Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä ihan oikeesti mieli painui maahan, kun entinen

Vierailija
31.05.2010 |

miesystäväni tänään laittoi minulle viestin että olen tyhmä ja läski, eikä minusta ole mihinkään. Mikään nyt ei innosta, kun sain noin ihania sanoja, huoh :( Mitenköhän tästä saisi mielen iloisemmaksi...?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se purkaa pahaa oloaan suhun tai jotain.

Oma exäni sanoi eromme jälkeen ettei ole ikinä minusta pitänyt ja siksi ei pidä lapsistammekaan, koska ne on osaksi minua ja ei halua olla heidään kanssaan missään tekemisissä, vaika he ovat osaksi häntäkin, mutta kun niissä on minunkin geenejä.

Luulin tosissani, että se rakasti minua, mutta kaikki olikin ollut vain yhtä suurta valhetta. Hänellä oli ollut muut syyt olla kanssani.

Vierailija
22/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näpäyttämällä, vai vastata niin kuin ei välittäisikään? Vai olla vastaamatta lainkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin hän olisi ilmaa. Tuskin jaksaa kauaa piinata kun huomaa ettei saa ärsytetyksi.

Vierailija
24/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tosissani, että se rakasti minua, mutta kaikki olikin ollut vain yhtä suurta valhetta. Hänellä oli ollut muut syyt olla kanssani.

[/quote]

sellaseen minäkin jouduin.Kulissit yllä ulkopuolisille ja tutuille jne. ja kaikki

muu olikin tärkeempää.Muut syyt... ymmärrän liiankin hyvin :) Sillon se sattui kovaa ja korkeelta.

Vierailija
25/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta miestä syökin, kun ei saa provosoitua toista mukaan.

Vierailija
26/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta miestä syökin, kun ei saa provosoitua toista mukaan.

Jättäisin vastaamatta. Tai vastaa jotain kuule ei vois vähempää kiinnostaa, hyvää loppuelämää. Ja sitten et oikeasti enää vastaa.

Vierailija
27/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaan vaan sitä, ettei kai KUKAAN oikeasti pahoita mieltään ENTISEN MIESYSTÄVÄN RIEHUMISISTA!?

Jos ystävä tai muu läheinen ihminen sanoo jotain loukkaavaa, jossa oikeasti voisi olla jokin oikea näkemys taustalla, se kirpaisee. Mutta tuollainen läskiksi ja turhanpäiväiseksi haukkuminen entisen, selvästi jostain katkeroituneen, kumppanin taholta nyt on ihan yksi tyhjän kanssa. Tajuaahan sen erkkikin, että se kertoo lähinnä hänen käsittelemättömistä tunteistaan sinua kohtaan, ei mitenkään sinusta.

Jos tuntematon hullu tulee kadulla vaikka huorittelemaan, vatvotko sitäkin koko päivän ja masennut niin, ettei mikään huvita? Vai kohautatko kenties olkiasi, ja ajattelet, että "sekopää idiootti" - tiedäthän sinä itse, ettet ole huora ja että tuo huutelu kertoo lähinnä huutelijan mielenterveydellisistä ongelmista.

Minä en ymmärrä, miksi annat tuollaisen turhan vaahtoamisen koskettaa itseäsi ja miksi ihmeessä vaivaudut vastaamaan exällesi yhtään mitään.

Vierailija
28/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vaan saada sinut tuntemaan noin, ettet vahingossakaan tuntisi itseäsi uuden miehen arvoiseksi. Kai hän pelkää että löydät uuden.

Vierailija
29/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siis jotain itsetunto ongelmaa minulla vähän. ap

Vierailija
30/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele itseäsi, että olet päässyt tuollaisesta imbesillistä eroon. Tee vaikka täytekakku, jos et muuta keksi. Ja sitten unohda koko mies loppuiäksesi.

Ihan oikeasti, sinullahan on asiat hyvin, kun olet päässyt tästä miehestä eroon!

Vierailija
31/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli parempi olo teidän sanoista ja kävelylenkistä aurinkoisessa ilmassa. Ehkä tämä tästä :)

Vierailija
32/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystäväni tänään laittoi minulle viestin että olen tyhmä ja läski, eikä minusta ole mihinkään. Mikään nyt ei innosta, kun sain noin ihania sanoja, huoh :( Mitenköhän tästä saisi mielen iloisemmaksi...?

kysypä sitä! Itse en ikinä laittais kellekkään tuollaista viestiä. Hirviö on tuo mies itse!

Vierailija
33/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin totuudenmukaisesti, että olin muutaman kaverin kanssa iltaa viettämässä baarissa. ap

Vierailija
34/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele nyt, jos olisit moisen törkimyksen kanssa jatkanut kauemman... ei ole kovin sivistynyt tyyppi kyseessä, jos eroakaan ei osaa tuon kauniimmin hoitaa.

Vierailija
35/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaan vaan sitä, ettei kai KUKAAN oikeasti pahoita mieltään ENTISEN MIESYSTÄVÄN RIEHUMISISTA!?

.

voin sanoa, että ihan normaalit, fiksut ihmisetkin sortuu tällaisiin viesteihin, kun on tarpeeksi isoista tunteista kyse. Ja tietenkin ne sanat sattuvat, kun sanoja on se kaikista rakkain ihminen, johon luotti eniten maailmassa.

Meidän jotka ei olla tällaista eroa koettu, on niin helppo sanoa, että älä välitä. Mutta ei elämä niin mustavalkoista ole, ja tunne voi olla vahva vaikka tietäisikin sen olevan "tyhmä" tunne.

Vierailija
36/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaan vaan sitä, ettei kai KUKAAN oikeasti pahoita mieltään ENTISEN MIESYSTÄVÄN RIEHUMISISTA!? .

voin sanoa, että ihan normaalit, fiksut ihmisetkin sortuu tällaisiin viesteihin, kun on tarpeeksi isoista tunteista kyse. Ja tietenkin ne sanat sattuvat, kun sanoja on se kaikista rakkain ihminen, johon luotti eniten maailmassa. Meidän jotka ei olla tällaista eroa koettu, on niin helppo sanoa, että älä välitä. Mutta ei elämä niin mustavalkoista ole, ja tunne voi olla vahva vaikka tietäisikin sen olevan "tyhmä" tunne.

kun aikaa kuluu tarpeeksi, siihen tunteeseenkin saa oikeaa perspektiiviä.

Vierailija
37/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun järki loppuu, alkaa tulla nyrkistä tai tuollaisia heittoja!

Ole ylpeä itsestäsi, Olet varmaan ap. itse jättänyt tuon "miehen", koska noin voimakkaan mustasukkaisesti reagoi..

Nenu pystyyn vaan ja unohda tollanen! Mun ex oli tollanen, eikä koskaan muuttunut, vaikka lapsetkin saatiin. Toiset on ikuisia ääliöitä! Sulla oli varmaan hyvää syy eroonne!

Vierailija
38/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on siis ENTINEN eikä nykyinen.

pää pystyyn. se haluaa vaan pönkittää omaa egoaan haukkumalla sua. =)

Vierailija
39/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
40/40 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä todellakaan välitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi