Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kiltin tytön syndrooma"- rupesin riitelemään ja nyt harmittaa

Vierailija
30.05.2010 |

Ei ollut niin iso asia kuitenkaan, enemmän sellainen "periaate-asia", kait...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään taida olla enää mitään sanottavaa tähän eilen aloitettuun...

Aloittaja yrittää vielä tinkoa vastauksia

Vierailija
2/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne parhaimpia ovat :) No miten riitelit? Olitko epäasiallinen vai vaan eri mieltä? Arvosteletko nyt itseäsi siitä näkökulmasta, että miten muiden tulisi käyttäytyä ja miten kiltin tytön tulisi käyttäytyä?

Jos ihan ranttaliksi et pistänyt, anna asian olla. Älä ala pyydellä anteeksi, että olit epäsovinnainen. Ole kuten muutkin, eli aivan kuin olisit jo unohtanut asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua kait harmittaa tässä se että järjellä ajatellen reaktio tuntuu kuitenkin vähän liioitellulta, ainakin nyt kun olen saanut etäisyyttä asiaan...

(Jonkinlainen omasta epävarmuudestani loukatuksi/kiusatuksi tuleminen mua rupesi ottamaan pattiin.)

Vierailija
4/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt joku vielä jotain.

Vierailija
5/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ajatella olevasi joku muu, jolle runsaampikin tunnekuohu on ihan normaalia. Tai voit toimia ehkä enemmän itsenäsi ja sanoa lyhyesti, että sori kun tuli hiillyttyä asiasta joka harmittaa todella mutta ei ehkä ihan noin paljon...

Vastatkaa joku toinenkin ;)

Vierailija
6/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta ihan hyväksi vaan huomata ettei maailma riitoihin kaadu! Pari päivää ja fiilis on poissa, et enää muista riitaa.

Vierailija
7/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kiltintytönsyndroomaa...

Ei sillä pitäsi olla merkitystä mistä riitelit vaan sillä mitä tunnet. Kyllä omien periaatteiden takana pitää voida seisoa ilman "morkkista".

Mutta tiedän tunteen, kai sitä jollain tavalla kuitenkin ajattelee että kun sille toiselle tulee paha mieli, niin ei se ole riitelyn arvoista...

Yritän kyllä päästä siitä ajatusmallista eroon. Minä haluan seistä omien periaatteideni takana enkä aina ajatella muiden tunteita!

ITSENI takia.

Tsemppiä ap!

Vierailija
8/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voisi kommentoida

Vierailija
9/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelemaan, että kaikki SUN reaktiot ovat aina liikaa, yliherkkyyttä, järjen vastaisuutta jne. Eli sun toivotaan olevan reakoimaton ihminen, jotta muille jää enemään pelikenttää mellastaa ja ilmaista tunteitaan. Mitäs kato sun tunteista, sä voit aina olla välittämättä, unohtaa jne?

Näin mulla.

Eniten mua kait harmittaa tässä se että järjellä ajatellen reaktio tuntuu kuitenkin vähän liioitellulta, ainakin nyt kun olen saanut etäisyyttä asiaan...

(Jonkinlainen omasta epävarmuudestani loukatuksi/kiusatuksi tuleminen mua rupesi ottamaan pattiin.)

Vierailija
10/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se riitely sai alkunsa varmaan siitä etten sietänyt sitä että mun olemistani piti ruveta jotenkin "ronkkimaan" eli kommentoimaan jne. Tätä ei siis tapahtunut suoraan päin naamaa vaan selän takana, mutta oli mulla tiedossa.

Suoraan tälle ihmiselle en valittanut asiasta, kun en kykene kommunikoimaan sen kanssa. Kaikille muille kyllä, lähi-esimiehelle varsinkin...

Vierailija
11/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normista työelämässä. Totta kai ketä tahansa v****ttaa jos selän takana juoruillaan. Aika harvalla loppujen lopuksi on pokkaa mennä suoraan puhumaan ja vielä harvemmalla juoruilijalla on pokkaa sanoa muuta kun että emmäää ooo, en oo edes kuulutkaan koko asiasta....

Vierailija
12/12 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen älynnyt ja käytin sitä tavallaan "hyväkseni" tuossa kun hermostuin tuosta asiasta, että mulla on nimenomaan oikeus hermostua ja loukkaantua, nyt myöhemmin on vaan tullut epäilyä... Tai ehkä olen älynnyt ettei välttämättä olis kannattanut. En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä