Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Egyptiläismummo piilotettiin

Vierailija
31.05.2010 |

ettei voida poistaa maasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla?

Minä en ole siihen valmis.

Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla

Vierailija
2/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tässä kurimuksessa vanhustenhoidossa. Rahaa kyllä on, mutta se laitetaan toisaalle kuin mummoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla? Minä en ole siihen valmis. Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla

Suomessa mummot jätetään vaipoissa laitoksiin, Egyptissä halutaan pitää mummo mahdollisimman lähellä perhettään.

Vierailija
4/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mua jotkut egyptiläismummot kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
5/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän rahat eivät nyt riitä miten jatkossa kun roudatetaan egyptiläiset, somalilaiset, venäläiset jne mummot tänne.

en minä sitä halua. Haluatko sinä?

Vierailija
6/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se, että tullaan tänne ja sitten meidän verorahoilla hoidetaan kotona tai laitoksessa!

Meidän vanhukset ovat olleet rakentamassa tätä maata.

Haluatko somalialaiset mummot vielä tänne?

ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla? Minä en ole siihen valmis. Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla

Suomessa mummot jätetään vaipoissa laitoksiin, Egyptissä halutaan pitää mummo mahdollisimman lähellä perhettään.

Vierailija
7/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä menisit naimisiin Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä kotoisin olevan miehen kanssa ja muuttaisitte Helsinkiin ja hankkisitte lapsia ja kotiutuisitte Helsinkiin, mutta sitten anoppisi Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä jäisi leskeksi ja sairastuisi, niin tahtoisitteko mummon lähellenne asumaan? "Ei, koska koko perheen pitäisi muuttaa mummon luo Peräpökkölään"

Vierailija
8/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla?

Minä en ole siihen valmis.

Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla

Niitä mummoja ei ole tänne tulossa jonoksi asti eivätkä he elä niin kauaa, että yhteiskunta siitä hirveästi kärsisi, sillä toisin kuin suomalaiset, heidän omaisensa eivät halua sysätä mummojaan yhteiskunnan kontolle, vaan haluavat pitää heistä huolen itse niin pitkälle kuin mahdollista.

Vierailija
9/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joutunut olemaan Peräpökkölässä laitoksessa tai kotona.

Nyt vasta laki on muutettu

Jos sinä menisit naimisiin Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä kotoisin olevan miehen kanssa ja muuttaisitte Helsinkiin ja hankkisitte lapsia ja kotiutuisitte Helsinkiin, mutta sitten anoppisi Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä jäisi leskeksi ja sairastuisi, niin tahtoisitteko mummon lähellenne asumaan? "Ei, koska koko perheen pitäisi muuttaa mummon luo Peräpökkölään"

Vierailija
10/10 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse käsiksi.