Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa suuseksiä?

31.05.2010 |

Siis vastausta kaipaan sekä miehiltä että naisilta, varsinkin jos ongelma on ollut samanlainen.

Olen parikymppinen yhden lapsen äiti ja elän vakaassa parisuhteessa lapseni isän kanssa.

Ongelmana kuitenkin on, että lähes kymmenen vuotta minua vanhempi mieheni, ei koko kolmen vuoden aikana (mitä yhdessä olemme olleet) ole kertaakaan antanut minulle suuseksiä!

En ymmärrä missä vika ja mikään ei auta.

Olen pyytänyt kauniisti ja rumasti. Välillä käy mielessä sekin, että petän että jostain sitä suuseksiä saisin.

Kun asiasta kysyn, hän sanoo ettei uskalla, koska ei koskaan ole sitä hommaa tehnyt.

Toisaalta koen tälläisen vastauksenkin loukkaavana, koska olenhan hänen kihlattunsa ja lapsensa äiti, eikä hän luota minuun niin paljon että voisi kokeilla sen ensimmäisen kerran kanssani ihan rennosti.

Itse kyllä annan suuseksiä miehen mielestä välillä liiankin ahkeraan..

Apua, kiitos. Mitä voin tehdä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pikkasen viinaa ja sanot että nuole kuin jäätelöä ja osoita sormella klitorista "tosta kohtaa alotat". Jos alkaa kiukuttelemaan niin sanot vaan tomerasti että parempi alkaa vaan vikisemättä hommiin.

Eka kerta menee varmaan ihan reisille mut siitä se alkaa.

Vierailija
2/7 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää asiaa liian eläimellisenä, oksettavana, vastenmielisenä...

Yhden miehen tiedän: ei antanut suuseksiä, koska oli kerran meinannut kuulemma tukehtua sitä tehdessään :D Voi poikaparkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä antaa mielellään (suuseksin antaminen jopa kiihottaa heitä) ja heidän käsittelyssään voi olla jopa tunteja, näitä on harvassa. Sitten on miehiä, jotka antavat suuseksiä osana esileikkiä, tekniikassa ja kestossa on yleensä toivomista (suhteessa noihion ensin mainittuihin). Sitten on joukko miehiä, jotka ällöävät koko hommaa, liekö "tyttöbakteerit" pelon syynä =), näiltä suuseksiä on oikeastaan turha edes odottaa, sillä jos he siihen suostuvat on suoritus enemmänkin turhauttava.

Ikävä kyllä kuulostaa, että miehesi ei vaan pidä suuseksistä (ihan samoin kun on naisia, jotka eivät vaan anna suuseksiä miehelle). Vaihtoehdot taitaa siis olla joko hyväksyä tilanne tai etsiä vihreämpää nurmea aidan takaa.

Vierailija
4/7 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin pitää paikat posliinina niin suuseksiä alkoi tullakin paljon enemmin. Oikeastaan ihan joka kerta (siis aluksi) nykyään mieheni tekee orkun-pari mulle kielellään.

Vierailija
5/7 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiasta kysyn, hän sanoo ettei uskalla, koska ei koskaan ole sitä hommaa tehnyt.

Siis onko puolisos hiiri vai mies? Mitenhän monta asiaa jäis vielä kokematta, jos vetoais tollaseen tekosyyhyn. Siis ei USKALLA koskea omaan vaimoonsa??? Ei voi olla totta!!!

M34

Vierailija
6/7 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ainakaan karvoissa, ajan yleensä lähes posliiniksi. Kroppakin on treenattu, mitat hyvät, tiimalasivartalo. En ymmärrä mitä muuta voisin tehdä itseni kanssa että kiihottaisin miestä niin paljon että sitä suuseksiä saisin.

Ja muutenkin parisuhteessa mies on meillä se joka pihtaa.. En vaan voi käsittää.

Eikä mies muutenkaan ole seksirintamalla valmis kokeilemaan mitään uutta. Ei voi peittojakaan heilutella kun vasta illalla, vaikka päivällä pyörisin suurinpiirtein alasti hänen nenän edessä ja antaisin suuseksit ja kaikki..

Suurin pulma kuitenkin on se, etten saa sellaista seksiä mikä tyydyttäisi. Monesti olen joutunut orgasmin teeskentelemään.. Joskus kiukustuneena vielä möläyttänyt että teeskentelin.. ARGH

Vierailija
7/7 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain karvoitus olisi itselleni sellainen turn-off, että en haluaisi antaa suuseksiä. Muuten teen sitä ihan vakiona aina, sillä se on varmin tapa saada nainen nauttimaan ja lämpenemään ja itselleni seksi ei ole onnistunutta jos nainen ei nauti.

Tuohon "osaamis"-kysymykseen.. Enpä ole ikinä kuullut miehen moista sanovan, heh. Mutta muistan kyllä yhden daamin jota jotenkin etoi se, että annoin hälle suuseksiä.. No, se suhde jäikin sit lyhyeen, haha, mutta siis ei muuta kuin karvat pois, pillu pesuun ja reippain mielin kokeilemaan!

M40