Egyptiläismummo piilotettiin
Kommentit (10)
ollaan tässä kurimuksessa vanhustenhoidossa. Rahaa kyllä on, mutta se laitetaan toisaalle kuin mummoihin.
ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla? Minä en ole siihen valmis. Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla
Suomessa mummot jätetään vaipoissa laitoksiin, Egyptissä halutaan pitää mummo mahdollisimman lähellä perhettään.
ettei mua jotkut egyptiläismummot kiinnosta pätkääkään.
jos meidän rahat eivät nyt riitä miten jatkossa kun roudatetaan egyptiläiset, somalilaiset, venäläiset jne mummot tänne.
en minä sitä halua. Haluatko sinä?
kun se, että tullaan tänne ja sitten meidän verorahoilla hoidetaan kotona tai laitoksessa!
Meidän vanhukset ovat olleet rakentamassa tätä maata.
Haluatko somalialaiset mummot vielä tänne?
ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla? Minä en ole siihen valmis. Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla
Suomessa mummot jätetään vaipoissa laitoksiin, Egyptissä halutaan pitää mummo mahdollisimman lähellä perhettään.
Jos sinä menisit naimisiin Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä kotoisin olevan miehen kanssa ja muuttaisitte Helsinkiin ja hankkisitte lapsia ja kotiutuisitte Helsinkiin, mutta sitten anoppisi Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä jäisi leskeksi ja sairastuisi, niin tahtoisitteko mummon lähellenne asumaan? "Ei, koska koko perheen pitäisi muuttaa mummon luo Peräpökkölään"
ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla?
Minä en ole siihen valmis.
Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla
Niitä mummoja ei ole tänne tulossa jonoksi asti eivätkä he elä niin kauaa, että yhteiskunta siitä hirveästi kärsisi, sillä toisin kuin suomalaiset, heidän omaisensa eivät halua sysätä mummojaan yhteiskunnan kontolle, vaan haluavat pitää heistä huolen itse niin pitkälle kuin mahdollista.
on joutunut olemaan Peräpökkölässä laitoksessa tai kotona.
Nyt vasta laki on muutettu
Jos sinä menisit naimisiin Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä kotoisin olevan miehen kanssa ja muuttaisitte Helsinkiin ja hankkisitte lapsia ja kotiutuisitte Helsinkiin, mutta sitten anoppisi Utsjoen Takahikiä-Peräpökkölästä jäisi leskeksi ja sairastuisi, niin tahtoisitteko mummon lähellenne asumaan? "Ei, koska koko perheen pitäisi muuttaa mummon luo Peräpökkölään"
ja sitten mummot roudatetaan tänne ja hoidetaan meidän verorahoilla?
Minä en ole siihen valmis.
Rahat eivät edes nyt riitä siihen, että hoidettaisiin omia vanhuksiamme kunnolla