Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumankauta! Naapuri häiritsee elämäämme..

Vierailija
25.03.2004 |

Naapurin raskaana oleva kissa polttelee piippua ja tupakkia parvekkeella. Savu tunkeutuu meille kotiin sisälle. Lisäksi eikö tuo piipun polttelu olekkin vaarallista kissanpentu alkioille? Naapureilla on myös saksanpaimenkoira joka ryyppää joka päivä ja soittaa saksalaista hevimusiikkia täysillä.. Voinko soittaa isännöitsijälle vai soitanko suoraan poliisille? entäs voiko Fbi tehdä asialle mitään?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille naapureille on näytettävä, että kuka on king of the hill teidän talossa. Sinun ei tarvitse sietää tuollaista, eikä mitään eikä ketään muutakaan, koska maailmakaikkeushan pyörii sinun napasi ympärillä. Suggeroi itsesi ensin hysteeriseen mielentilaan ja sitten vaan kunnon tappelu pystyyn!

Vierailija
2/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle antoivat varoituksen. Nyt kaikki on ok, kissa ei polttele enää parvekkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kissa muuten omistajaa narussa, vai antaako juosta vapaana?

Minusta tuo koira on kyllä kaiken huippu, kokeile viedä sen ovelle vaikka vivaldia tai jotain muuta klassista.

Vierailija
4/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa kävin uhkailemassa väkivallalla. Otin lapsetkin mukaan jotta näkevät oikeaa käytöstä.

Vierailija
5/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että käyttää minihametta ja taatusti sillä on ollut yhtä useampi seksisuhdekin. Jos nyt et puutu asiaan, koko teidän asuinalue tulee kärsimään.

Vierailija
6/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahameessa ja sukkanauhoissa se siinä parvekkeelakin nojailee piippi suussaan vaikka odottaa kuulemma seitsemää kissanpentua. Törkeää! Otan yhteyttä poliisiin ja valitan sinne. Putkaan tuollaiset törkimykset.

T.ap

Vierailija
7/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän nuo. Ja sossusta tietty hakee rahat, millä sitä kaljaa ja tupakkaa ostaa. Kohta sinne varmaan muuttaa niitten sukulaisvuohi elintasopakolaisena Ambomaalta.

Vierailija
8/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa väittää olevansa akateemisesti koulutettu mutta epäilen.

T.ap

Vierailija
9/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuvat hippivaatteisiin ja ajavat hippipakulla. Pilvessä ollessaan hoippuvat rappukäytävässä naukuen.

Vierailija
10/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Ef Pii Eihin, jos ne on ruotsinkielisiä.

Vierailija
11/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että ne suunnittelevat jotain ilkeää muiden kissojen päänmenoksi. Olen soittanut jo fbi:lle.

Vierailija
12/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten he tanssivat parkkipaikalla kimalle kuteissa ja kiusaavat koiria. Piru vie!

Vierailija
13/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan samantapainen ongelma.

Vierailija
14/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni oikeusministeriö on jo ryhtynyt toimiin tämän maatamme terrorisoivan kissamafian nujertamiseksi. Nimittäin Vantaan vankilan eristysosastolle on perustettu oma " kissasiipi" , mihin kaikkein vaarallisimmat katit voidaan sijoittaa ympärivuorokautiseen tarkkailuun.

Erityisesti ministeriössä ollaan huolestuneina seurattu seksuaalirikoksiin taipuvaisten kollikissojen joka vuotisia maalismouruujaisia.

Ja vähän vähemmän vaaralliset katit pistetään työsiirtolaan. Että moottorisaha tassuun ja mehtätöihin, niin johan loppuu se tyhjän naukuminen.

Vierailija
15/34 |
25.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan satavarmasti sillä katilla ja sakemannilla on myös biseksuaalinen suhde keskenään. Siitä on tosiaankin tehtävä loppu!!!

Mulla olis sellainen vinkki antaa, että meilläpäin pyörii sellainen oravajengi joka uhkailee mielellään esim. ulkoilevia koiria! Sä voisit ottaa siihen yhteyttä!!

Nimittäin kerran kun mä olin kauppaan lähdössä, niin se oravien pomo kävi sanomassa mulle, että sano sille koirallesi, että se läski on seuraava! Ai että mä pelästyin, mutta enemmän mun koira pelästyi, kun mä kerroin sille terveiset...

No oli siitä se hyöty, että mun koira ei enää lorviskele kusilenkeillä, vaan suoriutuu sivuilleen vilkuilematta suorinta tietä kotiin turvaan.

Ai niin, ja pointti on se, että mun koira ei enää ole sen koommin myöskään viihtynyt parvekkeella vittuilemassa lähipuiden oraville!

Vierailija
16/34 |
03.07.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävintä mitä olen lukenut aikoihin

Vierailija
17/34 |
03.07.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan kuoren alla voi olla herkkä sielu. Tai voisit ainakin saada ilmaiset tötsyt...

Vierailija
18/34 |
03.07.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko mä aihevapaalla?

jotenki alko tuntumaan että oon ehkä eksyny jonnekin muualle??

Vierailija
19/34 |
03.07.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikkunan takana on yksi kissa vaanimassa ja sillä on bulldog mukana. Aurinkolasit silmillä ja huivi kaulassa, sellanen punasinikeltanen. Se tuijottaa mua. Onko se sun naapuri ap? Ainiin, kissa on keltavalkonen.

Vierailija
20/34 |
03.07.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi törkeetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi