Paljonko niihin äidinmaitolettuihin pitikään laittaa munia?
Kommentit (45)
heruvat erittävät laihempaa maitoa,joten munia tarvitaan enempi.
Oliko olevinaan hyvä provo? Kyllä äidinmaidosta oikeasti jotkut leipovat, mitä kamalaa siinä on :)?
Minä ainakin haluan säästää ruuassa,ja usein teen letut äidinmaitoon.
Toivottavasti edes kerrot kohteliaan emännän tavoin vieraillesi ENNEN ruoan tarjoamista, mistä raaka-aineista se on tehty.
kaipa ton miehenkin vois lypsää seuraavaan pullataikinaan...
Meillä sattuu olemaan ja muistaakseni edelliset ristiäiset oli keskiviikkona.
yhtä hyvin voisi laittaa pullataikinaan mausteeksi?En ole hoksannut aiemmin.
sen laihis kaatuu aina kun käy meillä kahvilla...
Äidinmaidossa on laktoosia 6,5 g (per 100 g), kun taas kevytmaidossa sitä on 4,8 g. Eli ämmässä on enemmän laktoosia kuin lehmiksessä, joten älä hyvä ihminen sitä laktoosi-inolerantikoille tarjoile :D!
Äidinmaitolettuja vastaan sinänsä minulla ei ole mitään, mutta on varmaan kohteliasta kertoa vieraille mitä tarjoaa :).
Ja joillekin kommentoijalle tiedoksi, eritteissä on eroja. Äidinmaito on tarkoitettu ihmisravinnoksi, toisin kuin vaikka virtsa tai sperma, joten niitä ei kannata alkaa syöttämään kellekään. Tai no, spermasta ainakin saa paljon protskuja ;).
Virtsa on erite,en minä sitä vieraille tarjoa.ainakin mama-hutun sivuilla sanotaan,että se olisi laktoositonta.
Eipä tuolta löydy virtsaa tai spermaa, joten jättäkää hyvät ihmiset ne miehenne tuotokset pois pullataikinasta ;)
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=603&lang=fi
eli on syntynyt uusi usko,VAUVAPALSTALAISUUS.T.AP
Miksi se on sinusta niin hauskaa?
Älä usko kaikkea,mitä netistä luet.Vai oletko todella nähnyt,että joku tekee äidinamitopannareita tai lettuja?t.ap
ajattelin tehdä litrasta äidinmaitoa.Riittäiskö 4 munaa?