ohhoh..anopillakin on posliini!
Kommentit (30)
anopilla harventunut on 55.v vaan haaleita hapsuja alakerrassa.
itse olen hoitaja joten aikas paljon mummua pessyt, joillakin tosi harvat muutama kerva enää ja joillakin varsinkin tummahiuksisilla olen huomannut että kunnon puskat. harmaantuneilla ei juuri mitään
Pesen appiukon munat kun sen maha on niin iso ettei kädet yllä siihen. -ap
ajeltu eihän vielä seitenkymppiselläkää oo harventunu on vielä tiheä pehko
Ja joo, en siellä toisten alapäitä kyttää mutta tässä vuosien varrella kyllä oon ihan tahtomattakin huomannut että se karvoitus harvenee iän myötä, toisilla ennemmin ja toisla myöhemmin, välillä joillain tuskin 60v on aika harvat karvat, ja siis niin että ei ole ajeltu. Niin voihan joku vanhempi ajella siksikin että ei ne harvat jouhetkaan kovin tyylikkäitä ole. Tosin en kyllä ole nähnyt koskaan 50v posliinia...
Sitä olen kyllä joskus miettinyt kun tyttöjen, etenkin varhaisteinien äidit ovat posliineja tai jotain salamatyylejä itselleen parturoineet ja siellä uimahallissakin ovat siis lastensa kanssa niin kuinka normaalin kuvan tytöilleen antavat. Enkä tosiaan tarkoita että alapään pitäisi rehottaa mutta jos jotain vähän luonnollisempaa kuitenkin.
pesen aina hänen kullin puhtaaksi
Mistä tää lainaus on? Eihän tuommoista viestiä täällä etes ole??
keskenään sunassa aivan kuten miehetkin keskenään.
Esim. Levillä nyt keväällä oli tämä posliini-villitys ihan silmiinpistävää. Siis, myös 50 kahtapuolen olevia naisia siellä saunaosastolla ehkä suurin osa karvansa ajellut. Tai ainakin hyvin reippaasti siistinyt, kuten itsekin. Ja varmasti mukaan mahtui niitä #anoppejakin#.
olen lähihoitaja ja joka päivä pesen niitä vanhuksia ja kyllä niillä iha karvat rehottaa siellä :D