja ja joissa tiedän että hygieniaan kiinnitettään huomiota. Esim eräässä todella korkeatasoisessa ravintolassa tippui keitetyt perunat lattialle. Perunat nostettiin takaisin annoksiin ja katsottiin vaan ettei niissä ole isompia roskia päällä (itse en tosin koskaan syyllistynyt edelliseen)

JOs joku viini loppuu niin, etten saa lasillista kaadan jotain toista viiniä sekaan (kukaan ei ole koskaan huomannut). Kahvi jota asiakkaille viedään on joskus aivan liian vanhaa. Tarjoilijat nimittelevät joka ikistä asiakasta kokkejen kanssa keittiössä..Tarjoilijat, varmasti kaikki, inhoavat työtään yli kaiken.

Vierailija
5/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä kotonakin nostaisin tippuneet potut takaisin lautaselle (ja meillä on vasta paskaset lattiat), viiniä en ole nähnyt vuosiin ja vanhaa kahviakin joudaan.

Vierailija
6/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen 26-v. hoikka ja vaalea nainen, joka yleensä liikkuu ikäisessään seurassa, voi tarjoilijalta keittiössä saada? Kerro toki parhaat palat :)

Vierailija
7/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun edellises paikas omistaja poltti tupakkaa keittiössä mis laitettii sapuskat asiakkail kun ei keretä ulos sauhuille.Koiran karvoja löyty joka puolelt ku omistajan tyttären koira kävi ain välil keittiös ja kylmäkaapis=(josta sil annettii leikkeleita sormin paketista ymymym.Nyt kyl luvat passissa niil.Nykyses paikas pomo haukkuu kaikki tavarantoimittajat/asiakkaat ja työntekijät ja siivous tapahtuu vast ku isompi pomo tulee paikal.

mitä silmä ei nää ......

Vierailija
8/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni oli töissä kahvilassa, jossa vanhalla päiväyksellä olevat maidot ja kermat kaadettiin emännän käskystä tuoreemman päiväyksen omaaviin purkkeihin. Sitten vaan vitriiniin asiakkaille tarjolle. Musta aika ällöä, kaikkia yksiyiskohtia en edes muista.

Onneksi tämä firma EI OLE enää toiminnassa.

Vierailija
9/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokilta luiskahti paistettu pihvi lattialle. Muina miehinä huuhtaisi pihvin hanan alla, lämmitti uudestaan parilalla ja eiku annokseen. Hmmm....

Eräällä nakkarilla taas asiakas oli pyytänyt lihapiirakan nakeilla. Myyjä otti asiakkaan nähden (poikkeaa siis aiheesta tältä osin..) nakkipaketin jääkaapista, haistoi pakettia, otti nakit sieltä ja huuhteli enimmät limat pois ja kysyi sitten asiakkaalta että montako nakkia haluat. Ei tehnyt enää mieli kuulemma..

Vierailija
10/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut terveydenhoitajana myös sen,ettei hygieniaan kiinnitetä tarpeeksi huomiota. Harmittavaa mutta totta.

Vierailija
11/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiömestarilla kaatui rosolli vati keittiön lattialle. Keräsi rosollit isoon siivilään, huuhtaisi hanan alla ja takaisin kulhoon. Lisä väriä vähän punajuuri mehulla. Eipä siinä paljon hygieniasta auttanut moralisoida kun keittömestari on kuitenkin keittiömestari.

Vierailija
12/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hyllyt notkuvat vanhaa tavaraa. Niitä ei saa karsia ennen kuin on uudet tavarat hyllytetty jne..vanhojen tuotteiden poisheitto tuntuu olevan toissijainen asia vaikka se antaa kuvan koko kaupasta! Joskus joku asiakas huomaa ja tulee esim mulle valittamaan. Itse kuitenkin vastaan vain tietystä kaupan osasta, niin kiva alkaa siinä nolona selittelemään miksi joku pullapitko on kaks kuukautta vanha.

-Asiakkaita haukutaan, etenkin tiettyjä kanta-asiakkaita joille kyllä kassalla näytetään jenkkihymyä.

-Kun lihassa huomataan että makkarat menee tänään vanhaksi, tai on mennyt jo eilen, kauppias saattaa pistää makkarakojun ulos pystyyn ja laittaa jonkun myymään grillimakkaraa euron kipale.

Niin paska työpaikka että onneksi otin taloudellisen riskin ja lähin vetämään..

Vierailija
13/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä sellasia asiakkaita nauretaan ja haukutaan, jotka tulee raivona valittamaan kassatädille jotain ihan älytöntä. Mulla kyllä meni usein hermot ja huusin takas samalla mitalla!! Sellasista asiakkaista puhuttiin, jotka oli pukeutunu jotenki hölmösti, esim shortseihin huhtikuussa...ja sellasista jotka haisi kassapöydän yli pistävälle hielle!

Vierailija
14/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyl myöntää, et AP on oikeessa... ravintoloissa, varsinkin kyökin puolella sattuu ja tapahtuu kaikenlaista kivaa ja vähän vähemmän kivaa. Kokit haukkuu tarjoilijat, tarjoilijat haukkuu kokit+asiakkaat ja sit kokit käy kulmantakana väijymässä, et minkä näköisiä " lepakoita" siel salissa oikein istuu. Annoksille tapahtuu välillä ihmeitä... millon on pihvit käynyt lattialla ja millon on vähän juomia " lantrattu!. Tällästä tää on, mut työtäni en koskaan vihannut!

Vierailija
15/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa tai työpaikka mikä tahansa. joskus lääkärit esim. luulevat olevansa aivan kaikkitietäviä, niin että meitä ns. erityistyöntekijöitä naurattaa.

Vierailija
16/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos asiakas alkoi urputtaa niin hän salaa sylkäisi annokseen.

Vierailija
17/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa olen minäkin ollut töissä ja aivan uskomatonta naisiin kohdistuvaa arvostelua olen miespuolisten tarjoiliden keskuudessa huomannut olevan. Kun nainen kävelee sisään heti se arvostelu alkaa ja sitä jatkuu koko naisen ravintolassa olon ajan. Milloin on läski perse ja milloin on oikea namupala jne. KOrvat punaisina oikeasti joskus saa kuunnella.

Nuista vanhentunesta jutuista tuli mieleen, että aika useasti lounas-salaatit tehdään edellisen päivän salaateista, niihin vaan lisätään esim suolakurkkua tai jotain, että eltaantunut maku häviää. Ja vanhoista leikkeleistä tehdään metusalaattia jne..yöks.

Vierailija
18/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin usein pistin kahta eri viiniä samaan lasiin, jos toinen loppui kesken. Kaikista asiakkaista puhuttiin. (tavallisesti pahaa). Keittiössä lattialle pudonneet pihvit nostettiin muina miehinä takaisin annoksiin.

Jos vodka oli loppu, käytettiin kossua.

Vierailija
19/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijät lisäävät pari pulloa viiniä laskuun ja juovat ne sitten henksubileissä

Vierailija
20/395 |
25.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa minibaarin vanhentuneet mehut kaadettiin aamiaiselle tarjolle, Kylmiön lattialla säilytettyjä tippaleipia jyrsi hiiri ja tarjolle menivät silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan