Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet, miltä tuntuu liian löysä?

Vierailija
30.05.2010 |

tuntuuko silti paremmalta kuin ei mitään? voiko saada orgasmin liian löysää pannessa?

mietin kun harrastin seksiä melko pienimunaisen miehen kanssa ja hän ei saanut. ehkäpä olin hänelle liian löysä mutta toisaalta kännitilan vuoksi (tai muuten?) ei hänkään kovin jämäkkä ollut...asia jäi vaan vähän vaivaamaan kun tarkoitus olis jatkaa harjoituksia...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se tietenkään tunnu yhtään miltään

Vierailija
22/28 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesiämpärissäkin enempi vastusta, ilmassa vähempi eli siltä väliltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan helvetin kireä pillu ja ollaan mieheni kanssa harmiteltu ku penis ei mene sisälleni. Mikä tähän voisi auttaa kenties sormet pilluun ja venyttelemään?

Vierailija
24/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nut november kirjoitti:

Mulla on aivan helvetin kireä pillu ja ollaan mieheni kanssa harmiteltu ku penis ei mene sisälleni. Mikä tähän voisi auttaa kenties sormet pilluun ja venyttelemään?

Montako sormea sun pilluun mahtuu nyt, kun se on kireä?

Vierailija
25/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä tuntuu vähän kummalta. Kyllähän kalu sinne pillun reunoihin osuu mutta kunnon kosketusta se ei saa eikä orkkua oikein tule.

Vähän samaa kuin laittaisi sormen avoimeen suuhun.

Pro-tip: takaapäin; nainen jalat yhdessä.

Vierailija
26/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nut november kirjoitti:

Sormet, dildo pienestä alkaen, sitten ehjä pumpattava dildo ja ehkä sellanen lääkärin käyttänä venytin tai vaikka koko käsi sisään. Mutta kannattaa olla kunnolla kiihottunut ja märkä ennen venyttelyä ja edetä hitaasti, muuten se tuntuu varmasti ikävältä. Tällä ohjeella saattaa onnistua harjoitusten jälkeen jopa fistaus, niin pimpsaan kuin pyllyynkin.

M40

Vierailija
27/28 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se elin on tehty synnyttämään vauvoja. Kireä jonne ei kalu mahdu ei ole normaalia.

Vierailija
28/28 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo löysiä pilluja..pienmunasten juttuja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän