Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun olen eri mieltä miehen kanssa, hän sanoo

Vierailija
31.05.2010 |

"sä olet niin negatiivinen ihminen". Kaikissa asioissa pitäisi myötäillä miestä tai muuten tulee tuo kommentti. Esim. minä halusin mökiltä ajoissa pois, että ei mene vauvan yöunet pilalle. Mies taas halusi jäädä ja ajaa vasta myöhään illalla kotiin, joten olin "tosi negatiivinen".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat yhden lauseen noin isona asiana?

Vierailija
2/5 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilalle jos myöhäisempi lähtö? meillä ainakin jos liikutaan myöhempään laitan vauvalle yökamppeet valmiiski påålle laitan ilta puurot/vellit ja annan nukahtaa autoon, nostan sitten nukkuvan vauvan kotona omaan sänkyyn..

Kamala, kun asioista tehdään vaikeita.

T: äiti joka lähtee sunnuntaina 2 viikoksi telttailemaan perheensä kanssa, nuorin lspis 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epämiellyttävää kyllä pidemmän päälle, jos reaktio erimielisyyteen on aina moittia toisen luonnetta sen sijaan, että keskittyisi itse puheenaiheeseen.

Toivottavasti se menee pian ohi. Ja voithan sanoa hänelle (neutraali äänensävy toimii tietysti parhaiten), ettei tuollainen ole kovin rakentavaa.

Vierailija
4/5 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu mökillä koko viikonloppu. Se on tietysti ihan neuvotteluasia, että kumman mielipidettä noudatetaan. Mutta pelkästään se, että ilmoitin oman mielipiteeni, ei kai tee minusta negatiivista ihmistä? ap

Vierailija
5/5 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eihän se nyt niin tarkkaa ole.

Kyllä on, usko pois.

- Eiiiiikä oleeeeeee....

Kyllä on, se perustuu siihen että...*perustelu*

- No hyvä on, hyvä on! Tarvii aina olla tollanen...

Mies jankkaa AINA vastaan, oli aihe sitten tuttu tai ei. Minua turhauttaa ja vituttaa kun saan vääntää asioista ihmisen kanssa, joka ei edes taida älytä miksi on niin tärkeää olla eri mieltä kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä