Pukeutumisneuvontaa juhliin antakaa!
Hei, olen menossa ristiäisiin ja ongelma on vartalo. Mitä laitan päälle, antakaa selkeitä neuvoja. Rinnat pienet, vatsa todella iso (en ole raskaana), lantio pieni, reidet isot, pattipolvet, ja ihan tikut sääret, jaloissa koko matkalla tummia suonikohjuja. Vaikka kokeilen mitä vaatteita mikään ei sovi. Ohuvia sukkahousuja en voi pitää on niin paljon suonikohjuja ja pattipolvet, iso maha estää käyttämästä vartalonmyötäisiä paitapuseroja, koska ne eivät mahdu kiinni. Hametta ei voi käyttää pattipolvien ja tikkusäärien vuoksi. Mitä ihmettä teen!
Kommentit (7)
Semmoinen, missä on esim. empire-vyötärö (eli siis vyötärö tissien alla). Mulla on yks tuttu, joka on muuten hoikka, mutta sillä on iso maha. Sillä oli tapana pitää sellaisia ylhäältä istuvampia ja mahan kohdasta löysempiä paitoja. Näytti hyvältä; hänelläkin on kapea lantio.
Mites ihan legginsit? Jos ostat vähän semmoista paksumpaa kangasta, ei sukkahousumateriaalia? Tai jos et tykkää, niin vaikka leveälahkeiset pellavahousut?
Semmoinen, missä on esim. empire-vyötärö (eli siis vyötärö tissien alla). Mulla on yks tuttu, joka on muuten hoikka, mutta sillä on iso maha. Sillä oli tapana pitää sellaisia ylhäältä istuvampia ja mahan kohdasta löysempiä paitoja. Näytti hyvältä; hänelläkin on kapea lantio.
Mites ihan legginsit? Jos ostat vähän semmoista paksumpaa kangasta, ei sukkahousumateriaalia? Tai jos et tykkää, niin vaikka leveälahkeiset pellavahousut?
rintsikoita, joissa on vähän täytettä ja push-uppia. Mä käytän aina kevyesti topattuja liivejä, koska mulla on pienet rinnat, joihin sinällään olen ihan tyytyväinen, mutta koska mulla taas on leveä lantio, näyttää yläosa muuten liian pieneltä.
Monet tuollaiset tunikat, joissa on empire-vyötärö, saattavat olla sillä tavalla rypytettyjä, että tekevät rinnatkin isomman näköiseksi.
Kyllä me kuule susta nätti saadaan! Tärkeintä on löytää sellaisest vaatteet, joissa tunnet olosi mukavaksi ja hyvän näköiseksi.
Haluaisin juuri pitää sellaisia missä on rinnan alla kuminauha, mutta eikö se sitten kuitenkin näy ihan selvästi se maha.
on tarpeeksi löysä, tai siis siinä on laskoksia, niin ei pitäisi näkyä. Kehottaisin välttämään trikookangasta, joka lasketuu paremmin ja paljastaa vartalon kaarista enemmän, ja suosimaan hieman jäykempää kangasta.
alushousut joissa on korkea vyötärö joka litistää vatsaa.
mulla ainakin turvottaa entisestään vatsaa, leivät ym.
Push-up rintaliivit päälle.