Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauvalle keitettävän perunan saa pestyä tarpeeksi puhtaaksi?

Vierailija
29.12.2003 |

.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaa mä en kestä :D

Vierailija
42/115 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hup  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
19.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan kaikki vaatia uusivauvaperunoita lähikauppiaalta.

Vierailija
44/115 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita EI SAA syöttää alle 4-vuotiaille lapselle, koska perunoissa on tärkkelystä, eikä alle 4-vuotiaan vatsa kestä sitä!!!! Perunat ja muut tärkkiä sisältävät ruoat aiheuttavat lapsille hirvittäviä sairauksia, kuten

ripulia, kitukuumetta, oksennusta, riisitautia, anemiaa, jopa kuoleman! Maito ja maitoruoat on aino oikea, luonnollinen ravinto lapsille koko heidän kasvuaikansa!

Vierailija
45/115 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan esikoistani ja onneksi sain jo tässä vaiheessa tietooni nämä vauvaperunat! En aio pilata lapseni terveyttä millään epähygienisillä multaperunoilla, saatikka ei-desinfioiduissa kattiloissa keitettyjä perunoita syöttämällä!

Vierailija
46/115 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 4-v kultapikkuluttanaa... Kohta ruvetaan maistelemaan kiinteitä.

Vierailija
47/115 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestään perunoita. Ihan huljautan veden alla ja kattilaan vaan kiehumaan. Nykyajan perunat kun on jo valmiiksi niin puhtaita. Sitten jos on multaperunoita niitä pestään.

Ollaan perhe joka sairastaa tosi vähän.

Vierailija
48/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
49/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan koko vuonna ole nauranut näin makeasti, jä tämä on totta !

Vierailija
50/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPS**KOPS* MÄ EN IKÄNÄ NAURANU NÄIN PALJON!!!!!!!!!!!

Vierailija
51/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostin rautiasta semmoisen ison muuripadan(250l)jossa on hyvä keitellä vauvan ja miksei muunkin perheen kylpyvedet! Ajattelin sitten ruveta pullottamaan tuota keitettyä vettä ja myymään kirpputoreilla ympäri pääkaupunkiseutua!Sais ainakin siitä rahat ostaa vauvalle niitä vauvaperunoita 12e/L!(niitä myydään muuten Kannelmäen prismassa lihatiskin alta kun kysyy).

Vierailija
52/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva on tottunut syömään vauvaperunaa, niin hänelle voi joskus leikin lomassa tarjota vauvapölyä, siis erikoisvalmistettuja pölypalloja, jotka vähentävät allergiariskiä. Huom. omia kotitekoisia pöypalloja EI SAA missään nimessä käyttää, vaan koti on desinfioitava vähintään kerran päivässä. Vauvaperunaliikkeet ovat laajentamassa valikoimiaan, ja olen muutaman kerran onnistunut saamaan noita vauvan pölypalloja. Ehkä asiaan vaikutti se, että olen vakiasiakas. Mutta kaikkihan voivat noita kysellä.

Vierailija
53/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän taatusti pesii ties mitä pöpöjä imetysten välissä. Pyyhittekö nännit desinfionti aineella vai???

Vierailija
54/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi muuten on tietty hyvä, mutta kun joku vielä kekseis semmoset säiliöt, et kumartuessa ei oo paita märkä ja tartte laittaa lisää puhdistuainetta kerääjiin. Vähän ehkä on rinnanpään arat, mutta mitäpä ei äiti vauvansa eteen tekisi! Ja sitten viälä tärkee pointti: jos vauva on sattunu puraseen, toi Neoamisept pitää äidin tosi pirtsakkana loppupäivän!

Vierailija
55/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sitten alapesuketju?

Vierailija
56/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

en naurultani pääse itse ylös ;,))))))))))))))))))))))))

Joo, lisää tällaisia ketjuja!!!!!

Vierailija
57/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä! Ihmettelen kovasti miksei neuvolassa ole puhuttu vauvaperunoista. Taidan kirjoittaa asiasta heidän esimiehilleen.

Vierailija
58/115 |
03.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes panosteta meidän neuvojien neuvomiseen neuvomisessa!

Vierailija
59/115 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä hauskempia nuo tosikot!

" jotain sutinaa kiitos"

Vierailija
60/115 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti netin kautta niitä voi pian tilata. Meillä on vauvan ruuille oma jääkaappi, vauvan pyykeille omat pyykkikorit (vaatteet ja lakanat erikseen), vauvan pyykeille oma pyykinpesukone, vauvalla oma pesuhana/suihku rakennettu pesuhuoneeseen. Nämä desinfioidaan kerran päivässä.

Tissi-desinfioinnin olen ratkaissut siten, että uitan liivinsuojukset septidinissä ja pidän niitä liiveissä. Pysyy paikat puhtaina. Ja tietty kumihanskat on aina kädessä kun käsittelen vauvaa.

Joka ilta otetaan pakkauksesta uusi hammasharja vauvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme