Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murkku ei halua mennä isänsä uuden vauvan ristiäisiin, mitä teen?

Vierailija
28.05.2010 |

Pakotanko menemään sinne lahjapaketin kanssa? Isä on etäinen, näkevät harvoin. Välimatka ei ole pitkä, henkinen etäisyys puuttuu.

Murkku sanoi menevänsä mieluummin kavereiden kanssa seinäkiipeilemään. Ostinpa vaan jo lahjankin valmiiksi, jotta olisi voinut viedä pikkusiskolleen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miltä siitä vauvasta tuntuu sitten, kun se on murkkuikäinen, ja se katselee vanhoja valokuvia, eikä sen ristiäiskuvissa ole isosiskoa. Että haluaako sun tyttö, että se vauva sitten 15 vuoden päästä ajattelee, että onpa mulla ollut aina paska isosisko.

Vierailija
22/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten juhliin kuuluu osallistua, niin se vaan menee. Ihan hyviin tapoihin kuuluu tällainen. Kaikki ei aina voi olla kivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin hampain. Mutta, jos kerran isää ei kiinnosta osallistua vanhemman lapsen juhliin, niin eipä sitä voi kasvatuksen nimissäkään vaatia lastakaan menemään isän nuoremman lapsen juhliin. Kyllä tässä nyt isä on sössinyt asiansa vanhemman lapsensa kanssa näyttämällä huonoa esimerkkiä välittämisestä ja perheen, vaikkakin eronneen, merkityksestä. Eli en pakottaisi murkkua menemään ristiäisiin, mutta ottaisin isään yhteyttä ja pyytäisin häntä itse hoitamaan soppansa, kun on sen keittänytkin.

Vierailija
24/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin kivaa olla uuden sisaruspuolen ristiäisissä ja miettiä, että tuon kevätjuhliin isä sitten menee mutta minun juhliin ei tullut.

Älä pakota vaan arvosta murkun omaa mielipidettä, mun mielestä tuonikäiseltä erittäin hyvin ja fiksusti perusteltu!

Vierailija
25/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ollut hyvä että murkku olisi mennyt sisarpuolensa ristiäisiin, mutta toisaalta jos isäkään ei murkun juhlissa ole näyttäytynyt, milläpä perustelet että ristiäisiin pitäisi mennä. Itse olisin sanonut lapselle että juttele isän kanssa asiasta mutta itse teet lopullisen päätöksen...

Ex-miehen suvulle olisi ehkä hyvä tehdä selväksi että lapsenne on jo sen ikäinen että tekee päätöksensä itse.

Vierailija
26/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta isäkin laiminlyö tytärtään aiemmasta avioliitosta. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä...

En kyllä ite tiiraillut murrosiässä kastekuvia katsoakseni, onko ne mun siskot mukana vai ei... yks hailee. Outoa, jos joku noin ajattelee!

että miltä siitä vauvasta tuntuu sitten, kun se on murkkuikäinen, ja se katselee vanhoja valokuvia, eikä sen ristiäiskuvissa ole isosiskoa. Että haluaako sun tyttö, että se vauva sitten 15 vuoden päästä ajattelee, että onpa mulla ollut aina paska isosisko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme