Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Wartner syylänpoistoaineesta?

Vierailija
28.05.2010 |

pelkään, että mitä jos iho vaurioituu liian syvältä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuri osa tiedosta, joka koskee sienten myrkyllisyyttä, on perimätietoa? Luin tästä viime syksynä. Mites nää teidän kriittiset piltit, täytyykö niiden kokeilla itse, jos teillä ei ole lyödä väistöskirjaa pöytään, että mitä tapahtuu, jos tuota syö?

Vierailija
22/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuri osa tiedosta, joka koskee sienten myrkyllisyyttä, on perimätietoa? Luin tästä viime syksynä. Mites nää teidän kriittiset piltit, täytyykö niiden kokeilla itse, jos teillä ei ole lyödä väistöskirjaa pöytään, että mitä tapahtuu, jos tuota syö?

hmmm. aamusylki on siis vaarallista?

Juuri tuota yritin sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne ei tee reikää mun ihoon, kun nuolen sitä?

Vierailija
24/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luen tätä ketjua :)))

Vierailija
25/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Jankkaaja on pesiytynyt tähän ketjuun...

Vierailija
26/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle aukes ihan uus maailma, kun tajusin, et koko ajan lääketeollisuus on kaupannu sytöstaatteja, nehän on KEMIKAALEJA, kun nuolemalla syöpä kasvainta se paranis LUONNONMUKAISELLA TAVALLA!

Vierailija
27/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen koululääketiedettä. Pajunkuorta käytettiin menestyksekkäästi. Vasta myöhemmin selvisi, että sen vaikuttavana aineena on asetyylisalisyylihappo, joka on nyt aspiriinin vaikuttava aine

Vierailija
28/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle aukes ihan uus maailma, kun tajusin, et koko ajan lääketeollisuus on kaupannu sytöstaatteja, nehän on KEMIKAALEJA, kun nuolemalla syöpä kasvainta se paranis LUONNONMUKAISELLA TAVALLA!

alankin tästedes kuolaamaan mahaani joka aamu...

Vierailija
29/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku voisi ottaa näin kovasti itseensä siitä, että toiset on saanut syyliinsä apua aamusyljestä...

Sun logiikan mukaan ei siis kannata käyttä hormonaalista ehkäisiä, koska se ei paranna syöpää, tai päänsärkylääkettä, koska se ei paranna syöpää? Kaikki ei auta kaikkeen, ei koululääketieteessäkään.

Vierailija
30/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusylkihoito mullistaa onkologian.

Vierailija
31/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))))))))

Vierailija
32/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syylähän on hyvänlaatuinen kasvain, ja syöpä on pahanlaatuinen - on ihan loogista miettiä, voisiko sylki tehota ärhäkkäämpäänkin kasvaimeen.

Vierailija
33/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen koululääketiedettä. Pajunkuorta käytettiin menestyksekkäästi. Vasta myöhemmin selvisi, että sen vaikuttavana aineena on asetyylisalisyylihappo, joka on nyt aspiriinin vaikuttava aine

lapselle, että pilleri toimii kuin pajunkuori, koska pilleri on vähän kuin Jumalan sanaa...ilmeisesti.

Ei näiden jankkaajien kanssa kannata jankata. Jos niiden maailmankunvaa rikkoo se, että maailmassa voi konsti löytyä muualtakin kuin lääkärin takin taskusta, niin ei rikota sitä enempää.

Vierailija
34/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena 3 sierainta. Et mieti miten tehokasta se todella on. Olisi pitänyt uskoa ohjeita ettei sovi kasvoille.

Vierailija
35/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi edes :)

Vierailija
36/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti jotain viikon, että syylä lähti ja kohta parani ihan normaaliks.

Vierailija
37/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ihoa vaurioittaisi. Ihotautilääkärit käyttää moninkertaista vahvuutta. Itseltä hoitanut syylän pois vähän pidemmällä vaikutusajalla ja usealla hoitokerralla.

Vierailija
38/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ihoa vaurioittaisi. Ihotautilääkärit käyttää moninkertaista vahvuutta. Itseltä hoitanut syylän pois vähän pidemmällä vaikutusajalla ja usealla hoitokerralla.

varoitellaan jostain hermovauriosta tms jos liian kauan pitää sitä iholla.. lapselta poistaisin syyliä, mutta en tiedä uskallanko pikkuiselta yrittää poistaa, jos teen hänelle jotain peruuttamatonta vahinkoa tuolla.

Vierailija
39/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusylkeä syylään. Aamulla ensimmäiseksi sylkeä syyläkohtaan muutaman viikon ajan. Toimii, eikä tarvitse miettiä kemikaaleja!!!

Vierailija
40/52 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetti lapsena nuolaisemaan niitä syyliä aamulla, ennen kuin on syönyt mitään. En tiedä sitten toimiiko. Syylät kyllä lähti, mutta johtuikohan tuosta. Olen kuullut tuosta keinosta kyllä muiltakin, että ihan ei ollut mummoni oma juttu.