Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa kovan metelin kotibileet. Joko kehtaan mennä valittamaan?

Vierailija
29.05.2010 |

Kello on puol11 ja meillä hiljaisuus alkaa kymmeneltä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ne vain katselevat euroviisuja... voisitko antaa anteeksi tämän kerran?

Vierailija
2/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettääkö teinit vai aikuiset?

Jos olisivat teinejä, eivätkä ole ilmoittaneet bileistä, niin kyllä menisin tai ainakin viime 23.00. Jos taas ovat ilmottaneet, niin en tietenkään menisi ennen puoltayötä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä odottelemaan, moneltako hiljenee. Jos tiedät naapurit ns. vaarattomiksi, mene itse. Mikäli taas et, soita poliisi.

Vierailija
4/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kotibileitä nyt ei ihan jokaviikonloppu juhlita... mee vasta klo 12 jälkeen jos vielä on metelii.. kai ne ennen sitä lähtee baariin... jos ei mee sit sanoo...

Vierailija
5/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin nuorison kiljumista, nauramista ja tietty musa soi aika kovaa. En ole koskaan ennen valittanut, joten vähän ylipäänsä jännittäis mennä.

Ap

Vierailija
6/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittävät...

Vierailija
7/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet itse, etkä soita heti esim. talonmiestä tai poliisia. Eli säästyvät varoitukselta, jso vuokralla.

Vierailija
8/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joskus juhli viikonloppuisin. Kävi sitten aina meiltä kysymässä "onko musiikki liian kovalla?" ja näin monta kertaa illan aikana :)

Vierailija
9/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soitat heti poliisit niin eivät tiedä kelle kostaa:)

Vierailija
10/15 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettääkö teinit vai aikuiset?

Jos olisivat teinejä, eivätkä ole ilmoittaneet bileistä, niin kyllä menisin tai ainakin viime 23.00. Jos taas ovat ilmottaneet, niin en tietenkään menisi ennen puoltayötä ainakaan.

Mikset menisi jos ovat ilmoittaneet? Ei se ilmoituskaan oikeuta metelöimään hiljaisuusajan jälkeen. Jos olis meidän naapurissa, niin menisin sanomaan (tai jos olisivat ilmoittaneet, niin olisin jo aiemmin kertonut että ei käy). Meillä lapsi nukkuu, ja herää aika herkästi normaalista poikkeaviin ääniin, ja stä paitsi mulla on aika usein viikonloppuisin (onneks ei huomenna) töitä 7-20. Herätys 5:30 joten pakko olis päästä ajoissa nukkumaan.

Vierailija
11/15 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko juhlat? kävitkö sanomassa?

Vierailija
12/15 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollain on hauskaa! Nauruakin kuului?? :/ kaikenlaista sitä onkin, ettäs kehtaavat!!

Mun mielestä satunnaiset juhlat kuuluvat elämään, jos siellä ei riehuta, tapella ja örvelletä, ja yleensä vietetään hiljaiseloa, niin en tajua kuka kehtaa valittaa klo 22.30. Tsiisus.

Vierailija
13/15 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutaman kerran vuodessa, niin mikäpäs siinä, mut jos se toistuu esim. joka kuukausi, niin ei kiitos! Jos järjestyssääntö sanoo, että hiljaisuus klo 22 niin kyllä voi mennä vinkkaamaan viimeistään klo 23, että menkääs kakarat baariin jatkamaan bilettämistänne.

Ja jos mä ilmoitan naapureille etukäteen, että meillä bileet kestää sitten tonne aamuyön tunneille niin eihän ketään varmaan haittaa?

että jollain on hauskaa! Nauruakin kuului?? :/

kaikenlaista sitä onkin, ettäs kehtaavat!! Mun mielestä satunnaiset juhlat kuuluvat elämään, jos siellä ei riehuta, tapella ja örvelletä, ja yleensä vietetään hiljaiseloa, niin en tajua kuka kehtaa valittaa klo 22.30. Tsiisus.

Vierailija
14/15 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä en ymmärrä, miksi nuorten metelöintiin pitäisi puuttua aikasemmin kuin aikuisten?

Eihän asia miksikään muutu, on melun aiheuttajana minkä ikäistä porukkaa vaan? Ikärasismia taas jälleen?

Vierailija
15/15 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä en ymmärrä, miksi nuorten metelöintiin pitäisi puuttua aikasemmin kuin aikuisten? Eihän asia miksikään muutu, on melun aiheuttajana minkä ikäistä porukkaa vaan? Ikärasismia taas jälleen?

kokemattomuus ja ajattelemattomuus = hyvä puuttua ajoissa.

Aikuisista bilettäjistä osa onkin sitten jo sellaista ongelmaporukkaa, kuten allekirjoittaneen seinänaapuri - ihan ok mies selvinpäin, vaikka alkkis onkin, mutta kännissä aika arvaamaton tapaus.

Välillä pihapiiriin on kerääntynyt sen näköistä väkeä, että helpompi on ottaa suoraan yhteyttä poliisiin tai vuokranantajaan kun käydä itse huomauttamassa yöllisestä mekkaloinnista.

Huumehörhelöistä kun ei koskaan tiedä... se nostaa kynnystä puuttua naapurin ördäykseen. Tosin tappouhkauksia ei ole ainakaan vielä tullut, onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi