Tamponi 5 päivää sisällä! :( ov
Miten tällaista edes voi tapahtua? Ihmettelin pari viimeistä päivää kovaa kipua alavatsassa ja äsken huomasin että tamponi tulee ulos, hyi h*lvetti :(
Onko vaarallista? Onko kellekkään käynyt näin?
Kommentit (14)
etkö ole huomannut narua kun olet itseäsi pessyt yms.?!
kyllä mun tulee koskettua pimpaan jokapäivä, ainakin pesun yhteydessä.
Olin huolimattomuuksissani laittanut tampoonin sisään enkä ollu ottanu vanhaa ulos. meni niins yvään etten huomannut edes. Jonkin ajan päästä ihmettelin ruskeaa tipotteluvuotoa. Suihkuttelin sisältä, ja tampooni tuli ulos.
Mulla oli jokusen päivän se kanssa siellä, ja ajattelin silloin että jos tulee särkyjä tai kuumetta niin menen lääkäriin, mutta mitään oireita ei tullut. Mitään hankaluuksia ei seurannut.
marturboinut, harrastanut seksiä tai mitään?
mutta suosittelisin käymään lääkärissä sulkemassa pois tulehdukset.
Tarkkaile nyt itseäsi ja jos kipuilua tai lämpöä niin äkkiä lääkäriin hakemaan antibioottikuuri.
silti kyllä tosiaan on nyt syytä mennä lääkäriin. Mitä niitä riskejä nyt olikaan? Tai onko omakohtaisia kokemuksia vastaavasta? Kiitos jo vastanneille!
Miten tällaista edes voi tapahtua?
Pahempaakin oon nähny. Oon lääkäri. Kerran mulla kävi yks nainen ja valitti pahanhajuista vuotoa. Tutkin rouvan ja sanoin, että rouva hyvä teillä on täällä tamponi. Rouva tuumas, että enhän minä ole käyttänyt tamponeja vuosiin... Kiskoin sen ulos ja haju oli sen mukainen... kuvottava... kokenut sairaanhoitaja ja mä, molemmat pidätettiin oksennusta. Hirvee mätähaju ja märkäinen erite. Jos se oikeesti oli ollu siellä monta vuotta, ihmettelen miten ei aikasemmin oo tullu mitään oireita. No, ei sulla viidessä päivässä noin kamalaks mene, mutta kyllä siinä joku tulehdus voi tulla, kyllä toi kipu voi olla merkki tulehduksesta. Voi tulla kohtutulehdus, joka heikentää hedelmällisyyttä.
Pahempaakin oon nähny. Oon lääkäri. Kerran mulla kävi yks nainen ja valitti pahanhajuista vuotoa. Tutkin rouvan ja sanoin, että rouva hyvä teillä on täällä tamponi. Rouva tuumas, että enhän minä ole käyttänyt tamponeja vuosiin... Kiskoin sen ulos ja haju oli sen mukainen... kuvottava... kokenut sairaanhoitaja ja mä, molemmat pidätettiin oksennusta. Hirvee mätähaju ja märkäinen erite. Jos se oikeesti oli ollu siellä monta vuotta, ihmettelen miten ei aikasemmin oo tullu mitään oireita. No, ei sulla viidessä päivässä noin kamalaks mene, mutta kyllä siinä joku tulehdus voi tulla, kyllä toi kipu voi olla merkki tulehduksesta. Voi tulla kohtutulehdus, joka heikentää hedelmällisyyttä.
Viikon oli ollut minun eräällä tutullani. Sai antibioottikuurin.
että hän on laittanut tampoonin ja se pitää ottaa pois? Onko alkoholilla osuutta asiaan?
Ei tarvitse mennä lääkäriin, seuraat oireita. Jos tulee pahanhajuista vuotoa tai sulle tulee kuumetta, hakeudut päivystykseen.
Up