Kun olitte alaikäisiä teinejä (12 - 15v) niin ehdottelivatko sedät teille
sopimattomia, tarjosivatko rahaa/viinaa mukaan lähtemisestä, runkattiinko puskissa kun kävelit ohi?
Toisin sanoen koitko seksuaalista häirintää alaikäisenä?
Kommentit (18)
tällainen pippeliään esittelevä setä tuli vastaan yhdellä koirankusetusreissulla.
ja aina tuli joku "setä" kyselemään ja ehdottelemaan.
Oltiin tosi naiiveja vaikka tiedettiin mistä oli kyse, naureskeltiin vaan "sedille" että mitä ne oikein kuvittelee, miten meitä vois kiinnostaa lähtee jonnekin jonkun ikälopun 30 - 100-vuotiaan kanssa.
Ja runkkareita tuntui olevan joka puskassa, ihan keskellä kirkasta päivääkin, jotenkin siihen vain turtui.
eka kerran tuollainen tuli vastaan, kun olin n.17-18 v. Eli varmasti ihan eri juttu keskellä Helsinkiä ja Pohjanmaan reunalla..
Paljastan totuuden historiastani.
Olin palaamassa päiväkodista tuttuni tai ystäväni kanssa. Kuljimme pihan poikki. Ympärillä oli lunta ja muistoista päätellen oli tammikuu tai helmi-. No pihassa helmeili vanha kunnon lumiukko. Ilmeisesti sedän lapsenlapset tai lapset tehneet sen siihen. Porkkanakin oli ja perunat silmillä.
Me emme aikailleet vaan kävimme töihin. Ennen sitä katsoimme pari kertaa toisiamme silmiin ja tiesimme mitä piti tehdä.
Rikoimme karatella lumiukon!
Olimme touhuissa, iskimme jaloin ja käsin lumiukkoa. Koko muu maailma oli kadonnut. Se oli niin herkullisesti siinä, keskellä pihaa.
Mies tuli takaamme tarttui kurkusta minua ja ystävääni (jonka nimeä en muista).
Hän vei meidät kerrostalon rapun ovelle ja avasi oven. Sitten raahasi rappua pitkin ylös, johonkin kolmanteen tai neljänteen kerrokseen.
Avasi oven ja löi meitä poskille.
Juotti väkisin viinaa ja loppua en muista.
Olen varma että meidät molemmat raiskattiin.
Tulin kotiini myöhään "ryvettyneenä". Sain puhuttelut koska olkin myöhässä.
Mitään en vanhemmilleni koskaan kertonut.
Ystäväni oireili pahasti jo koko ala-asteen ajan. Minä en muista vieläkään mitä sinä päivänä tapahtui ja mitä tapahtui klo 13-23 välillä.
olen käynyt tapahtumapaikalla virkistämässä muistiani mutten muista mitään. Entä tiedä mitä ystävälleni tapahtui mutta muistan että ongelmia oli. Kuten minullakin oli ja on vieläkin.
nmutta puskarunkkareita ja itsensapaljastajia olen nahnyt lapsesta lahtien. Kun olin 15 alkoi lahentely, 30-50v sedat ehdotteli, kavi kasiksi. Jopa opettajat, tuli hieroskelemaan hartioita epasopivalla tavalla.
Koko nuoruuden olen saanut kuulla kuinka nätti olen kaiken maailman ukoilta, oksettaaa!!! Ei miehet välitä näköjään iästä!!!
Tosin 15v harrastin seksiä 22-vuotiaan ruotsalaismiehen kanssa ruotsinlaivalla, mutta se oli ihan "omia tekosiani" eikä se tyyppi edes tiennyt oikaa ikääni. Oli teininä ikäistäni vanhemmannäköinen, kävin aina alkossakin ostoksilla ilman mitään ongelmia.
Mielestäni moinen ei ole normaalia eikä pitäiskään kuulua tavalliseen nuoruuteen. Surullista, että niin moni on joutunut vastaavaa kokemaan :(
No, yhteen porttikongissa runkkailijaan olen "törmännyt" eli kävellyt ohi mutta eikös se ole jo aika yleistä että tällaista on kokenut? En koe sitä mitenkään spesifisti minuun suunnattuna vaan ohi olisi voinut kulkea myös mummoikäinen nainen (tai mies ;-)).
