Nutrilett kuuria takana kaksi viikkoa- lähtöpaino 71.2kg.
Tänään kävin puntarilla ja se näytti 66.2 kg. Lisäksi jumpannut ja liikkunut olen runsaasti. Aion jatkaa kuuria vielä kaksi viikkoa. Hyvin tää sujuu kun alkuun pääsi. Sen eron huomaa ett vaatteet istuu paremmin ja rintaliivit ei kiristä. Lisäksi on huomattavasti kevyempi olo.
Kommentit (8)
Vointi on ollut ihan hyvä, joskus viluttaa ja väsyttää. Mut suurimmaks osaks ihan energinen olo. Repsahtaminen ei oo ollu lähelläkään. Tahtoa löytyy nyt vihdoin saada nää lasten myötä tulleet raskauskilot pois ja päästä siihen painoon mitä on ollu ennenkin- eli tavoite 63kg.
mä en pysty nutraamaan kun siinä on sitä soijaa ja olen allerginen (oli ainakin ennen) muuten haluaisin kanss kokeilla
ja patukoita, pirtelöitä useanlaisia ja keittoja... kaikissa ei varmasti ole soijaa
Nimittäin kaikki lähtenyt ei tietenkään ole läskiä vaan myös nestettä ja pienistä ruokamääristä johtuvaa keventymistä. Itsekin olen kaksi kertaa tiputtanut raskauskilot menestyksekkäästi nutraamalla mutta tosiaan pari kiloa on tullut heti kuurin loputtua muutamassa päivässä takaisin vaikka olen kevyellä linjalla jatkanutkin.
soijaa. Ilahtuisin, jos joku tietäisi soijattoman ja pähkinättömän vlcd-tuotteen.
t. toinen allergikko
http://www.maxmedica.fi/?gclid=CLLOwNfF_qECFYyT3wodZEWCFg
En löydä listalta soijaa mutta saattaa olla että siitä käytetään jotain termiä jota en tunne tms... Tai sitten luen huolimattomasti
Toivottavasti tulos pysyy! Aika monella taitaa käydä niin, että rankan laihdutuskuurin jälkeen elämäntavat palaavat ennalleen ja paino nousee nopeasti samoihin lukemiin tai jopa yli.
Itselläni (olen normaalipainoinen) on kokemus viikon paastosta (lihalientä, yrttiteetä ja laimennettuja tuoremehuja), johon lähdin kokeilunhalusta. Vaikutusta painoon en edes seurannut, mutta paaston jälkeen söin kaksi viikkoa noin kaksi kertaa normaalia enemmän. Elimistö kai reagoi kuin johonkin nälänhätään...
mä en pysty nutraamaan kun siinä on sitä soijaa ja olen allerginen (oli ainakin ennen) muuten haluaisin kanss kokeilla