Olenko outo nainen, kun en koskaan elämässäni ole halunnut seksiä hirveän usein?
Irtosuhteita en ole harrastanut koskaan ja vakisuhteissa olen ollut vain kahden miehen kanssa. Eli kaksi seksikumppania on elämääni mahtunut. Ensimmäisessä suhteessa seksiä oli ehkä 1-2 kertaa viikossa.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 12 vuotta. Vastarakastuneina, jolloin oppikirjojen mukaan pitäisi rakastella koko ajan, sekstailimme ehkä kerta viikkoon. Lasten synnyttyä tahti on ollut 1-2 kertaa kuussa.
Halumme ovat jonkin verran vaihdelleet niin, että toisinaan miehellä on halukkaampia kausia, toisinaan taas minulla. Tuo on kuitenkin ollut keskimääräinen rytmimme.
On vaikea kuvitella, että jotkut touhuavat lähes joka päivä. Mistä näillä ihmisillä oikein riittää energiaa sekstailla niin usein? Minulla kun laatu korvaa määrän. Kun saan hyvää seksiä, jo pelkkä palautuminen siitä vie pari päivää ja sitten menee useita päiviä, että käynnistyn uudelleen.
Mieheni on pitkälti samaa sarjaa. Tällä hetkellä hän kyllä haluaisi hieman useammin, ja minä joustankin sitten.
Kommentit (27)
Ei ihmisen seksuaalisuus ole kiveen hakattu. Kun löytyy kumppani, jonka kanssa seksiasiat osuvat yksiin, voi frigideimmästäkin pirttihirmusta kuoriutua nymfomaani venus loppuelämäkseen. Näitä on nimittäin nähty.
Eli oletusarvohan on, että mies pettää suurempien seksihalujen vuoksi, mitä hyötyä tästä on, kun ei voi kuitenkaan kahdelle perheelle olla isä?
Ei miehen biologinen perustarve ole olla kenellekään isä, vaan jatkaa sukua ja levittää omaa perimäänsä niin paljon kuin mahdollista.
enkä minäkään ole, vaikka haluaisin vaikka joka päivä.
Valitettavasti nykyisin se ei ole mahdollista, kun olen yh.
Noh, kerran pari viikossakin riittää.
-Niemi Vatanen 37v. *laulaa*
koska hän kirjoitti millainen naisen KUULUU olla. Ei naisen kuulu olla yhtään mitään mitä hän ei itse halua. Tuo toinen selitys oli jo paljon järkevämpi ja paremmin muotoiltu. Mutta vaikka geenit tekisivätkin naisista keskimäärin haluttomampia kuin miehistä, ei se tarkoita että naisen kuuluisi olla haluton ja haluava nainen olisi jotenkin outo tai väärä.
Ja kiitos huolenpidostasi, minua ei ole kukaan pedofiili ahdistellut, enkä ole kokenut hyväksikäyttöä. Neitsyydenkin menetin vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Seksiä sen sijaan on mieleni tehnyt heti murrosiän alusta alkaen, tosin ensin vain oman käden hupina ja vasta aikuisena miesten kanssa. En rehentele tällä, enkä koe uhkaksi jos joku muu ei halua yhtä paljon. Halusin vain kertoa esimerkin että olemme kaikki erilaisia halujenkin suhteen. Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, jokainen saa haluta niin vähän tai paljon kuin itse haluaa kunhan siitä ei tule ongelmia itselle.
3krt viikossa riitäkään, seksiä pitää olla melkein joka päivä ja välillä pari-kolme kertaa päivässä.
Mutta näin siis vain minulle, joku toinen saa haluta tai olla haluamatta useammin/harvemmin
kommentti niin paljon?
Tuli vain mieleen, että onko sua käyttänyt hyväski joku pedofiili lapsena ja olet siksi yliseksuaalinen ja sillä rehentelet ja koet uhkaksi jos joku muu ei ole.
Pelottaako sinua, että ilman seksin antamista et ole mitään?
Onko se ollut ainoa keino saada aikuisen huomio lapsena?
lapsena kun 9-v (vasta!) aloin tyydyttämään itseäni, tein sitä melkein koko ajan! (esim. olin muka päiväunilla, niin tyydytin itseäni). 17-vuotiaana halusin hirveesti miestä. Nykysinkin voisin rakastella joka päivä, mutta haluni on sen takia vähentyneet, kun mies ei ole sellainen "halukas". Seksiä harrastetaan pari kertaa viikossa, mutta jos miehen kontilla olis aloitteen teko niin varmaan kerran kahdessa kuukaudessa rakasteltaisiin (eli ns. normaali biologia menee molemmilla väärin päin ;) ).
Mutta en todellakaan ihmettele, jos joku nainen haluaa paljon.
Eli oletusarvohan on, että mies pettää suurempien seksihalujen vuoksi, mitä hyötyä tästä on, kun ei voi kuitenkaan kahdelle perheelle olla isä?Ei miehen biologinen perustarve ole olla kenellekään isä, vaan jatkaa sukua ja levittää omaa perimäänsä niin paljon kuin mahdollista.
ei biologisesta. Eli historiallinen tarkoitus on, että naiset ovat kotonaan lapsineen (YKSIN) ja miehet vaan huitelee muualle levittelemässä siemeniään?
Me harrastetaan seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Voi olla, että mieheni haluais vähän useammin, mutta ei kuitenkaan tee aloitteita. Seksiä harrastetaan yleensä minun aloitteestani. Jos saan sanoa suoraan, tunnen usein olevani hylkiö. KAIKKI muut harrastavat seksiä jatkuvasti, ja mulla on koko ajan sellainen tunne, että teen jotain väärin, kun itse en koe tarvetta jatkuvaan seksiin.
Tämä olisi voinut olla suoraan minun ajatuksistani. Meillä on miehen kanssa parhaimmillaan kolme kertaa kuussa seksiä ja välillä tulee todella pitkiä taukoja (nytkin on ollut kaksi kuukautta). Mitään syytä ei periaatteessa ole, koska arkemme ei kuitenkaan ole niin kiireistä, joskin raskauteni saattaa nyt aiheuttaa miehessä jotakin stop-reaktiota.
Meillä on suhteessa kuitenkin hellyyttä paljon mutta en silti voi olla miettimättä, haluaisiko mies enemmän. Hän ei millään tavoin ilmaise mielipidettään enkä haluaisi ottaa asiaa esille, koska se on taasen minulle arka juttu. Siis ihan sen takia, että tunnen olevani kummajainen tämän hyvinkin seksuaalisen maailman keskellä.
Mutta en tosiaan kieltäydy seksistä jos mies sitä haluaa eli en tahallani pihtaa mutta en myöskään koe sitä velvollisuudekseni.
suurempien seksihalujen historiallinen selitys?
Eli oletusarvohan on, että mies pettää suurempien seksihalujen vuoksi, mitä hyötyä tästä on, kun ei voi kuitenkaan kahdelle perheelle olla isä?