Sen sijaan kun olin 19v niin seisoin ruuhkaratikassa ja ihmettelin kun kokoajan joku törmäsi minuun. Yöks - kyseessä oli keski-ikäinen pullea mies joka kädellään kokeili takapuoltani.
Samanikäisenä kävelin myös Helsingin rautatieasemalla laiturialueellaja näin jo kauempaa että joku ihme mies käveli vastaan ja piti kättään edessään. Minä olin tulossa asemalle päin ja mies asemalta laiturillepäin. Totesin että jos jatkaisin eteenpäin miehen käsi osuisi haaraväliini. Vaihdoin kurssia ja mieskin vaihtoi. Vaihdoin taas ja mieskin vaihtoi. Hän oli siis tahallaan kokoajan törmäyskurssilla kanssani (ja haaravälini kanssa). Sain lopulta viime tingassa kohdatessamme käännähdettyä itseni niin että miehen käsi osui vain oikealle lanteelleni. Poiskaan tuosta tilanteesta ei oikein päässyt menemällä toiseen suuntaan koska olisin vaan päätynyt silloin laiturin päähän.
Ala-asteella opettajan sijainen (kolmekymppinen mies) halusi nähdä meitä tyttöjä alasti. Noin 14-vuotiaasta lähtien miehet ehdottelivat ja huutelivat perään paljonkin. Myös puskaäijiä näkyi.
Samanikäisenä kävelin myös Helsingin rautatieasemalla laiturialueellaja näin jo kauempaa että joku ihme mies käveli vastaan ja piti kättään edessään. Minä olin tulossa asemalle päin ja mies asemalta laiturillepäin. Totesin että jos jatkaisin eteenpäin miehen käsi osuisi haaraväliini.
Huh, mikä kamala tyyppi! ed vast.
Samanikäisenä kävelin myös Helsingin rautatieasemalla laiturialueellaja näin jo kauempaa että joku ihme mies käveli vastaan ja piti kättään edessään. Minä olin tulossa asemalle päin ja mies asemalta laiturillepäin. Totesin että jos jatkaisin eteenpäin miehen käsi osuisi haaraväliini.
Huh, mikä kamala tyyppi! ed vast.
Nuorena pukeuduin huppariin, farkkuihin ja tennareihin eli en mitenkään seksikkäästi. En ollut kiinnostunut seurustelusta, enkä yrittänyt iskeä poikia. En myöskään ollut ikinä humalassa tai yöllä ulkona. Ei kukaan mitään ehdotellut, enkä ole nähnyt kenenkään runkaavan puskissa.
Oli kyllä pari kaveria joita ulkomaalaiset miehet käytti hyväkseen tuossa iässä, mutta he mielestäni halusivat sitä ja yrittivät iskeä näitä rusekasilmäisiä muslimeja. Muka seurustelivat heidän kanssaan, vaikka nämä käyttivät vain seksuaalisesti hyväkseen, jopa raiskasivat niin, että piti lääkärillä käydä haavoja alapäästä hoidattamssa.
munaansa, me naureskeltiin ja pojat huuteli sille. Se katos myöhemmin kylältä, tämä oli joskus 70-luvulla.
Ja siitä lähti miesvihani. Käsiksi käytiin myös, portaita kiivetessä puristeltiin perseestä jne.
sillä oli jo 14-vuotiaana 180-senttinen ja melkoisen urheilullinen, sillä pelasin tyttöjen korismaajoukkueessa.
kyllähän sitä kaikkea todellakin tuli nähtyä, niin itsensäpaljastajaa, ahdistelijaa kuin mitä milloinkin. Surullisinta oli se, että sitä piti jotenkin normaalina :( Ja tämä siis Helsingissä 80-luvun puolenvälin ja loppupuolen tienoilla.
mielestäni häiritsi puheillaann ja käytöksellään.