Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis aivan uskomatonta miten kaikki voikaan olla niin vaikeaa

Vierailija
30.05.2010 |

Kyseessä siis ex.

Mä en jaksa enää tätä sen veivaamista ja asioiden kääntelyä. Kun mikään ei onnistu ja mikään ei oo helppoa ja yksinkertaista.

Lasten tapaamisista aina yhtä iso show. Mä annan sille aina lähes rajattoman mahdollisuuden tavata lapsiaan, mutta pakko jotain "ei sovi" juttuja sanoa. Esim kesällä ei voi lapsia hakea luokseen enää siinä vaiheessa, kun koulu justiinsa alkaa. Tai sinä viikkona niistä 10, jolloin mulla ja lapsilla on yhteinen loma. Kaikki muut 9 viikkoa käy. Tai jos sanon, että ihan miten tahansa, mutta mun työpäivinä ei onnistu ennen klo 15, koska mä oon töissä. Niin ei.

Kas kummaa, että joka perkeleen kesä sen pitää sitten ehdottomasti tulla hakemaan lapset joko mun lomaviikolla tai sitten mun työpäivänä keskellä päivää kun mä oon töissä!! Ja mikään muu ei käy.

Ja kun mä sanon että kun ei tuo aika sovi meille, niin ei. Sitten alkaa uhkailut lakimiehillä ja poliiseilla ja lastensuojelulla ja vaikka millä.

Mä oon niin p**keleen väsynyt tähän paskaan, kun tää on joka ikinen kesä näin.

Miksi, oi MIKSI se ei voi olla niinkuin kaikki muut?!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai voisitko ilmoittaa että tule sitten vasta klo 16sta ja ollaan silloin kotona ja laitan lapset sulle valmiiksi niin on helppo lähteä... vai onko teidän välit niin tulehtuneet että tiuskitte vain?

Vierailija
2/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just eilen sanoin, että saan lapset lähtövalmiiksi vasta aikaisintaan klo 16 arkisin, mutta viikonloppuisin käy milloin vaan. Ja selitin miksi vasta klo 16 arkisin.

Mutta se on ihan se ja sama, miten asian ilmaisen, kun tää on tätä joka ikinen kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset niin pieniä vai?

Vierailija
4/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen syy on se, että ei tule hakemaan, vaan mun pitää viedä ne.

Vierailija
5/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan paistaa kilometrin päähän, että olet v*ttuuntunut ja auot päätäsi. Ymmärrän kyllä jos olette eronneet riitaisasti ja mies ärsyttää sinua, mutta jos vaihtaisit asenteesi täysin ja päästäisit turhasta vihasta irti niin mies ei reagoisi tähän ja vaikka mies olisi kuinka tollo niin pääsisitpä itse ainakin elämässäsi eteen päin...

Miehet nyt vaan on tollasia tolloja. Joskus löytyy joku vähän parempi, mutta harvoin sekään kauaa kestää.

Vierailija
6/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö suostu?

Vierailija
7/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan paistaa kilometrin päähän, että olet v*ttuuntunut ja auot päätäsi. Ymmärrän kyllä jos olette eronneet riitaisasti ja mies ärsyttää sinua, mutta jos vaihtaisit asenteesi täysin ja päästäisit turhasta vihasta irti niin mies ei reagoisi tähän ja vaikka mies olisi kuinka tollo niin pääsisitpä itse ainakin elämässäsi eteen päin... Miehet nyt vaan on tollasia tolloja. Joskus löytyy joku vähän parempi, mutta harvoin sekään kauaa kestää.

Ai nytkö se onkin mun syyni, että ex vaatii mun tuovan lapset sille silloin, kun mä oon töissä tai silloin kun mulla on yks ainoa yhteinen lomaviikko lasten kanssa? Kuten sanoin, mulle käy ihan kaikki muut ajat kesällä, luulis olevan valinnan varaa.

Ja kyllä, mä olen v*ttuuntunut, mutta ainoastaan siihen, ettei exän kanssa voi sopia asioista kuten aikuisten ihmisten kanssa yleensä voi.

Vierailija
8/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö suostu?

kun mun pitää viedä lapset puolimatkaan.

Vierailija
9/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kun sun itses määräämät ajankohdat. Miksi miehelle sitten pitäisi sopia?

Vierailija
10/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamaan loppuun asti, kun kerran sallit hänen tekevän säännöt.

Minä en varmaan antais lapsia enää ollenkaan tuollaiselle idarille.

Vierailija
11/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo monta kertaa sanoanut, että mulle käy ihan kaikki mahdolliset ajat kesällä kymmenen viikon ajan MUTTA

a) ei keskellä mun työpäivää koska mun on pakko olla töissä ja

b) ei just sinä ainoana VIIKKONA jolloin mulla on kesäloma, siis 7 päivää koko kesästä

Eikö siinä ole valinnan varaa ihan tarpeeksi?!

Ja tänä kesänä edes mun lomani, se seitsemän päivää, ei ole rajoite koska pidän sen sitten syksyllä. Tänä kesänä ainoa rajoite on mun työ, eli en pysty viemään lapsia KESKEN TYÖPÄIVÄN yhtään minnekään.

Se on hienoa, jos teillä kaikilla muilla on sellainen työ josta voi olla pois just sillon kun huvittaa. Mulla vaan sellaista ei ole.

Vierailija
12/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo monta kertaa sanoanut, että mulle käy ihan kaikki mahdolliset ajat kesällä kymmenen viikon ajan MUTTA

a) ei keskellä mun työpäivää koska mun on pakko olla töissä ja

b) ei just sinä ainoana VIIKKONA jolloin mulla on kesäloma, siis 7 päivää koko kesästä

Eikö siinä ole valinnan varaa ihan tarpeeksi?!

Ja tänä kesänä edes mun lomani, se seitsemän päivää, ei ole rajoite koska pidän sen sitten syksyllä. Tänä kesänä ainoa rajoite on mun työ, eli en pysty viemään lapsia KESKEN TYÖPÄIVÄN yhtään minnekään.

Se on hienoa, jos teillä kaikilla muilla on sellainen työ josta voi olla pois just sillon kun huvittaa. Mulla vaan sellaista ei ole.

Vierailija
13/13 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat noudattavat niitä sitte kirjaimellisesti. Ei päästä sitten uhkailemaan poliiseilla sun muilla.