Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Wartner syylänpoistoaineesta?
pelkään, että mitä jos iho vaurioituu liian syvältä.
Kommentit (52)
mikään muukaan. Ei edes aika, sillä samat syylät on olleet jo 20 vuotta.
mullakin lapsena lähti syylät aamusyljellä. En tosin tiedä, mihin perustuu.
hei oikeesti, mun lapsi on fiksu tapaus. Ei mulla ole pokkaa ehdottaa sille noin epätieteellistä hoitokeinoa. Täytyy mulla olla jotain faktaa siitä, mihin tuo hoito perustuu. Ei lapsi mitään uskomushoitoja purematta niele.
Laita niitä myrkkyjä vaan!
Vaikka uskonkin lääkäreihin, uskon myös 100-prosenttisesti, että monet "vanhan kansan viisaudet" toimivat. Moni vanha asia onkin nykyisin todettu koululääketieteessäkin toimivaksi. Kaikkea vain ei olla vielä ehditty testata:D Minä kyllä vältän tuputtumasta lapselle kaiken maailman kemikaaleja. Niistäkin vain murto-osa on todettu koululääketieteessä harmittomiksi. Suurimman osan vaikutuksia ei todellakaan tunneta.
mullakin lapsena lähti syylät aamusyljellä. En tosin tiedä, mihin perustuu.
hei oikeesti, mun lapsi on fiksu tapaus. Ei mulla ole pokkaa ehdottaa sille noin epätieteellistä hoitokeinoa. Täytyy mulla olla jotain faktaa siitä, mihin tuo hoito perustuu. Ei lapsi mitään uskomushoitoja purematta niele.
sanoa, mihin lääkkeiden teho perustuu ja selittää ne lapsellesi?
no kai koululääketiedekin tuota sylkihommaa suosittelisi jos siinä jotain perää olisi? Mä en usko siihen. En kyllä kerro lapselleni moisia höpöjuttuja totena.
Herranjumala, ei kait sun ole pakko kokeilla niitä, haet vaan apteekista niitä kemikaaleja ja haistatat vitut niillä, jotka kehtaa sulle jotain ihme sylkiä suositella.
Onko farmaseutit ihan täysiä diletantteja susta?
Jos koululääketiede suosittelisi sylkeä, niin mitäs lääketeollisuus siitä sanoisi, samoin kuin monesta muusta ilmaisesta keinosta. Rahat ne jylläävät lääkebisneksessäkin, valitettavasti.
Onko farmaseutit ihan täysiä diletantteja susta?
Får jag ordet diletantti på finska?
Jos koululääketiede suosittelisi sylkeä, niin mitäs lääketeollisuus siitä sanoisi, samoin kuin monesta muusta ilmaisesta keinosta. Rahat ne jylläävät lääkebisneksessäkin, valitettavasti.
ei kelpaa todisteeksi
ap
että se aamusylki ei auta syyliin?
:)
autta se todennäköisesti sadan vuoden kuluessa:)
Mulla ainakin lähti syylät sillä lapsena.
Pistetäänkö seuraavaksi empiirinen tutkimus käyntiin ;-) Omakohtaiset kokemukset kolmelta eri muksulta eri vuosina ei taida vielä tarjota riittävästi aineistoa.
Syylähän ei muutenkaan pysy ihossa iankaikkisesti, vaan lähtee kuukausien ja vuosien saatossa pois. Emme siis tiedä, auttoiko sylki vai ilmansaasteet vai mikä.
Syylähän ei muutenkaan pysy ihossa iankaikkisesti, vaan lähtee kuukausien ja vuosien saatossa pois. Emme siis tiedä, auttoiko sylki vai ilmansaasteet vai mikä.
miten kauan sitä piti laittaa siihen. Aika yllättävän äkkiä ne lähti, sen muistan.
Parempi laittaa sellaista ainetta, josta voi tulla hermovaurioita.
vai pitääkö tarhaan asti vielä aamusylkisillä käsillä?
että suuri osa tiedosta, joka koskee sienten myrkyllisyyttä, on perimätietoa? Luin tästä viime syksynä. Mites nää teidän kriittiset piltit, täytyykö niiden kokeilla itse, jos teillä ei ole lyödä väistöskirjaa pöytään, että mitä tapahtuu, jos tuota syö?
Mulla on syylätartunta jopa huulessa, että tuolla logiikallahan mulla ei pitäisi olla syylää ollenkaan siinä, jos se aamusylki toimisi.