Pidätkö siintä jos huomaat...
Että teinipoika tuijottaa tissejäsi eikä mulla ole edes mitkään kamalan isot tissit. Mä huomasin tänään kaupungilla pitkästä aikaa ja se tuntui tosi mukavalta. t: 34v 2 lapsen äiti
Kommentit (22)
Mother I'd Like to F***
gotimaassakin, me kun osataan gieliä.
Vaan nautin siitä.
No, jos jonkun teinin mielestä mun tissit/takapuoli on yhtä katsottavat kuni jonkun 16-vuotiaan niin mikäpä siinä. En kuitenkaan itse ole kiinnostunut teineistä "siinä mielessä".
No, jos jonkun teinin mielestä mun tissit/takapuoli on yhtä katsottavat kuni jonkun 16-vuotiaan niin mikäpä siinä. En kuitenkaan itse ole kiinnostunut teineistä "siinä mielessä".
C 80 tissinen 2 lapsen äiti ja teinien satunnaiset katseet tuntuvat tosi hyviltä. Osuessaan tisseihin.
härskisti, eikä pelkästään rintoja. Siitä tykkään, mutta kyseessä onkin oikein vetävä teinipoika.....tai on kai reilu parikymppinen, mutta silti :-))))))
letkua esiin ja silleen...?
härskisti, eikä pelkästään rintoja. Siitä tykkään, mutta kyseessä onkin oikein vetävä teinipoika.....tai on kai reilu parikymppinen, mutta silti :-))))))
Siintä on junttimainen sana.
Vierailija - 31.05.10 05:52 (ID 10574315)
Tykkään jos kuka tahansa miespuolinen katsoo mua.
Siintä ei ole sana ollenkaan eikä mitään kieltä.
on? Mulla on yliopistossa pääaineena suomen kieli, ja kyllä mä sen ihan tunnista. Onko "mie" susta sana? Entä "punanen"?
Jotenkin inhottaa kun 20v tai alle tuijottavat, tulee todella epämiellyttävä olo. Ihan kuin lapsi katsoisi. Ja lapsiahan ne on.
Aikuisten miesten tuijotus ei haittaa.
(enkä jaksa saivarrella väärinkirjoituksesta)
se on MURRETTA. Ymmärtäkää ero.
koska omat pojat jo niin isoja, tulis pedofiili olo. YÖK.
koska omat pojat jo niin isoja, tulis pedofiili olo. YÖK.
Siis en tarkoittanut omaa teiniä vaan satunnaista ohikulkiaa.
Ärsyttää vanhat kuolaavat äijät mutta jos teinipojan huomaan katsovan se on pelkästään positiivista "tietää näyttävänsä joltain".
Vaan nautin siitä.