Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin laittaa 1v tarhaan

Vierailija
31.05.2010 |

ja palata itse töihin vaikkei oo edes mikään uranainen, mutta kaipaa aikuista seuraa ja normaalia rutiinia...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö mitä ton ikäiset lapset tekevät päiväkodissa?

Vierailija
2/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan leikkivät toisten lasten kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti muut hoitomuodot voivat olla mukavia, esim. meillä oli 3-perhehoitaja kun kuopus täytti vuoden ja menin takaisin töihin. Meillä oli lisäksi 2 vanhempaa lasta ja neljäs ulkopuolinen ja ryhmä oli aina meillä. Erinomainen systeemi, ainoa haittapuoli oli varahoidon säännöllinen tarve - kolme lasta ei mahdu samaan paikkaan ja se tekee elämän hankalaksi.

Mielestäni on aivan ok, että äiti voi valita, meneekö töihin vai jääkö kotiin - mutta jos äiti on kotona, hänen pitäisi kyllä sitten hoitaa kaikki lapsensa siellä eikä viedä vanhempia hoitoon.

Vierailija
4/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno voi tietenkin olla itselle mieluisaa.Kannattaisi mielestäni hankkia lapsen ikätasolla parempi hoito ...vaikka perhepäivähoito, jos ei muuta. Sekä tietenkin lyhyet päivät ja vaikka osittainen hoitovapaa

Vierailija
5/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä voi miettiä kannattaako heti isän ja äidin tehdä molempien täyttä työaikaa ja onko tarha juuri oikea paikka.

Mutta vaikka menisi tarhaan, niin kaikki voi mennä tosi hyvin! Tiedän monta lasta jotka ovat aloittaneet tarhan noin 1v ja he voivat mainiosti :)

Vierailija
6/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mä luulen että mun lapseni kyllä pärjää ja viihtyy, vähän vaan jännittää....

Vierailija
7/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin kotona?

Vierailija
8/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia rutiinia? Lapsiperheissä jos missä, on mahdollista luoda vaikka kuinka tarkat rutiinit.. Aikuiskontaktit? No niitä on maailma täynnä, ei sitä varten tarvitse töihin mennä.

Vierailija
9/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö katsoa peiliin ennen kun syyttää noiden puutteesta lasta?

Vierailija
10/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti lapsesi on reipas ja voi sopeutukin. Kuitenkin tämän hetken kaiken tutkimustiedon valossa päiväkoti ei ole paras paikka 1-vuotiaalle. Ei syyllistämällä tms. mutta jos haluaa lapselleen parasta miksi ei esim. etsi perhepäivähoitoa tai kotiin hoitajaa joka on kiistatta lapsen kehitystä paremmin tukevaa. Itse ainakin yritän lapsille parasta...enhään vie heitä noitatohtorillekaan kuulemaan loitsuja,vaan kunnon lääkärille. Tsemppiä

Vierailija
11/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiarki ei vaan vastaa tarpeisiini vaikka kuinka olis rutiinit.

Rakastan silti lastani ihan hirveästi ja koen että olisin hänellekin ihananpi ku ensin itse nauttisin elämästä..

Lapseni on minulle maailmassa tärkeintä enkä haluisi tehdä mitään mikä häntä milläänlailla vahingoittaisi.

Vierailija
12/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö katsoa peiliin ennen kun syyttää noiden puutteesta lasta?

no en tietysti syytä, pöh...

Tottakai on meillä elämää lapsenikin kanssa mutta...

Vierailija
13/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa sillä siellä on, ei se mikään rangaistuslaitos ole.

Vierailija
14/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun tarpeesi vs. lapsen tarpeet. Yleensä vanhemmat ymmärtävät, että lapsen myötä joutuu omista tarpeistaan tinkimään, mutta eivät näemmä kaikki. Kurja juttu lapsellesi.

Vierailija
15/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvoiva äiti ja hyvinvoiva lapsi on parempi yhtälö, kuin väkisin kotona hoidettu lapsi ja jatkuvasti kiukkuinen ja stressaantunut äiti.

Vierailija
16/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lapsi joutuu luopuun, kotiin kyllästyneestä äidistä... jos mahdollista saada tilalle parempi tuulisempi

Vierailija
17/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvoiva äiti ja hyvinvoiva lapsi on parempi yhtälö, kuin väkisin kotona hoidettu lapsi ja jatkuvasti kiukkuinen ja stressaantunut äiti.

Vierailija
18/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän sanoi, ettei ole uranainen eli työ itsessään ei ole se "juttu". Vai onko tosiaan lapsesta eroonpääseminen ainoa keino tulla "hyväntuuliseksi"?

Vierailija
19/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kiukkuiseksi ja stressaantuneeksi??? Onko tosiaan näin? Vai onko tässä jotain muutakin taustalla. Mikä se ap:n ongelma oikein on? Eikö sitä tosiaan voi muulla keinolla korjata..

Vierailija
20/25 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ainoa vaihtoehto mutta ehkä luontevin vaihtoehto on palata töihin, ja käytännöllisin jos ajattelee vähän talouttakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi