Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo nainen, kun en koskaan elämässäni ole halunnut seksiä hirveän usein?

Vierailija
28.05.2010 |

Irtosuhteita en ole harrastanut koskaan ja vakisuhteissa olen ollut vain kahden miehen kanssa. Eli kaksi seksikumppania on elämääni mahtunut. Ensimmäisessä suhteessa seksiä oli ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 12 vuotta. Vastarakastuneina, jolloin oppikirjojen mukaan pitäisi rakastella koko ajan, sekstailimme ehkä kerta viikkoon. Lasten synnyttyä tahti on ollut 1-2 kertaa kuussa.

Halumme ovat jonkin verran vaihdelleet niin, että toisinaan miehellä on halukkaampia kausia, toisinaan taas minulla. Tuo on kuitenkin ollut keskimääräinen rytmimme.

On vaikea kuvitella, että jotkut touhuavat lähes joka päivä. Mistä näillä ihmisillä oikein riittää energiaa sekstailla niin usein? Minulla kun laatu korvaa määrän. Kun saan hyvää seksiä, jo pelkkä palautuminen siitä vie pari päivää ja sitten menee useita päiviä, että käynnistyn uudelleen.

Mieheni on pitkälti samaa sarjaa. Tällä hetkellä hän kyllä haluaisi hieman useammin, ja minä joustankin sitten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kuitenkin, että ylitsevuotava seksuaalisuus on jostain muualta pois. Olen itse historioitsija ammatiltani ja minusta ihmiskunnan historia on osoittanut sen, että naisen kuuluu olla vähemmän seksuaalinen, että jaksaa ja pystyy hoitamaan kodin ja lapset ja keskittymään olennaiseen. Kumpa miehenkin ymmärtäisi tämän. :)

Vierailija
2/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

autuaaksi tekevää aktiviteettia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mies ei voi hoitaa kotia ja lapsia vai? Miten niin seksi ei ole olennaista? Jos se ei sinulle sitä ole, niin monille muille se kyllä on.

Sitä paitsi itse en edes halua lapsia, joten eipä tarvitse aikaa uhrata lastenhoitoon, vaan voin käyttää senkin ajan seksiin.

Haluan nimittäin usein ja niin haluaa miehenikin

Luulen kuitenkin, että ylitsevuotava seksuaalisuus on jostain muualta pois. Olen itse historioitsija ammatiltani ja minusta ihmiskunnan historia on osoittanut sen, että naisen kuuluu olla vähemmän seksuaalinen, että jaksaa ja pystyy hoitamaan kodin ja lapset ja keskittymään olennaiseen. Kumpa miehenkin ymmärtäisi tämän. :)

Vierailija
4/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä koko ajan.

kumpikohan teistä on epänormaali?

ap ainakin vaikuttaa miellyttävämmältä kuin sinä.

Vierailija
5/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se mies ei voi hoitaa kotia ja lapsia vai? Miten niin seksi ei ole olennaista? Jos se ei sinulle sitä ole, niin monille muille se kyllä on.

Sitä paitsi itse en edes halua lapsia, joten eipä tarvitse aikaa uhrata lastenhoitoon, vaan voin käyttää senkin ajan seksiin.

huomasitko? Menneinä vuosituhansina ja -satoina miehet eivät hoitaneet kotia ja lapsia.

Seksihaluton historioitsija

Vierailija
6/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tietenkään tarvitse haluta koko aikaa, mutta nuo ensimmäiset viestit ketjussa viestivät että kukaan nainen ei halua usein ja se on väärin. Joku haluaa useammin, toinen harvemmin. Jos se ei itseä eikä puolisoa haittaa niin asia on ok.

Ja historioitsija, luitko mitä kirjoitit?

...historia on osoittanut sen, että NAISEN KUULUU OLLA vähemmän seksuaalinen.

Tuo lauseen mukaan asian pitäisi olla mielestäsi nykyäänkin näin. Et kirjoittanut että ennen asia oli näin, tai että historiassa on asia ollut näin. Sen sijaan väitit että naisen pitää olla vähemmän seksuaalinen.

huomasitko? Menneinä vuosituhansina ja -satoina miehet eivät hoitaneet kotia ja lapsia.

Seksihaluton historioitsija

Vierailija
7/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin vuosikausia ilman seksiä ihan tyytyväisenä. Joka sinkun velvollisuuksiin kuuluu harrastaa irtoseksiä, mutta mä voin näin nimettömänä varmaan tunnustaa, että laistin tuosta velvollisuudesta. Mulle seksi on todella intiimi tapahtuma. En halua jakaa tuota tapahtumaa vieraiden kanssa.

Mä en laske itsetyydytyksen ja seksin olevan samalla viivalla, itsetyydytys on täysin itsekästä toimintaa ja mun henkilökohtainen juttu. Sitäkään en nykyään harrasta kovin usein.

Me harrastetaan seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Voi olla, että mieheni haluais vähän useammin, mutta ei kuitenkaan tee aloitteita. Seksiä harrastetaan yleensä minun aloitteestani.

Jos saan sanoa suoraan, tunnen usein olevani hylkiö. KAIKKI muut harrastavat seksiä jatkuvasti, ja mulla on koko ajan sellainen tunne, että teen jotain väärin, kun itse en koe tarvetta jatkuvaan seksiin.

Vierailija
8/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lause, joka selittää, miksi näin on. Jos nainen on ollut epäseksuaalisempi olento kuin mies, se on palvellut yhteisöä: nainen on pystynyt hoitamaan kodin, olemaan vilkuilematta muita miehiä, energia mennyt perheen ja yhteisön hyväksi. Toisinsanoen naisen kuului (imperfekti, jos haluat)olla haluton. En puhunut mitään siitä, millainen naisen nykymaailmassa kuuluu olla. Ihmisen geneettinen perimä muuttuu hitaasti ja jos aiemmissa sukupolvissa etusijalle on asetettu ne naiset, jotka mahtuvat sen ajan ihanteiden muottiin, se perimä ei meistä naisista muutamassa sukupolvessa häviä. Seksuaalinen aktiivisuuskin on osa perimää. Yritän vastata tässä kysymykseen, että onko normaalia olla seksuaalisesti ei kovin halukas. Minun vastaukseni on, että on normaalia, koska sitä on meidän esiäideiltämme vaadittu iät ja ajat. Eri asia on sitten se, että mitä nykyaika seksuaalisuudesta ajattelee...

Vierailija
9/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulla nuo seksi kaudet vaihtelee kuin yö ja päivä!! Joskus tuntuu että 3 krt vko ei riitä mihinkään, joskus taas 1 krt viikko on liikaa..

No joo, lapsia on 3, joten täytyy myöntää että kaudet menneet aika yksiin imetysten ym. kanssa. Eli imetysaikana ei voisi vähempää kiinnostaa.. Ja taas nyt (nuorin kun on 2,5v) haluttaa päivittäin. hih.

Vierailija
10/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3krt viikossa riitäkään, seksiä pitää olla melkein joka päivä ja välillä pari-kolme kertaa päivässä.

Mutta näin siis vain minulle, joku toinen saa haluta tai olla haluamatta useammin/harvemmin

Vierailija
11/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3krt viikossa riitäkään, seksiä pitää olla melkein joka päivä ja välillä pari-kolme kertaa päivässä.

Mutta näin siis vain minulle, joku toinen saa haluta tai olla haluamatta useammin/harvemmin

kommentti niin paljon?

Tuli vain mieleen, että onko sua käyttänyt hyväski joku pedofiili lapsena ja olet siksi yliseksuaalinen ja sillä rehentelet ja koet uhkaksi jos joku muu ei ole.

Pelottaako sinua, että ilman seksin antamista et ole mitään?

Onko se ollut ainoa keino saada aikuisen huomio lapsena?

Vierailija
12/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siis seksin kannalta väärä. Itsekin luulin vuosikaudet, etten vain ole niiiiin seksuaalinen ihminen, että seksi olisi minulle jotenkin ylitsevuotavan tärkeää ja kuuluisi joka päivään. Mutta sitten löysin miehen, joka laittoi KAIKEN uusiksi käsityksessäni (hyvästä) seksistä, ja entinen 15 vuotta kestänyt 3 kertaa kuussa -tahti muuttui kahteen kertaan päivässä.

Vierailija
13/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siis seksin kannalta väärä. Itsekin luulin vuosikaudet, etten vain ole niiiiin seksuaalinen ihminen, että seksi olisi minulle jotenkin ylitsevuotavan tärkeää ja kuuluisi joka päivään. Mutta sitten löysin miehen, joka laittoi KAIKEN uusiksi käsityksessäni (hyvästä) seksistä, ja entinen 15 vuotta kestänyt 3 kertaa kuussa -tahti muuttui kahteen kertaan päivässä.

Minulla on maailman paras mies sänkyhommissa ja muutenkin joka lailla maailman paras mies ja elämä ym kaikki kunnossa. AINOA asia joka klikkaa, on se, että minä en halua yhtä usein kuin mieheni. Yhdessä oltu 20 vuotta ja kolme ihanaa lasta. Eivät asiat ole ihan niin yksinkertaisia kuin joku luulee, joka löytänyt uuden sydänkäpysen.

Vierailija
14/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän kirjoitti millainen naisen KUULUU olla. Ei naisen kuulu olla yhtään mitään mitä hän ei itse halua. Tuo toinen selitys oli jo paljon järkevämpi ja paremmin muotoiltu. Mutta vaikka geenit tekisivätkin naisista keskimäärin haluttomampia kuin miehistä, ei se tarkoita että naisen kuuluisi olla haluton ja haluava nainen olisi jotenkin outo tai väärä.

