Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Wartner syylänpoistoaineesta?
pelkään, että mitä jos iho vaurioituu liian syvältä.
Kommentit (52)
Meillä se toimi, tosin siinä tais myös olla joku ikäraja?
mullakin lapsena lähti syylät aamusyljellä. En tosin tiedä, mihin perustuu.
oikeestaan millä keinolla tahansa. Silloin elimistö alkaa kehittää vasta-aineita sille. Mä en kyllä nuolisi syylää, sehän on tarttuva virus, oisko kiva saada syylä kieleen : S
niin kuin meillä kotona tehtiin, ei sitä pakko oo nuolaista...
hei oikeesti, mun lapsi on fiksu tapaus. Ei mulla ole pokkaa ehdottaa sille noin epätieteellistä hoitokeinoa. Täytyy mulla olla jotain faktaa siitä, mihin tuo hoito perustuu. Ei lapsi mitään uskomushoitoja purematta niele.
hei oikeesti, mun lapsi on fiksu tapaus. Ei mulla ole pokkaa ehdottaa sille noin epätieteellistä hoitokeinoa. Täytyy mulla olla jotain faktaa siitä, mihin tuo hoito perustuu. Ei lapsi mitään uskomushoitoja purematta niele.
sanoa, mihin lääkkeiden teho perustuu ja selittää ne lapsellesi?
Kerran tosiaan apteekissa ihmettelin farmaseutille, mikä syylänpoistoaineista toimisi parhaiten. Hän suositteli aamusylkeä. En minäkään varpaita nuolisi, sormella sen siihen hyvin saa, kuten joku ehdotti.
sanoa, mihin lääkkeiden teho perustuu ja selittää ne lapsellesi?
jos siinä jotain perää olisi? Mä en usko siihen. En kyllä kerro lapselleni moisia höpöjuttuja totena.
Sano sille lapsellesi, että suu on täynnä entsyymejä. Ne tehoavat syylään.
toi syylän nuoleminen perustui samaan kun syylän peittäminen ilmastointiteipillä. Eli kun syylä ei saa ilmaa se kuolee. Mulla toi Wartneri ei auttanut mitään, oon kokeillut varmaan kymmenen kertaa putkeen..
Minulla on lähtenyt muutama syylä tällä. Mutta kunhan pidät huolen että syylä ainetta ei mene muualle kuin syylään, muuten polttelee pahasti ja minulle jäi jälki muutamaksi viikoksi. (vahingossa syylä ainetta osui muualle.