Ärsyttää, inhottaa, ällöttää
Minua ärsyttää nyt tällä hetkellä todella paljon ihan jokainen asia! Tai sanotaanko niin, että viimeisen viikon ajan mulla kiehuu aivan jatkuvasti. Olen tosi ärtynyt kaikesta ja hermostun helposti.
Tuntuu siltä, että haluan pois, johonkin kauas pois ihan yksin. En voi sietää miestänikään ja olenkin miettinyt, että onko mulla edes minkäänlaisia tunteita sitä kohtaan, koska mikään ei tunnu miltään.
Olen kotona todella huonolla tuulella, mutta muualla, missä miestä ei ole, minulla on hyvä olla. Olen iloinen ja puhelias, kotona ei edes tee mieli puhua mitään, koska toinen ei kuuntele ollenkaan :(
En tiedä mitä tekisin. Onko loppu jo lähellä..?
Kommentit (2)
viimeisen viikon aikana tää ällötys on vaan voimistunut ja voimistunut. Olen vain yrittänyt olla, mutta nyt tämä kaikki tuntuu liian ylivoimaiselta.
En pysty näistä asioista juttelemaan kenellekään ulkopuoliselle, joten mitään terapiaa yms. en pysty edes harkitsemaan.
niin ei kannata tehdä kovin nopeita johtopäätöksiä! Jos sama tunne on jatkunut jo pidempään, niin miten olisi jos yrittäisit kuitenkin puhua miehelle. Jos se ei onnistu, niin puhuminen jollekin ulkopuoliselle toimii yleensä myös. Itse menin yksilöterapiaan ja pariterapiahan on sitten vaihtoehto myös. Mutta en nyt vielä viikon jälkeen alkaisi lyömään hanskoja tiskiin.