Ja kiitos huolenpidostasi, minua ei ole kukaan pedofiili ahdistellut, enkä ole kokenut hyväksikäyttöä. Neitsyydenkin menetin vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Seksiä sen sijaan on mieleni tehnyt heti murrosiän alusta alkaen, tosin ensin vain oman käden hupina ja vasta aikuisena miesten kanssa. En rehentele tällä, enkä koe uhkaksi jos joku muu ei halua yhtä paljon. Halusin vain kertoa esimerkin että olemme kaikki erilaisia halujenkin suhteen. Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, jokainen saa haluta niin vähän tai paljon kuin itse haluaa kunhan siitä ei tule ongelmia itselle.

kommentti niin paljon?

Tuli vain mieleen, että onko sua käyttänyt hyväski joku pedofiili lapsena ja olet siksi yliseksuaalinen ja sillä rehentelet ja koet uhkaksi jos joku muu ei ole.

Vierailija
15/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koen olevani seksuaalisesti aktiivinen nainen,mutta en silti kilahtanut tuosta teksistä.

Mutta ehkä se johtuu, että olen sinut seksuaalisuuteni kanssa.

Jotain sinun tapauksessasi mättää.

koska hän kirjoitti millainen naisen KUULUU olla. Ei naisen kuulu olla yhtään mitään mitä hän ei itse halua. Tuo toinen selitys oli jo paljon järkevämpi ja paremmin muotoiltu. Mutta vaikka geenit tekisivätkin naisista keskimäärin haluttomampia kuin miehistä, ei se tarkoita että naisen kuuluisi olla haluton ja haluava nainen olisi jotenkin outo tai väärä.

Ja kiitos huolenpidostasi, minua ei ole kukaan pedofiili ahdistellut, enkä ole kokenut hyväksikäyttöä. Neitsyydenkin menetin vasta täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Seksiä sen sijaan on mieleni tehnyt heti murrosiän alusta alkaen, tosin ensin vain oman käden hupina ja vasta aikuisena miesten kanssa. En rehentele tällä, enkä koe uhkaksi jos joku muu ei halua yhtä paljon. Halusin vain kertoa esimerkin että olemme kaikki erilaisia halujenkin suhteen. Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, jokainen saa haluta niin vähän tai paljon kuin itse haluaa kunhan siitä ei tule ongelmia itselle.

kommentti niin paljon?

Vierailija
16/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavaa. Sinähän tiedät minusta enemmän yhden lyhyen tekstin perusteella kuin mitä minä itse. En siis olekaan sinut seksuaalisuuteni kanssa, nyt menen peiton alle itkemään kun en ollut tätä aiemmin tajunnut, vaan ihan ilman syytä nauttinut seksielämästäni ja elämästäni yleensä.

Se, että sinä reagoit historijoitsijan tekstiin eri tavalla kuin minä, ei tarkoita että jommassa kummassa olisi vikaa...

Itsekin koen olevani seksuaalisesti aktiivinen nainen,mutta en silti kilahtanut tuosta teksistä.

Mutta ehkä se johtuu, että olen sinut seksuaalisuuteni kanssa.

Jotain sinun tapauksessasi mättää.

kommentti niin paljon?

Vierailija
17/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaaja kilahti noin pahasti.

ap

Vierailija
18/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita en ole harrastanut koskaan ja vakisuhteissa olen ollut vain kahden miehen kanssa. Eli kaksi seksikumppania on elämääni mahtunut. Ensimmäisessä suhteessa seksiä oli ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 12 vuotta. Vastarakastuneina, jolloin oppikirjojen mukaan pitäisi rakastella koko ajan, sekstailimme ehkä kerta viikkoon. Lasten synnyttyä tahti on ollut 1-2 kertaa kuussa.

Halumme ovat jonkin verran vaihdelleet niin, että toisinaan miehellä on halukkaampia kausia, toisinaan taas minulla. Tuo on kuitenkin ollut keskimääräinen rytmimme.

On vaikea kuvitella, että jotkut touhuavat lähes joka päivä. Mistä näillä ihmisillä oikein riittää energiaa sekstailla niin usein? Minulla kun laatu korvaa määrän. Kun saan hyvää seksiä, jo pelkkä palautuminen siitä vie pari päivää ja sitten menee useita päiviä, että käynnistyn uudelleen.

Mieheni on pitkälti samaa sarjaa. Tällä hetkellä hän kyllä haluaisi hieman useammin, ja minä joustankin sitten.

Vierailija
19/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi seksuaallisempia? mitä heidän ei pidä jaksaa?

Vierailija
20/27 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman paras mies sänkyhommissa ja muutenkin joka lailla maailman paras mies ja elämä ym kaikki kunnossa. AINOA asia joka klikkaa, on se, että minä en halua yhtä usein kuin mieheni. Yhdessä oltu 20 vuotta ja kolme ihanaa lasta. Eivät asiat ole ihan niin yksinkertaisia kuin joku luulee, joka löytänyt uuden sydänkäpysen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi